Kirjoittaja Aihe: Täällä nuori ensikertalainen mies.  (Luettu 3703 kertaa)

Kolliainen91

  • Vieras
Täällä nuori ensikertalainen mies.
« : 22.03.2019, 21:31 »
Hei täällä olisi -91 syntynyt sinkku nuorukainen erittäin kiinnostuneena BDSM-maailmaan. Erityisesti minua kiinnostaa bondage sekä alistuvana että alistajana. Myös valokuvaus mallina kiinnostaisi olla. Myös clothed female naked male nöyryyttämiset ovat mieleeni. Ja suuremman naisjoukon dominoitavana olo. Mistä voin hakea seuraa? Mitä nämä kyseiset miittingit ovat? Ollaanko siellä alasti kaikki sekasin? Pärjääkö mukana pienellä munalla? Olen sinkku ja en kehtaa ehdottaa baarissa kellekään tämmöistä. Saa ottaa yhteyttä ja antaa ideoita. Sori jos väärän paikkaan tuli tää viesti.

Kolliainen91

  • Vieras
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #1 : 22.03.2019, 21:46 »
Niin ja mikä on yleensä foorumilaisten keski-ikä. Ja onko viisaampi yrittää houkutella jokin muu nainen mukaan vai onko sama tulla yksin tutuksi?

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #2 : 22.03.2019, 21:57 »
Miitingeissä ollaan vaatteet päällä ja puhutaan mitä puhutaan, mutta kukaan ei ole nakuna eikä edes fetissi- tai muissakaan vaatteissa. Se on vähän sellaista small talk -heittoja. Harjoitellaan tutustumista. Useimmat sanovat, että "nimimerkit saa kasvot" ja maailma avartuu...

Jos hakee seuraa, niin sit on erikseen Deittipalsta. https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=forum --> Deittipalsta.

Wälkömmen  ^-^

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #3 : 22.03.2019, 22:01 »
Kannattaa ehkä vähän kelata odotuksia maltillisempaan suuntaan. Kinkytkin ovat ihmisiä, jotka haluavat tuntea sessiokumppaninsa, tutustua ensin vaatteet päällä ja varmistua siitä, että kaikki tapahtuu suostumuksella ja turvallisesti. Tuollaisia kaikki alasti sekaisin -tapahtumia pidetään lähinnä hyvin pienissä piireissä, joissa kaikki tuntevat toisensa, eikä niihin pääse muna edellä.

Lueskele tapahtumailmoituksia, niin saat vähän kuvaa minkälaista on tarjolla. Löytyvät tuolta baarin miitit- ja bileet-osioista.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #4 : 22.03.2019, 22:08 »
Haistan trollin.

Mutta hajuaistini voi olla väärässä.  Menemällä persoona edellä ja vartalo vaatteisiin verhoiltuna ja puhumatta ainakin omasta munasta voi joskus päästä seuraan, jossa voi olla alasti ja jotakuta saattaa se munakin kiinnostaa.

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #5 : 22.03.2019, 22:26 »
....Tuollaisia kaikki alasti sekaisin -tapahtumia pidetään lähinnä hyvin pienissä piireissä, joissa kaikki tuntevat toisensa, eikä niihin pääse muna edellä.

Mitä tämä CLUB X sitten on?  ???  https://clubx.fi/ Kai tuonne pääsee?

Hei täällä olisi -91 syntynyt sinkku nuorukainen erittäin kiinnostuneena BDSM-maailmaan. Erityisesti minua kiinnostaa bondage sekä alistuvana että alistajana. Myös valokuvaus mallina kiinnostaisi olla. Myös clothed female naked male nöyryyttämiset ovat mieleeni. Ja suuremman naisjoukon dominoitavana olo. Mistä voin hakea seuraa? Mitä nämä kyseiset miittingit ovat? Ollaanko siellä alasti kaikki sekasin? Pärjääkö mukana pienellä munalla? Olen sinkku ja en kehtaa ehdottaa baarissa kellekään tämmöistä. Saa ottaa yhteyttä ja antaa ideoita. Sori jos väärän paikkaan tuli tää viesti.

Kinkybileiden ykkössääntö on ettei toisiin kosketa ilman lupaa, joten tämä on hyvä pitää mielessä, vaikka ajatukset heittäisikin kärrynpyörää kinkybileissä... Tämä sääntö koskee myös miittejä - älä koske tai hiplaa toista ilman lupaa. Joissakin miiteissä ihmisiä roikotetaan, joten ei ole hyvä koskea vaikka lihapala on naruissa ja avuttomana - ja juuri siksi ei siis saa koskea!  >:( vaikka onkin vaatteet päällä >:( koska jokaisella on oikeus koskemattomuuteen   :love:  (Perustuslaki 7 §, Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen ... hieman lakia  O:-) )

Kink

  • Vieras
Vs: Täällä nuori ensikertalainen mies.
« Vastaus #6 : 23.03.2019, 17:15 »
Useimmat sanovat, että "nimimerkit saa kasvot" ja maailma avartuu...

Minun pitäisi varmaan joskus johonkin miittiin mennä saapas päässä kuten avatarissani (tosin en ole itse siinä). :D