Kirjoittaja Aihe: Anaalileikit  (Luettu 54604 kertaa)

AlmostAverageJoe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Maybe I just want you to support my bad habits.
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #60 : 18.03.2019, 18:35 »
Tuplapostaus, mutta tulipa mieleen: buttplug harnessit, kokemuksia ja suosituksia?

Laadukas ja hyvä haussa. Ja sellainen, johon sopii *köh* reilummankin kokoiset tuotteet kiinni. Vai onko nää taas kerran tuote, joissa idea on hauskempi kuin itse toteutus?

Ramington

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #61 : 18.03.2019, 19:36 »
Tuplapostaus, mutta tulipa mieleen: buttplug harnessit, kokemuksia ja suosituksia?

Laadukas ja hyvä haussa. Ja sellainen, johon sopii *köh* reilummankin kokoiset tuotteet kiinni. Vai onko nää taas kerran tuote, joissa idea on hauskempi kuin itse toteutus?

Näistä harnesseista olen kuullut, mutta en nähnyt. Ellet tarkoita niitä penisrenkaita, joissa on tappi kiinni. Veikkaan ettei niistä ole kyse. Narustahan voi tehdä vissin tällaisen myös, mutta en tiedä millaisella menestyksellä.

Asiasta kukkaruukkuun. Oma rakovenyttely-retken alussa oli pulmia yli 5cm halkasioiden kanssa, näihin tottui lähinnä pakottelemalla ja itsensä kuuntelemisella. Hengitysrytmi ja meditointi auttoi ja auttaa vieläkin saamaan mitä hirvittävimpiä persoonia sisälle. Kunnon kiimassa ainakin välillä menee omien rajojen yli ja silloin rektumi ei kiitä yhtään. Rakoa pesiessä huomaa pieniä haavoja tulleen rektumiin. Nämä eivät ole vaikuttaneet vielä mitenkään pidättelykykyyn ja yleensä tulevat liian vähäisestä liukkarista, harjoitus-sessioista tai kiireestä. Ajan kanssa saa parhaimmat orgasmitkin.

abbatus

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #62 : 19.03.2019, 00:51 »
Tuplapostaus, mutta tulipa mieleen: buttplug harnessit, kokemuksia ja suosituksia?

Laadukas ja hyvä haussa. Ja sellainen, johon sopii *köh* reilummankin kokoiset tuotteet kiinni. Vai onko nää taas kerran tuote, joissa idea on hauskempi kuin itse toteutus?

https://www.amazon.com/Strict-Leather-Premium-Locking-Harness/dp/B00WVDT86Q Tällainen löytyy täältä, mutta kuten itsekin tuumasit, idea on hauskempi kuin itse toteutus.

Ainakin tuossa mallissa tuntuu tulevan vyötärö ihan älyttömän korkealle (sopisi varmaan paremmin naiselle  O:-):P) ja rengas on luultavasti pidemmän päälle aika epämukava nivusia hiertäessään. Plussaa muuten laadusta (=nahasta) ja mahdollisuudesta lukita kaikki remmit riippulukolla.

Ei noilla harnesseillä myöskään mitään älyttömän isoja plugeja pidetä "väkisin" sisällä, koska on ihan mahdoton köyttää tuollaista pitkäksi aikaa niin kireälle etteikö siinä olisi pelivaraa. Keskikokoisiin ja itsestään jo sisällä "helposti" pysyviin plugeihin tuo voisi olla ihan toimiva kapistus estämään sellaisen pois ottamista tai ehkäisemään vahinkoluiskahduksia.

Mikäli nahkaremmejä jaksaisi vielä jotenkin pehmittää ja tuota rengasta vääntäisi vähän ovaalimmaksi ja kehonmuotoiseksi, niin ehkä sitä joskus itsekin jaksaisi vielä kokeilla.


Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #63 : 23.03.2019, 16:50 »
Kumpi teidän mielestänne on tärkeämpi/miellyttävämpi asia anaalitapeissa, pituus vaiko paksuus?

Tässä on tullut vastaan aivan älyttömän pitkiä tappeja, mutta sitten myös lyhyitä, mutta aivan älyttömän paksuja... :D

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #64 : 23.03.2019, 17:10 »
Niin ja käyttääkö täällä muut "lube shooteria" eli liukkarin ampujaa? :D

Varmaan ihan näppäriä, tuli hommattua joku setti sellaisia.

AlmostAverageJoe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Maybe I just want you to support my bad habits.
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #65 : 23.03.2019, 17:16 »
Lube shooter on kyllä kiinnostanut, mutta vielä ei ole ollut tarvetta. Ehkä joihinkin leikkeihin sitten jonkun toisen kanssa, mutta yksintouhutessa ei ole tarvetta.

Leluissa tärkeämpi ominaisuus on kyllä paksuus. Toki pituudellakin on väliä, mutta prioriteettilistalla ei kovin korkealla. Jos lisään vielä yhden muuttujan, niin oma tärkeysjärjestys on paksuus, muotoilu ja sitten vasta pituus.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #66 : 23.03.2019, 21:56 »
Vinkkejä tökkääjän näkökulmasta:

1. Liukkaria ei tarvitse, kun käyttää riittävästi voimaa.

2. Jos on hellällä tuulella eikä käytä voimaa, chiliöljy polttaa kumin läpi, ei jatkoon liukkarina.

3. Jos huuhtelu on suoritettu, on ainoa asia, joka vaikuttaa tuntoaistimukseen, siinä hollilla. Joten kannattaa ujuttaa sisään leluja, jotta terska tuntisi jotain penetroidessa, esimerkiksi golf-palloja. Legot eivät ole mukavia kulmiensa takia.

4. Barbinuket eivät sujahda sisään kivuttomasti kovin helpolla ja on parempi, että penetroitava tunkee ne itse sisäänsä.

5. Penetroitavan olisi hyvä tehdä selväksi etukäteen onko se hyvä asia, kun huutaa, että sattuu.


Ramington

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #67 : 23.03.2019, 23:58 »
Niin ja käyttääkö täällä muut "lube shooteria" eli liukkarin ampujaa? :D

Varmaan ihan näppäriä, tuli hommattua joku setti sellaisia.

Lube shooteri toimii, kun menee sigmasuolta syvemmälle touhuamaan. J-lubesta saa tehtyä sen verran löysän toimivaa seosta, että sitä voi hyvin +14 ml syöttää suoleen ja antaa sen valua mukavasti pitkin suolta makuultaan tai polvillaan rinnat lattiaa vasten. Squarepegin Slinkin kanssa tästä metodista on ollut hyötyä, kun 40 sentin pituinen silikoniletku ei muuten tykkää mennä niin helposti0 syvälle.

Kumpi teidän mielestänne on tärkeämpi/miellyttävämpi asia anaalitapeissa, pituus vaiko paksuus?

Tässä on tullut vastaan aivan älyttömän pitkiä tappeja, mutta sitten myös lyhyitä, mutta aivan älyttömän paksuja... :D

Hämmentävä kysymys. Itse pidän anustappeja harjoitus kappaleina, joiden kanssa rassata itsensä haluttuun kaliberiin. Edellä mainittu Slinkki on pitkä ja paksuus vaihtelee. Tappeja on kumminkin erilaisia, uskokaa tai älkää. Itse arvostan silikonin pehmeyttä, kun se ei tee haavaimuia niin helposti kuin PVC. Doc Johnsonin Ass-servant on kovaa kamaa. 3 vuotta sillä olen harjoitellut ja välillä se menee ja välillä ei. Tähän vaikuttaa, miten usein voi tai haluaa rassata.

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #68 : 24.03.2019, 01:54 »
Ihmisiä on monenlaisia, osa tykkää pitkistä tapeista, osa paksuista ja osa taas painavista (yleensä paksuja). Siksi kiinnostuneena kyselin.

Tuo Doc Johnsonin TitanMen Ass Servant on hurja. :D Propsit siitä, että uskallat tuollaisen kanssa leikkiä.

Silikoni on tosiaan hyvä materiaali, vaikkakin jotain lasista tai metallista tehtyä on paljon helpompi työntää sisälle. PVC on taas elimistölle vaarallinen materiaali.
Doc Johnsonilla on laadukkaitakin, silikonista tehtyjä. Platinum Premium Silicone on hyvä ja sitten taas TruSkyn on kaikista parhainta silikonia.

Cottoncandy

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #69 : 24.03.2019, 12:28 »
En tykkää mainostaa, mutta hitsit! Hommasin tällaista liukkaria, ja huh! Ei sattunut yhtään ja päästiin nopeasti yhdyntään asti ongelmitta. En tiedä mitä tuossa on, mutta tää todella auttoi mua. Eikä tuntunut kuivuvan liian nopeasti kuten vesipohjaiset usein. Nyt lähden ihan uudella innolla kohti anaalileikkien iloja...  ;)

Ite tykännen eniten pehmeistä silikonisista leluista. Lasinen tuntui aika kovalta, tarvii varmaan vielä totutella.  ;D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #70 : 24.03.2019, 12:39 »
Tuplapostaus, mutta tulipa mieleen: buttplug harnessit, kokemuksia ja suosituksia?

Laadukas ja hyvä haussa. Ja sellainen, johon sopii *köh* reilummankin kokoiset tuotteet kiinni. Vai onko nää taas kerran tuote, joissa idea on hauskempi kuin itse toteutus?

https://www.huse.com/dilator-harness.html?

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #71 : 24.03.2019, 14:56 »
Ite tykännen eniten pehmeistä silikonisista leluista. Lasinen tuntui aika kovalta, tarvii varmaan vielä totutella.  ;D

Joo, nuo kovat materiaalit eivät kovin hyvin mukaudu suolistoon. Eipähän unohda niiden olemassaoloa siellä. :D

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #72 : 09.04.2019, 22:18 »
Oletteko muuten löytäneet mistään hyviä metallisia (tai lasisia) anaalitappeja, joissa on T:n muotoinen alusta/kanta? Nimittäin ovat harvassa.

Itseä vähän jännittää se, että yleensä näissä metallisissa/lasisissa anaalitapeissa ei ole tarpeeksi isoa alustaa/kantaa. Sen pitäisi olla suurempi kuin itse "muna", jotta anaalitappi olisi tarpeeksi turvallinen, eikä lähtisi itsekseen seikkailumatkalle suolistoon... :D

Turvallisia silikonisia anaalitappeja on paljon helpompi löytää. Itselläni kaikki silikoniset ovat turvallisia, eivätkä voi lähteä suolistoon seikkailemaan.

Mr.Vic

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #73 : 09.04.2019, 22:31 »
Oletteko muuten löytäneet mistään hyviä metallisia (tai lasisia) anaalitappeja, joissa on T:n muotoinen alusta/kanta? Nimittäin ovat harvassa.

Itseä vähän jännittää se, että yleensä näissä metallisissa/lasisissa anaalitapeissa ei ole tarpeeksi isoa alustaa/kantaa. Sen pitäisi olla suurempi kuin itse "muna", jotta anaalitappi olisi tarpeeksi turvallinen, eikä lähtisi itsekseen seikkailumatkalle suolistoon... :D

Turvallisia silikonisia anaalitappeja on paljon helpompi löytää. Itselläni kaikki silikoniset ovat turvallisia, eivätkä voi lähteä suolistoon seikkailemaan.

Ongelma johtuu siitä että suurin osa metallisista tapeista valmistetaan tangosta (useimmiten alumiinista, joka on vain kromattu jälkeenpäin, harvemmin rosterista) sorvaamalla. T-mallinen kanta nostaa tuotantokustannuksia ja monimutkaistaa prosessia, sillä T-osan liitos pitää todennäköisesti tarkastaa ihmisen toimesta. Ei sellaisen tekeminen hyvällä robotilla mitenkään mahdotonta ole, mutta ei onnistu ihan sellaiselta nyrkkipajalta, joka noita tappeja yleensä vääntää Aasiassa.

Lisäksi ainakin ne mun tapit, joissa on joku laajempi lattu pohjassa on, on pääsääntöisesti semmosta ropellusta sen leveän palan osalta, ettei niitä huvikseen kenenkään muun ruumiinaukkojen lähelle vie.

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #74 : 30.04.2019, 20:33 »
Millaisia kokemuksia teiltä löytyy sellaisista anaalitapeista, joiden sisällä on kuulia? Eli liikkuvat sen sisällä tahtisi mukaisesti.

Esim. tällainen.

Aika kiinnostavia tuollaiset.