Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2h+k-miitit esittävät: torstaimiitti 7.3. klo 18 alkaen  (Luettu 5898 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Taas on aika tulla, toisilla MacDonaldsin pöytään ja toisilla muualle, eli legendaariset baarimiitit ovat taas täällä!

Homman nimi on täsmälleen sama kuin aiemminkin: ei dresscodea, ei pääsymaksua, ei muuta puhumispakkoa kuin että nimesi/nimimerkkisi haluamme tietää. Vanhat parrat ja parrattomuudet kyllä pitävät huolen puheensorinasta, joten nurkassa tapittaminen on täysin tervetullut osallistumistapa.

Tälläkin viikolla tapahtumapaikkana on 2h+k:n baari, Aleksanterinkatu 33. Ennakkotietojen mukaan paikan keittiö on varsin laadukas, joten kompensaatiota juttujen tasolle löytyy. Baarimiitin ainekset:

1 reipas ja avoin mieli
1 siirtymismenetelmä Tampereen keskustaan

Valmistusohjeet:
1. Ota reipas ja avoin mieli kaapista. Pyyhi siitä pölyt.
2. Varmista, että on torstai 7.3. ja kellonaika klo 18-21 välillä.
3. Vatkaa siirtymismenetelmää kulhossa kunnes löydät itsesi Aleksanterinkadulta.
4. Astu sisään vihreästä ovesta, jonka viereisessä kyltissä lukee 2h+k. Edistyneemmät voivat yrittää tätä vaihetta törmäämättä ovenkarmeihin.
5. Paikallista takavasemman nurkan pöytä ja iloinen joukkio.
6. Sano hei. Kohteliasta on esittäytyä.
7. Nauti seurasta.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Mulla on torstaina hieronta. Voisi jäädä samalla kertaa keskustaan.

alice

Ei oo kyllä ollu välttämätöntä edes kertoa nimeä tai ninimerkkiä, ilmankin pärjää.

Anlily

  • Vieras
Aye aye  O0
Täytyy varmaan tulla suoraan töistä kulkematta lähtöruudun kautta.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Huonona vitsinä mieleeni nousee kysymys: kenellä torstain turisijoista onkaan sitten se vanhin parta?  :))

Tähän odotan mielenkiinnolla vielä ehkä jopa väittelevää keskustelua siitä, kenen parta on kasvanut pisimpään ja miten itseasiassa parta voi puhua?
 

Rayne

  • Vieras
Suunnitelmissa olisi tulla :)

MasterPiece

  • Vieras
Tulossa ollaan jos hengissä ollaan! Ja vaikka sitten kummittelemaan jos ei olla hengissä..

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Olen taas Tampereella! Joten se tarkoittaa, että otan yhden osan lankaa, viisi osaa puikkoja ja Pekonia(n) reppuun ja tepsutan kaksioon.  :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Oli mielessä joku tosi huono vitsi kerrankin vielä herätessä (se tuli mulle unessa)  :o Mutta enhän mä sitä nyt enää muista kun oon hereillä!!  :))

Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D ja siitä miten parta voi puhua? (uskoakseni se on kuitenkin suu tai oikeastaan Ilmavirta ja äänihuulet, jotka sen yleensä tekee..)  ??? ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oli mielessä joku tosi huono vitsi kerrankin vielä herätessä (se tuli mulle unessa)  :o Mutta enhän mä sitä nyt enää muista kun oon hereillä!!  :))

Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D ja siitä miten parta voi puhua? (uskoakseni se on kuitenkin suu tai oikeastaan Ilmavirta ja äänihuulet, jotka sen yleensä tekee..)  ??? ;D
Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille. Ja jos katot oikein tarkkaan, saatat nähdä Fjelliksen tekevän kuuluisan puhuva parta -rutiinin. Saattaa sisältää tuotesijoittelua.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Oli mielessä joku tosi huono vitsi kerrankin vielä herätessä (se tuli mulle unessa)  :o Mutta enhän mä sitä nyt enää muista kun oon hereillä!!  :))

Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D ja siitä miten parta voi puhua? (uskoakseni se on kuitenkin suu tai oikeastaan Ilmavirta ja äänihuulet, jotka sen yleensä tekee..)  ??? ;D
Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille. Ja jos katot oikein tarkkaan, saatat nähdä Fjelliksen tekevän kuuluisan puhuva parta -rutiinin. Saattaa sisältää tuotesijoittelua.

Sekoitat nyt maikkarilta tuttuun puhuvaan päähän. Eri ukko, eri naama

zuidi


Pojat,pojat kyllä valkosista karvoista täytyy tulla vanhuuslisäpisteitä  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

Pojat,pojat kyllä valkosista karvoista täytyy tulla vanhuuslisäpisteitä  ;D
Pojiksi saat sanoa heti, kun maksat viikkorahaa!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D
Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.

Allekirjoittanut siis pyytääkin nyt, hyvissä ajoin etukäteen, anteeksi kaikilta parroilta tai parrattomilta leuoilta tulevaa tutkivan journalismin ja utrlisisuuden mukaista tuijotusta... (pitäiskö parrat laskea miitti historiallisen vanhoina ja/vai pituudessaan vanhoina, tarvitsenko mä viivottimen? Ja mitäs jos joku vanha parta onkin leuanton.. Eikun siis..?  ???)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D
Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.

Allekirjoittanut siis pyytääkin nyt, hyvissä ajoin etukäteen, anteeksi kaikilta parroilta tai parrattomilta leuoilta tulevaa tutkivan journalismin ja utrlisisuuden mukaista tuijotusta... (pitäiskö parrat laskea miitti historiallisen vanhoina ja/vai pituudessaan vanhoina, tarvitsenko mä viivottimen? Ja mitäs jos joku vanha parta onkin leuanton.. Eikun siis..?  ???)
Parran pituus ja ikä eivät ole sama asia.
Parran ikä: Aika siitä kuin viimeksi oli parraton.
 >:D