Kirjoittaja Aihe: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja  (Luettu 27514 kertaa)

Ylva

Minua kiinnostaisi tietää millaisia erilaisia stereotypioita kinkyistä löytyy. Haluaisin kuulla hulluja ja hassujakin tai vain outoja stereotypioita sekä kinkyiltä itseltään tai vanilijoilta kuultuna. Millainen on stereotyyppinen Domme, Master, orja, subi, kytkin jne? Esim onkos stereotyyppinen domme kylmä ja etäinen komenteleva piiskanheiluttaja, joka ei anna subin koskea, paitsi ehkä joskus suudella jalkoja tms? Entäs stereotyyppinen master jne. 

Entäs sitten löytyykö myytisiä hahmoja? Truekinky taitaa olla eräs semmoinen. Keskusteluista päätelen truekinkyt ovat ilmeisesti outo ja salakava ryhmittymä jotka ovat jo vuosikymmeniä suunnitelleet kinkymaailman vallankaappausta salaisissa dungeoneissaan. Monia semmoiseksi epäillään, mutta kukaan ei ole vielä myöntänyt semmoinen olevansa. Ilmeisesti onnistuttuaan vallankaappauksessa truekinkyt aikovat julkkaista jonkun kinkyraamatun, jossa on kuvailtu tarkaan miten kunkin erilaisen kinkyn pitäisi mieltymyksiään toteuttaa. Kenties he jopa aikovat valvoa kinkyraamatun sääntöjen tottelua pistämällä valvojan katsomaan sääntörikkomuksesta epäiltyjen kinkyjen leikkejä. "Truekinky" toimii myös kinkymaailman kinkymaailman natsikorttina.  Löytyykös muita myyttisiä hahmoja?

Ja kaikille lokerointia pelkääville: tarkoituksenani ei ole, että ne stereotyyppiset käsitykset tulisivat käyttöön vaan pikemmpinkin, saada ihmiset nauramamaan stereotypioille ja siten murtaa niitä.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #1 : 08.02.2012, 09:07 »
Aito sub/syntymäsub on myös aika myyttinen hahmo. Niitä on olemassa, olen kuullut, mutta kukaan ei myönnä  ;)

Niin, ja kaksneljäseiska orjat/orjattaret. Kuullut olen, mutta ymmärrettävistä syistä ne eivät varmaan saa käydä netissä, kun pitää olla häkissä, kellarissa tai polvillaan lattialla koko ajan.

swan

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #2 : 08.02.2012, 09:39 »
Miltä näyttää sitten körttikinky? Pappiskampaus/kireä nuttura ja harmaa sarkapuku? :D

Viridian

Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #3 : 08.02.2012, 12:37 »
Stereotyyppisesti Dommejen oletetaan olevan sairaalloisen kiinnostuneita siitä, mahtaako sub runksia, ja jopa pyrkivän jotenkin kontrolloimaan asiaa. Stereotyyppisesti epäilen homman menevän ennemmin niin päin, että siitä stereosubista on kivaa jos joku kontrolloi runkkuelämääkin, on ikäänkuin hengessä mukana tms? Mites on?

Vir

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #4 : 08.02.2012, 12:52 »
komppaa viriä

hiz

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #5 : 08.02.2012, 13:57 »
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #6 : 08.02.2012, 15:14 »
Stereotyyppisesti sub/maso miesten kuvitellaan olevan,pieniä laihoja jotka osaa tabermannin runot ulkoa

Myyttinen hahmo on synnynnäinen Domina,joka tietenkin pitää orjaansa24/7 julmassa kurissa ja järjestyksessä.

runkkaamiskeskuteluun pidän siveysvyötä käskystä,jos sitten joku haluaa kontroloida sitä tuo on suht kätevä.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #7 : 08.02.2012, 15:16 »
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.

Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista  >:D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #8 : 08.02.2012, 17:10 »
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.

Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista  >:D

+1 ....sitoa jotenkuten osaan mutta köyttäminen vie aikaa ja on tylsää...

hiz

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #9 : 08.02.2012, 17:46 »
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.

Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista  >:D

+1 ....sitoa jotenkuten osaan mutta köyttäminen vie aikaa ja on tylsää...

Minä taas kyllä itse ihan uteliaisuudesta voisin nyt kokeilla niitä kaikkia, en siis dissaa, tarkoitin vaan että silloin alussa koko "scene" tuntui jotenkin aika vaikealta ja välinekeskeiseltä.


Kommentoikaa mieluummin sitten vaikka näitä stereotypioita: :)

"TrueDom" osaa lukea subin ajatukset.

"TrueSub" suostuu kaikkeen, ilman rajoja.

"Makuuhuonesubi" harrastaa seksiä pinkit pehmustetut käsiraudat ranteissaan. Kaikki Truukinkyt ovat yhtä mieltä siitä että hän on oikeasti vanilja.

"TrueKinkyjen" mielestä kaikki mikä ei ole hardcore S&M:ää on vaniljaa.

"Vanilja" on estynyt tylsä tyyppi joka kerran viikossa saunan jälkeen harrastaa tylsää seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa peiton alla pimeässä.



orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #10 : 08.02.2012, 18:35 »
En tiedä myyttisistä hahmoista, mutta kun ensimmäistä kertaa kävin bdsm-foorumilla niin tuli sellainen olo että jotta sopisi joukkoon mukaan niin pitäisi pukeutua kumiasuun, hankkia kaasunaamari ja oppia sitomaan subin kiinni kattoon roikkumaan.

Juuri tuosta syystä minä en vieläkään osaa/omista tai käytä mitään noista  >:D

+1 ....sitoa jotenkuten osaan mutta köyttäminen vie aikaa ja on tylsää...

Minä taas kyllä itse ihan uteliaisuudesta voisin nyt kokeilla niitä kaikkia, en siis dissaa, tarkoitin vaan että silloin alussa koko "scene" tuntui jotenkin aika vaikealta ja välinekeskeiseltä.


Kommentoikaa mieluummin sitten vaikka näitä stereotypioita: :)

"TrueDom" osaa lukea subin ajatukset. Tottakai 8)

"TrueSub" suostuu kaikkeen, ilman rajoja. Ei tuommoisia ei ole.

"Makuuhuonesubi" harrastaa seksiä pinkit pehmustetut käsiraudat ranteissaan. Kaikki Truukinkyt ovat yhtä mieltä siitä että hän on oikeasti vanilja. Ehdottomasti 120% komppaa.

"TrueKinkyjen" mielestä kaikki mikä ei ole hardcore S&M:ää on vaniljaa. ei juu ja vaarinhousut.

"Vanilja" on estynyt tylsä tyyppi joka kerran viikossa saunan jälkeen harrastaa tylsää seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa peiton alla pimeässä. Ehdottomasti näin pääuutisten jälkeen =)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #11 : 08.02.2012, 18:39 »
Puolivilli toi taannoin muutaman subeihin liittyvän stereotypian esiin hienosti sarjakuvissaan jotka löytyvät http://www.tuntematonmaa.net/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=7&id=35&Itemid=75

Nuo oli aika osuvia, tunnistin monia :) itse olen selkeästi toi lunttu.

Nallu

Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #12 : 08.02.2012, 18:41 »
jos tykkää laittaa ruokaa ja emännöidä juhlia on alistuva   :o
subit on myös kestokiimassa ja valmiina panemaan ihan milloin vaan.
Ja niin.. myös minulle on esitetty että roolit ovat luontaisia ja syntymässä määritelty.


Linnanneito

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #13 : 08.02.2012, 18:47 »
Myyttinen hahmo on myös se monien subien unelma...Täydellinen Master  :))

Levodonna

  • Vieras
Vs: Kinkymaailman stereotypioita ja myyttisiä hahmoja
« Vastaus #14 : 08.02.2012, 18:53 »
Myyttinen hahmo on myös se monien subien unelma...Täydellinen Master  :))

 ;D Hyvinkin, Unelmien Prinssi = Täydellinen Master  :love:


subit on myös kestokiimassa ja valmiina panemaan ihan milloin vaan.

öö... Täydellisen Masterin kanssa varmaan noin olisikin.  O:-)