Baarin kannatusmaksut
Tarviiks olla aina nii syvällinen?
...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 23.01.2014, 12:07...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 23.01.2014, 12:09Lainaus käyttäjältä: Normandie - 23.01.2014, 12:07...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ? Harkitse tuota nyt vielä toisenkin kerran, siis tuota minun lainaamistani. Se voisi olla sinulle nimittäin kauhun paikka, koska osaan olla aika ****** välillä ja ehkä voisin jopa kauhun kangistamalle sinulle tokaista, jotta Koskas p*****n?
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 23.01.2014, 12:16Lainaus käyttäjältä: stoge - 23.01.2014, 12:09Lainaus käyttäjältä: Normandie - 23.01.2014, 12:07...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ? Harkitse tuota nyt vielä toisenkin kerran, siis tuota minun lainaamistani. Se voisi olla sinulle nimittäin kauhun paikka, koska osaan olla aika ****** välillä ja ehkä voisin jopa kauhun kangistamalle sinulle tokaista, jotta Koskas p*****n? No mutta se että olet ********* mainen touhun aikana, sehän on ainoastaan suotavaa ja varmasti tuottaa sulle lisää... ööö... Mutta jos nyt lopettaisin tämänkin ihan asiallisen ketjun raiskaamisen.
Lainaus käyttäjältä: RMK - 23.01.2014, 11:28Tarviiks olla aina nii syvällinen? Ei tietenkään, pintaviillotkin riittää useimmiten! Eiku hä ?