Kirjoittaja Aihe: Anaalileikit  (Luettu 54548 kertaa)

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #120 : 25.01.2020, 09:25 »
ja mitä tämä tahtoo tarkoittaa ^ ? :D
että itse haluan vähän jättää nää tein itse ja säästin -metodit ulkopuolelle perseestäni.

abbatus

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #121 : 25.01.2020, 18:33 »
Kookosöljyssä ei muuta haittaa kuin se tuoksu.
Ainakin itselleni tällaisena hajustevammaisena ihmisenä sen tuoksu on melko vastenmielinen.

Näemmä raffinoitu kookosöljy ei haise/tuoksu miltään, eikä tiemmä myöskään maistu kookokselta. Löytyi ihan prisman hyllyltä "neutral taste" tekstillä varustettuna.

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #122 : 25.01.2020, 21:14 »
Kookos- tai muutakaan öljyä ei passaa kondomien tai varmaan lateksirytkyjenkään kanssa hirveemmin käyttää.

Munalukko73

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #123 : 26.01.2020, 00:28 »
Olen käyttänyt vaseliinin ja kookosöljyn yhdistelmää - vähän vaseliinia pohjalle, päälle liraus öljyä - useita kertoja niinkin, että tapin tai dildon päällä on ollut kondomi ja sen päälle laittanut nuo aineet. Kertaakaan ei ole vielä kondomi hajonnut, ja kyllä tuo muutenkin toimii, mutta minusta hyvä vesipohjainen liukkari on kuitenkin parempi.

Heh, tuoksuista puheen ollen, joskus oli vastaavassa käytössä myös jasmiinintuoksuista hierontaöljyä. Se kukkeanrehevän tuoksun ja anaalipuuhien yhdistelmä tuntui aika riettaalta. Sitten joskus olin matkoilla Espanjassa ja jossain julkisessa rakennuksessa oli koristeena läjäpäin jasmiineja. Ensimmäinen reaktioni oli, että miksi täällä tuoksuu anustapilta :D
« Viimeksi muokattu: 26.01.2020, 01:51 kirjoittanut Munalukko73 »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #124 : 26.01.2020, 01:04 »
Kaikki rasvapohjaiset liukkarit tulevat kondomista läpi. Jos ette usko, käyttäkää chilikatiketta, sen avulla minäkin vihdoin uskoin.

venlamaria

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #125 : 26.01.2020, 21:32 »
Snadisti kiusallinen kysymys.

Minkälaiset kokemukset teillä on peräpukamien ja anaalileikkien kombinaatiosta? Onko ylipäätään mahdoton yhdistelmä ja mitä pitää ottaa huomioon?


Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #126 : 26.01.2020, 22:18 »
Olen kokenut, että liukastinyhdistelmänä vaselin + ceridal-öljy (apteekista) on toiminut kokeilemistani parhaiten. Vaselin paksumpana alla muodostaa hyvän suojaavan kerroksen limakalvoille ja sen jälkeen voi käyttää nestemäisempää ceridalia lisäliukasteena. Käyttö on tosin jäänyt vain sellaiseen suhteeseen, jossa ei ole tarvinnut huolehtia taudeista tai käyttää kortsua ehkäisyyn, koska

huom huom, öljypohjaiset liukastimet tosiaan heikentää kondomia.

Useita vesipohjaisia on myös tullut kokeiltua, mutta mikään ei toistaiseksi ole toiminut yhtä hyvin. Lisäksi monet liukkarit ovat ärsyttäneet omia limakalvoja, enkä ole vielä saanut jäljitettyä mikä ainesosa tätä mahdollisesti aiheuttaa.


Mr.Inathu

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #127 : 27.01.2020, 10:53 »
Vuosien varrella liukkareissa mielipiteet vaihdelleet jonkin verran.
Nykyään suosin silikonipohjaisia liukkareita panemiseen ja pienemmille leluille, koska eivät leikkaa kiinni, pysyvät liukkaina pitkään ja "helppoja" kaikin puolin. Mitä nyt ovat ärsyttäviä pyyhkiä pois, kun eivät meinaa irrota käsistä kuin tekstiileihin hieromalla.

Fistaamisessa ja isommilla leluilla sitten mieluiten öljyjä, joita voi lutrata helposti koko ajan lisää ja PALJON  ;)
Tai sitten jos oikein aikoo herkutella, niin se Crisko on kyllä maineensa veroista munkkirasvaa...

-Mr.I

Dungey

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Löydänkö etsimääni?
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #128 : 14.03.2020, 18:49 »
Mites onko kokemuksia anal fistingistä. Olen nähnyt että käsi menee kyynärpäätä myöten sisään. Olen fistannut useampaa naista vaginaan, mutta peppu on jäänyt vähemmälle huomiolle. Voishan sitä kokeilla vaikka itsekin mut pitäis olla pieni kätinen nainen  ;)

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #129 : 24.03.2020, 16:38 »
Pepun fistauksessa voi käydä niin että tulee pink sock joka ei ehkä ihan kaikkia kiinnosta.

Englanniksi se on prolapsed anus (tai rectum).  Noilla hakusanoilla pitäisi löytyä kuvia ja ehkä videoitakin.

Kyllä se varmaan hyvältä tuntuu, mutta mun takaluukku on nyt jo liian avoin ja sekin on vaan opiaattien ja ummetuksen ansiota eikä (kai) oman tai muiden sörkkimisen tulosta.


abbatus

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #130 : 24.03.2020, 17:38 »
Mites onko kokemuksia anal fistingistä. Olen nähnyt että käsi menee kyynärpäätä myöten sisään. Olen fistannut useampaa naista vaginaan, mutta peppu on jäänyt vähemmälle huomiolle. Voishan sitä kokeilla vaikka itsekin mut pitäis olla pieni kätinen nainen  ;)

Onhan tuo vallan toimivaa näin vastaanottajan näkökulmasta. Syvemmälle saa tosin mennä aika varovasti, eikä sitä ihan harjoittelematta edes pysty sinne asti ottamaan. Melkein ihan oma lajinsa tuo syvälle fistaaminen jos vertaa "tavalliseen" rannetta myöden touhuamiseen.

Lutka matkassa

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #131 : 04.11.2020, 22:48 »
Kysymys!
Menin sitten sullomaan tommosen medical grade -silikonisen lelusen persreikään kun tuossa leikittiin ja lelulaatikosta sai kyytiä vähän kaikki sinne mahtuva, mutta myöhemmin ilmeni että niihin tosiaan tarttuu tuoksut ja hajut aika nopsakkaan ja napakkaan. Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #132 : 05.11.2020, 00:28 »
Kysymys!
Menin sitten sullomaan tommosen medical grade -silikonisen lelusen persreikään kun tuossa leikittiin ja lelulaatikosta sai kyytiä vähän kaikki sinne mahtuva, mutta myöhemmin ilmeni että niihin tosiaan tarttuu tuoksut ja hajut aika nopsakkaan ja napakkaan. Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?

Fairilla. On toiminu ainakin itselläni. Tosin pesen heti eikä mun suolessa ole ulostetta kun leikin. Mutta äänestän silti Fairyä.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #133 : 05.11.2020, 00:38 »
Se vähä mitä anaalileikke on harrastanu nii iän ikuinen kysymys:
Miten saadaa peräsuoli parhaiten/helpoiten huuhdottuu?

Vanha kysymys, mutta vastaan nyt silti: huuhtelen aina, siis aina, jos edes oletan, että vois olla seksiä. Ihan tavallisella käsisuihkulla: osoitan lämmintä vettä miedolla paineella anaaliin, annan sulkijalihaksen rentoutua (lämpö auttaa) ja ulosteen tulla ulos. Sitten vielä osoitan vettä sinne anaaliin ja kaivan sormella (kumihanskan kanssa jos saatavilla) ihan pohjaa myöten loputkin ulosteet pois. Sitten annan veden valua ulos, kuivaan wc-paperilla kevyesti ja pesen lopuksi tietysti huolellisesti kädet. Tämän voi tehdä muutamaa tuntia ennen odotettavissa olevaa seksiä, kun ei syö kovin raskasti sen jälkeen.

Olen toiminut näin... ainakin noin 18 vuotta jo.

Kaamos

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #134 : 05.11.2020, 12:59 »
Kysymys! Niin että millähän tommosen pesisi, että saisi perseenhajun pois?

Kuten Fia jo mainitti: Fairy:lla tai suihkusaippualla pystyy pesemään hyvin ja olen myös itse aina pessyt heti käytön jälkeen. Toimii hyvin. Suosittelen myös laadukkaan silikonipohjaisen liukkarin käyttöä koska se luo hyvän tarttumattoman - erittäin kovaakin käyttöä kestävän - pinnan leluihin eikä kuivahda kesken kaiken. Kovaotteisemmatki anaalisessiot pysyy huomattavasti puhtaampana silikonipohjasen kanssa ja hajua (ainakaan omaan nenään) ei ole tarttunu pysyvästi leluihin kiinni.