Kirjoittaja Aihe: Tampere-miitti ravintola 2h+k:ssa 4.4. klo 18  (Luettu 1449 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Haloo, yks kaks, yks kaks, kuuluuko? Onko tää mikki päällä?

Joo terve. Mää oon Hihaton, ja tää on miittiketju. Miittiketju on karkaistua terästä, pari metriä pitkä ja painaakin kivasti. Sillä saa hyviä mustelmia aikaan.

Eiku.

Niin joo, baarimiittiketju. Joo, kyllä mää ne hommat osaan. Oottakaas, lunttaan vähän käsikirjotuksesta...

(paperien rapinaa)

No niin, nyt. Niinku siis. Miitataan Tampereen 2h+k:n baarissa (Aleksanterinkatu 33) torstaina 4.4. klo 18 alkaen, ihan siviilivaatteissa ja sen enempää huomiota herättämättä. Miittiporukan löytää takimmaisesta loosista, vasemmasta nurkasta tulosuunnasta katsoen. Omakohtaisesti lupaan olla paikalla klo 20 asti, joten sitä ennen saapumalla pääset varmasti mukaan.

Miittiketjua en lupaa ottaa mukaan, mutta huonoja vitsejä senkin edestä. Ja lipaston. Tulkaa kaikki paikalle!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampere-miitti ravintola 2h+k:ssa 4.4. klo 18
« Vastaus #1 : 04.04.2019, 16:41 »
Himmel, tuli yllättäviä muutoksia aikatauluihin enkä pääsekään paikalle. Ens viikolla oon suunnitellusti pois, mutta eiköhän tuo avopuoliso toimita miittikirjan mukanaan. Laskekaa keskenänne, montako ihmistä miitissä käy, tartten sen tiedon verottajalle.

Sammy

  • Vieras
Vs: Tampere-miitti ravintola 2h+k:ssa 4.4. klo 18
« Vastaus #2 : 04.04.2019, 17:45 »
Voisinpa taas ilmestyä paikan päälle jossain kohtaa.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Tampere-miitti ravintola 2h+k:ssa 4.4. klo 18
« Vastaus #3 : 04.04.2019, 17:57 »
Mä kovasti yritin ja kuvittelin liikkuvani.. mut tänään menee päikkärit ranuista reilusti voitolle. Piirtäkää miittikirjaan yks värikäs sivukulma pipp... tai pimp... mun puolesta? Alotin kyseisen mielivaltaisen projektin viimeks, ei saa jäädä yhtäkään miittisivua ilman!