Kirjoittaja Aihe: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen  (Luettu 11112 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #30 : 29.03.2019, 16:48 »
Kumppanin hygieniassa ei ole ollut huomauttamista. Valinta tapahtuu ennen sitä. Aistinvarainenkin. 

Joskus kauan aikaa sitten tuli yökerhossa kutsu hitaille - tanssiessa haistoin takkia ja painoin pääni sitä vasten ja ajattelin, tässä se on. Eikä ollut kyse mistään partavedestä tms. Eli omaa ominaistuoksuaan ei ehkä kannattaisi peittää liikaa. Rajansa tietty silläkin :D

MasterPiece

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #31 : 30.03.2019, 12:53 »
En ota asiaa puheeksi vaan hatkat.

Vastuullista  ;D Anteeksi, näen mielessäni, jossa neiti on kahleissa tai ties missä asennossa ja sit yht'kkiä master lopettaa toiminnan ja lähtee huoneesta sen sileän tien...
Hyvä pointti. Tarkennettakoon hatkojen ottamisen tapahtuvan jo ennen mahd. kahleisiin saattamista. Vastuu on toki Masterin kolmesta nimestä keskimmäinen.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1033
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #32 : 30.03.2019, 16:45 »
Itse edellytän leluilta puhtautta,hajusteettomuutta ja lähes meikittömyyttä. Emmä halua maistella hajuvesiä tai saada kyrpääni huulipunaa joten lähes suihkunraikkaana on oltava  :P
Kyllä lelun tuoksut lisää nautintoa sillon kun ne ei sisällä kemikaaleja.
Ite tuoksun yleensä kevyesti puhtaalta hieltä ja jossei siitä tykkää niin ei oo mun ongelma  >:D

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #33 : 30.03.2019, 22:46 »
Emmä halua maistella hajuvesiä tai saada kyrpääni huulipunaa joten lähes suihkunraikkaana on oltava  :P

Menee ehkä vähän OT:ksi, mutta kehitys on kehittynyt huulipunienkin osalta ja nykyään on olemassa tahraamattomiakin huulipunia (ainakin USA:sta tllattava Lip Ink on aidosti tahraamaton, sit on jotain jotka ehkä toimii, ehkä ei, mut ehkä meikkikeskustelua voi jatkaa jossain muualla)

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #34 : 30.03.2019, 23:24 »
Kyllä mä ystävällisesti huomauttaisin silleen varovasti vihjaillen.
Ei kukaan halua likaista kullia tai pimppaa ottaa. Ja ylipäätään hien hajunen tuskin viehättää ketään.

Meikit on eriasia, niiden kanssa voi sählätä ja en koe ongelmaa ottaa esim. suihin huulipunalla yms (kun joku sitäkin pohti..)

Lmr01

Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #35 : 31.03.2019, 00:03 »
Ja ylipäätään hien hajunen tuskin viehättää ketään.
Aika moni pitää tuoreesta hiestä. En kyllä toisaalta yhtään ihmettelis jos joillekkin se jäähallin pukuhuone on erotiikan tyyssija.

star

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 42
  • jo kypsemmässä iässä oleva switch
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #36 : 31.03.2019, 02:01 »
Itse (maso/jalkafetisisti) pidän voimakkaasta jalkahien hajusta.
Kumppania pitää suorastaan kehottaa olemaan vaihtamatta sukkia edes kerran viikossa. ;D

satula

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • siis otanko mä sen nyt suuhun?
  • Galleria
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #37 : 05.04.2019, 16:23 »
Itse nautin eniten juuri pesemättömistä elimistä ja kehon aukoista, samoin hikiset kainalot ja tissinaluset tarjoavat kiihottavia aromeita nuolla ja nuuhkia  :love:

Ei siis voi yleistää, että kaikki vannovat suihkunraikkauden nimeen. Toki itse peseydyn huolellisesti, jos kumppani ei erikseen toivo muuta.

Brianna

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #38 : 05.04.2019, 17:20 »
Kyllä näistä asioista pitäisi pystyä puhumaan loukkaamatta tai loukkaantumatta puolin ja toisin. Luulisi nykään jo ihmisten olevan tietoisia ja valveutuneita hygienian huollon suhteen, poikkeuksia toki löytyy. Joskus voi olla ettei sitä itse välttämättä edes tiedosta haisevansa ja syitä voi olla monia. Itse ainakin toivoisin kumppanin sanovan jos tuoksuni on jollain tapaa vastenmielinen, voihan se johtua vaikka tulehduksesta mitä itse en tiedosta (oireita kun välttämättä selkeästi ole).

Vaikka itse suosin puhtautta ja korkeintaan kevyttä hajustetta, saa toisinaan hikinenkin mies pöksyt märäksi, silläkin on niin eroa on ns puhdasta hikeä vai pinttynyttä. Joskus jopa toivonut että kumppani käynyt vain intiimialueen pesulla että saanut tuoksutella hikeä  O:-) En välttämättä itsekkään koko suihkussa päivittäin käy kun en kovasti hikoile. Huomaan ihoni voivan näin paljon paremmin.

Voihan sille haisulille viedä vaikka lahjaksi hyväntuoksuista pesuainetta vinkiksi  :P

Lucy

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #39 : 06.04.2019, 08:55 »
Kyllä näistä asioista pitäisi pystyä puhumaan loukkaamatta tai loukkaantumatta puolin ja toisin. Luulisi nykään jo ihmisten olevan tietoisia ja valveutuneita hygienian huollon suhteen, poikkeuksia toki löytyy.

Aloita itsestäsi? Ihmiset eivät ole "valveutuneita" kuuluessaan omaan leiriisi ja tapasi puhua todella on loukkaava.

Se on kyllä totta että kehon tuoksut voivat olla epämiellyttäviä siksikin että taustalla on jokin sairaus/ tulehdus tai eksessiivinen stressi. Voi myös olla että feromonit kertovat että ette vaan ole sopivia toisillenne. Mutta yhtälailla se että koettaa peittää sen liiallisella suihkuttelulla joka kuivaa ihon tai kemikaaleilla.

Siksi kai kannattaa olla sellaisten ihmisten kanssa, joiden hiki tuoksuu puoleensavetävältä ja olla teeskentelemättä että niiden kanssa kannattaa olla tekemisissä joiden hiki tuoksuu vastemieliseltä.

Pohja

Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #40 : 06.04.2019, 08:57 »
Yhdentekevä seikka, jossei kumppani ole aivan tasoa koditon pultsari. Jos luvassa on eroottissävytteisiä toimintoja, mennään niihin joka tapauksessa aina suihkun kautta. Tai vaikka saunan kautta. Tai vaikka jo saunassa. Tokko se saunatonttu siitä suuttuu...

Toisaalta, jos roolileikkii vaikka sotavankia, rooliin voisi hyvinkin kuulua tietty paskaisuus ja pesemättömyys.

Azzurro68

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #41 : 06.04.2019, 16:00 »
Yhdentekevä seikka, jossei kumppani ole aivan tasoa koditon pultsari. Jos luvassa on eroottissävytteisiä toimintoja, mennään niihin joka tapauksessa aina suihkun kautta. Tai vaikka saunan kautta. Tai vaikka jo saunassa. Tokko se saunatonttu siitä suuttuu...

Toisaalta, jos roolileikkii vaikka sotavankia, rooliin voisi hyvinkin kuulua tietty paskaisuus ja pesemättömyys.

Sain kuukausi sitten tajunnanräjäyttävän suihinoton saunassa kun oltiin peseytymässä illan hauskanpitoa varten. Sauna rules.

MeltedCandle

  • Vieras
Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #42 : 06.04.2019, 18:12 »
I think it's fine to carefully mention it. If necessary, then an open discussion. Tell your partner what is good for you and what's your bottom line. Then you and your partner find the best solution for all parties with some proper compromise from both. There's some nice area between accept and intervene.

Ynspi

Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #43 : 06.04.2019, 19:52 »
Kun on tämmönen aika ihanan yökkö hiki/tuoksu/hajufetissi, et juurikin tuo aiemmin mainittu hokimatsin jälkeinen miesten pukukoppi on se miun suuri fantasia niin aika pitkälle mie likasuudesta tykkään. Ainut missä itsellä tulee raja vastaan on se, jos jalkoja, genitaalialueita ja hampaita ei pese. Niissä muhii niin paljon ei-niin-miun nenään herahtavia aromeita ja sissijuustot kumppaneineen ei oo lempparijuttuja.

Ite luotan suoraan rehellisyyteen ja tiedän, että semmoset ihmiset jotka niin lähelle hajuetäisyydelle pääsee pystyy kyllä miun kanssa suoraan tämmösistä asioista keskustelemaan. Ja kun mie en mielellään likasia juttuja laita suuhuni niin Omistaja on alkanut jo aika hyvin tottumaan siihen, että minä pesen sen pippelin aina kun minusta se sitä vaatii. :> Ihme fiksaatioita minulla. Kullin nuppi täytyy kiiltää vahatun messingin lailla, mutta Omistajan lähteissä kotiin saan aina palkinnoksi viisi päivää ilman deodoranttia päällä olleen t-paidan, jota käytän unileluna seuraavaan näkemiseen asti. :))

Lmr01

Vs: Kumppanin hygienia ja siihen suhtautuminen
« Vastaus #44 : 06.04.2019, 20:19 »
Kullin nuppi täytyy kiiltää vahatun messingin lailla, mutta Omistajan lähteissä kotiin saan aina palkinnoksi viisi päivää ilman deodoranttia päällä olleen t-paidan, jota käytän unileluna seuraavaan näkemiseen asti. :))
Nuuhkupaidat, tuo etäsuhteiden pelastaja ja lähisuhteiden piristäjä.