Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten playdate -miitti Tampereella 19.3 @Bar Bertel klo18:30  (Luettu 7600 kertaa)

Sara-Little

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 124
  • Ihan pikkuinen ilman rajoja
  • Galleria
Kiitos kaikille eilisestä. Mie lähdin mielestäni taas liian aikaisin mut julkinen liikenne ei odota

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Oli ihan super kivaaaa!! Ja kiva kun oli ihmisii!! Ja kiva saada naamoja nimiin!! Ja Veran karkit oli hyvii! Ja oli kivaa pelaa muumii Lutkis!! Vaikka joo, pipsa possu satuilu veikin sit musta voiton.. Ja ja..oli kivaa että Trobi jakso olla nii kauan ku mä mietin että noinkohan mun kissi Herra jaksaa kauheeta pikkus laumaa mut.. O:-) :love: :))

Ihan parasta oli!! Paitsi että Lutkis ja sun isi: annoitte huonoja ideoita Trobille ja nyt mä saan syödä karkkii vaa viikonloppuna!! :-\ lha tyhmää! (no okei siis duuh! Se mistä Trobi ei tiedä, ei voi syyttää, eli syön vaa karkit salaa nii se ei tajuu..)  >:D ::) :P

Jalolle kiitos satuilusta se kani oli aika paras, melko rohkee vaa ku uskaltaa kiivetä pallille ja Coma siis NILS!!?!!  :love: Mä katoin onnessani sitä niin kauan ku ehti, se pikku tonttu :love: ja Martti!! Mut Smirree mä oon pelännyt aina vaik kettu onkin muuten kyl hieno eläin... Trobi lupas et ettitään ja katotaan yhessä tota vielä sit ku löytyy!!  ^-^

Ja illan paras paras: Dakini, ennen kotiin lähtöö?!! Mulla on siis lapsenvahti linnanjuhlii!??? En vieläkään usko!?! Ja siis että ne suostui ottamaan oppitytöks!!? :o ::) :)) ihan parasta!! Mut mua ei saa sit paistaa eikä keittää, tämä tyttö on raakaravintoo jos mut pureksia meinaatte!!?  >:D

Okei.. Näiden tekstien myötä mulle ehkä sopiskin se Hyperipana lisänimi.. Oon ihan pikkuspäissäni vieläkin..  ::) :P ;D

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Kiitos Comalle ja jalolle järjestelyistä :) kivaa oli :)

Comawhitedoll

Oih oli kyllä niiiiiin kivaa!!! :love: en meinannut millään haluu lopettaa iltaa! Ihan pöljää jotkut nukkumaan menot pyhpyh!! Pitää kyl järkkää uus tämmönen mahdollisimman pian! Ootte ihania, kiitos teille supereille :love: :-*