Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiittien maaliskuu 2019 päättyy 28.3. klo 18- Kaksiossa!  (Luettu 4338 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Taas mennään!

Pyysivät, että ketjun aihe liittyisi nallekarhuun ja Liisaan ihmemaassa, joten istukaapa rinkiin tuohon noin niin setä kertoo teille tarinan.

Nimittäin.

Kauan, kauan sitten kaukaisessa galaksissa eleli kani, joka kaikkien muiden jäniseläinten tapaan teki tarpeensa metsään. Ei siis pellolle, ei McDonaldsin invavessaan, ei naapurin karaokevirtuoosin kattotuulettimeen, vaan metsään. Kani oli tästä hyvin tarkka, vaikkei ollutkaan se sama pupu, joka johdatteli Liisan ns. koloonsa.

Voi nyt vittu teidän kans, ettekö muka osaa muuta ajatella kaninkolosta? Pervot.

No, kanin kanssa samassa metsässä asusti nallekarhu, jonka kolossa oli tarttumishenkinen saniteettiongelma. Siitä lisää myöhemmin. Kuten monilla muillakin metsän eläimillä, nallekarhulla oli myös tapana kakata metsään. Ei pellolle, ei McDonaldsin invavessaan, ei naapurin karaokevirtuoosin kattotuulettimeen, vaan metsään. Kuten kanimme, myös nallekarhu oli tarpeidentekopaikastaan hyvin tarkka, jollei jopa neuroottinen.

Niinpä sekä kani että nallekarhu pitivät siis visusti huolen, että tarpeet oli tehty metsään torstaina 28.3.2019 iltapäivästä. Niillä oli nimittäin elämää suurempi tavoite, päästä tutustumaan Tampereen legendaarisiin torstaimiitteihin. Vaikka miitti pidettiinkin pienessä kylässä, kanin ja nallekarhun määritelmä metsälle ei täyttynyt kovin lähellä miittipaikaksi päätettyä ravintola 2h+k:ta, Aleksanterinkatu 33:a. Varsinkin Kaksion baarin (vihreä ovi) takanurkkapöydästä oli sietämättömän pitkä matka lähimpään standardinmukaiseen metsikköön.

Kaikkihan tietävät, että metsäksi luokiteltavan alueen tulee olla vähintään 0,5 hehtaarin kokoinen ja latvuspeittävyyden yli 10 %, minkä lisäksi puuston pitää saavuttaa vähintään 5 metrin pituus. Eikä sitä paitsi hulluinkaan kani pasko niin pieneen metsään, että naapurin kurittomat kakarat pääsevät keskeyttämään toimituksen nakkelemalla nuuskamällejä.

Nallekarhu ja kani olivat kuulleet, että miitit pidettäisiin klo 18 alkaen, joten reippaina metsäneläiminä ne kipaisivat paikalle jo neljältä. Eihän siellä tietenkään ketään vielä silloin ollut, joten istuivat he alas ja tilasivat odottelua jouduttamaan talon kuuluisat burgerit. Syötyään ne nauttivat kattavasta olutvalikoimasta, ja pian alkoikin hilpeätä miittiväkeä saapua paikalle. Nyt pitää skarpata, tuumivat nallekarhu ja kani yhteen äänettömyyteen.

No eikä pitänyt, huomasivat he melkein saman tien. Ihmiset olivat ystävällisiä ja ensikertalaiset otettiin mukaan muitta mutkitta. Kanilla ja nallekarhulla oli huikean hauskaa, eivätkä ne olisi halunneet lähteä kotiin ollenkaan. Valitettavasti aikainen lähtö oli kostautunut, ja periaatteidensa vuoksi kani ja nallekarhu eivät halunneet käyttää Kaksion laadukkaita, puhtaita WC-tiloja. Niinpä he joutuivat suuntaamaan takaisin kohti kotimetsäänsä.

Matkalla nallekarhu ja kani muistelivat, mitä kaikkea olivat kuulleet ja nähneet. He miettivät höyrypanokoneen ja gigabanaanien syvintä merkitystä, eivätkä malttaneet odottaa seuraavaa tapaamista. Legenda kertoi, että se tapahtuisi jo seuraavalla viikolla.

Kun he pääsivät takaisin metsään, nallekarhu muisti kolo-ongelmansa. Se oli jo vuosia kärsinyt rekkamiehen pastilleista, jotka häiritsivät elämää jokaisen metsäreissun jälkeen. Niinpä se kysyi kanilta:

"Kuule, tarttuvatko sinullakin kikkareet turkkiin?"

"Ei, miten niin?"

Ja niin nallekarhu asettui mättään juureen, punnersi minkä jaksoi ja töräytti sammaleeseen niin ison läjän, että Tarastenjärven jäteasemakin kalpeni. Sitten se tarttui jänikseen, nosti sen ilmaan ja pyyhki kolonsa sen turkkiin. Ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.

---

Oletko sinäkin kani, johon kinky-tietämättömät vaniljakaverit pyyhkivät monotonisen seksielämänsä tylsyyttä? Vai oletko sittenkin nallekarhu, jonka kolo kutisee jatkuvasti? Ei se haittaa! Tule miittiin ja pyyhi kaikki arkiset murheesi pois, lupaamme että se on huomattavasti mukavampaa kuin krapulassa synnyttäminen!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mä olen joko niin laiska tai pikkuspäissäni, etten jaksa tai osaa lukee tota tarinaa vaikka haluaisin, voisko joku lukee sen mulle.. Niinku iltasatuna.. tai siis sillee.. O:-) Jos mä lupaan etten enää kiristä keltään pakkolunastustikkareita puolikkaiden korkojen kera? Ai mitenniin minä introverttiys tykkään vaan kuunnella ja tarkkailla kun muut höpöttää?  ::) ^-^

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mä olen joko niin laiska tai pikkuspäissäni, etten jaksa tai osaa lukee tota tarinaa vaikka haluaisin, voisko joku lukee sen mulle.. Niinku iltasatuna.. tai siis sillee.. O:-) Jos mä lupaan etten enää kiristä keltään pakkolunastustikkareita puolikkaiden korkojen kera? Ai mitenniin minä introverttiys tykkään vaan kuunnella ja tarkkailla kun muut höpöttää?  ::) ^-^

Mää en oo ihan varma, haluaako kukaan lukea tuota ääneenkään, mutta ehkä joku on riittävän pervo siihenkin. Kysy huomenna.

pikkusisko

Tiesittekö muutens, että kaneilla on kahdenlaista kakkaa..? Toinen on sitä varsinaista itseään, ja sitä toisenlaista ne syövät suoraan omasta peräaukostaan. Että eipä ihme kun tämänkin tarinan jänö sai tuta miellyttävää yhteenkuuluvuuden tunnetta miittimatkallaan. Tarpeensa kullakin!  :))

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mää en oo ihan varma, haluaako kukaan lukea tuota ääneenkään, mutta ehkä joku on riittävän pervo siihenkin. Kysy huomenna.

Täh! Siis eläinsatu, pervo? mirä pervoo on eläimissä janiiden kikkarei...  ::) :o ;D

Sammy

  • Vieras
Tiesittekö muutens, että kaneilla on kahdenlaista kakkaa..? Toinen on sitä varsinaista itseään, ja sitä toisenlaista ne syövät suoraan omasta peräaukostaan. Että eipä ihme kun tämänkin tarinan jänö sai tuta miellyttävää yhteenkuuluvuuden tunnetta miittimatkallaan. Tarpeensa kullakin!  :))

Marsuilla muuten sama juttu!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mää en oo ihan varma, haluaako kukaan lukea tuota ääneenkään, mutta ehkä joku on riittävän pervo siihenkin. Kysy huomenna.

Täh! Siis eläinsatu, pervo? mirä pervoo on eläimissä janiiden kikkarei...  ::) :o ;D

Se pervous tulee lähinnä siitä, että lukee mun kirjottamaa tekstiä. Siinä on moni päätynyt juopottelemaan surumielisesti ja kertomaan jälkipolville, miten ukki joutui Pitkäniemeen asumaan.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mää en oo ihan varma, haluaako kukaan lukea tuota ääneenkään, mutta ehkä joku on riittävän pervo siihenkin. Kysy huomenna.

Täh! Siis eläinsatu, pervo? mirä pervoo on eläimissä janiiden kikkarei...  ::) :o ;D

Se pervous tulee lähinnä siitä, että lukee mun kirjottamaa tekstiä. Siinä on moni päätynyt juopottelemaan surumielisesti ja kertomaan jälkipolville, miten ukki joutui Pitkäniemeen asumaan.

Miks just SUN kirjoittama teksti olis pervompaa kuin muiden? JA miks siitä vois joutua hoitolaan asumaan? Hmm.. Okei ehkä mä luen ton sit yksin, mutta se ei ole mun vastuulla jos vielä miitissä tavaan tarinan viimeistä kappaletta ääneen... >:D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miks just SUN kirjoittama teksti olis pervompaa kuin muiden? JA miks siitä vois joutua hoitolaan asumaan? Hmm.. Okei ehkä mä luen ton sit yksin, mutta se ei ole mun vastuulla jos vielä miitissä tavaan tarinan viimeistä kappaletta ääneen... >:D

En mää sanonu että mun teksti on pervompaa, vaan että vaatii aikamoista pervoutta että viittii lukea mun tekstejä. Kato nyt niitä, eihän noin kamalaa huttua pitäis kenenkään joutua tavaamaan.

Lmr01

https://www.dropbox.com/s/79fh5new4exhnt2/pastilli.ogg?dl=0
Minäpä menin lukemaan ääneen! Ei kyllä yhtään pysyny tyyli samana.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Oon mä taas matkalla mutta kun kukaan ei opeta olemaan ajoissa ikinä missään!!!  ;D O:-) ja kävi pieni elämäkuolema tos välissä mutta.. Heh... Mä en ymmärrä Hihis miks haukut hienoa tarinaas pervoks.. Kaunis tarina eläimistä ja siitä kuinka karhutkin muni.. Eiku paskoo pääsiäismunia!!  :P