Kirjoittaja Aihe: Rsyke esittää: Valtiaat Ja Vasallit 25.5.2019 Hämeen Linnassa  (Luettu 75942 kertaa)

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Lippuja alle sata jäljellä

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vähiin käy, toivottavasti kovin moni ei jää rannalle ruikuttamaan. Mikä oli muuten myyntiin laitettujen lippujen määrä?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vähiin käy, toivottavasti kovin moni ei jää rannalle ruikuttamaan. Mikä oli muuten myyntiin laitettujen lippujen määrä?
280 lippua on todellinen myytävä määrä.

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 379
  • Galleria
Lippu ostettu, ryminällä ulos kinkykaapista  >:D

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Ohjelma alkaa olla kasassa luvassa on vaikka mitä huimaa:

Linnan aaveet (Latex by Tiina Rikala), Kullervon "My sword, my love..." sekä Noitaoikeudenkäynti (Inkvisitio) ja jotakin on vielä takataskussakin...

Ynspi

Ui juku ui juku ui juku! Lippu on valmiina ja tänään löytyi kirpparilta just täydelliset kankaat asua varten. En malta oottaa!!!  :love:

Sammy

  • Vieras
Lippu sekä kyyti hankittu ja nyt asupohdinnat täydessä vauhdissa. Innolla odotan tätä!

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 379
  • Galleria
Ihan asiasta kukkaruukkuun ei linnan lähistöltä sattuis löytymään innokasta majottajaa?
Neljä seinää riittää mainiosti, mie oon vähään tyytyväinen

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Yli 70 prossaa lipuista myyty.

Ynspi

Mie oon kanssa majotusta vailla :s Kellään missään tilaa/ideaa?

Lailai

Liput ostettu! Kiva päästä pitkästä aikaa bileisiin ja näkemään tuttuja  :love:

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
75 prossaa lipuista mennyt - vielä mahtuu jokunen.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
 ??? Nyt on maailmaa pahempi kriisi!!?? Siis miten ihmiset raahaa itsensä kaikkineensa tuonne ilman että tavara pitää raahata perässä muuttoauto lastina? (Ongelmaan ehkä sisältyy ylimääräisen tavaran paljous ja littlemäisen pihakissan päättämättömyys siitä mitä tahtoo mukaan..)  ;D O:-)

Toinen kriisi - millä väännetään kissaparalle tassut ja ala kropan karvat? En ihan jaksa keskittyy kasvattaa omia niin paljon että ne riittäis  ::) :P O:-)

Ja joku muistuttakaa mua et mä meen sillä päivän ekalla bussilla koska..  ::) :)) varmana unohdan senkin vielä tässä tohinan keskellä..

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Mie oon kanssa majotusta vailla :s Kellään missään tilaa/ideaa?

H.linnasta on poistunut leirintäalue, mutta kohtalaisen lähellä keskustaa mm. hostelli: https://sleepinnfinland.fi, sekä mökkimajoitus pienen automatkan päästä nimeltä "Katajiston ranta". Muut majoitukset airbnb mukaanlukien tuntuu olevan hintavampia.

Pvcpoju

  • Vieras
Tännekin voisi mennä ja on pyydettykin.mutta en mä sovi siihenkään seuraan ja tilaisuuteen.
Sama täällä! Jos joutuu vaan yksin istuskelee, niin eipä paljon kannata panostaa muutamaa satasta bileisiin. :-(