Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju  (Luettu 15719 kertaa)

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #15 : 02.02.2023, 14:26 »
Oon Rsyken jäsen ja oon maksanut vuoden 2023 jäsenmaksun mutta kuitenkin se Rsyken tunnus poistettiin mun profiilista ja sen takia en pääse Rsyken forumiin. Mistä syystä tämä johtuu?

Hei!

Tätä on ilmeisesti käynyt vahingossa, pahoittelut! Laitatko asiasta viestiä rsyke.ry@gmail.com, niin korjataan.

T. elanor, Rsykkeen sihteeri

MariaAndromeda

Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #16 : 20.02.2023, 16:32 »
"Taloudessasi on jo yksi rekisteröity tunnus. Mikäli haluat rekisteröidä erillisen tunnuksen puolisosi tai kämppiksesi tunnuksen rinnalle, ilmoitathan asiasta ylläpidolle."

Ilmeisesti tämä kohta nyt estää puolisoni liittymisen Baariin.  Miten menetellään, että hänkin saisi tunnukset tänne aktivoitua?

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 701
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #17 : 20.02.2023, 17:25 »
"Taloudessasi on jo yksi rekisteröity tunnus. Mikäli haluat rekisteröidä erillisen tunnuksen puolisosi tai kämppiksesi tunnuksen rinnalle, ilmoitathan asiasta ylläpidolle."

Ilmeisesti tämä kohta nyt estää puolisoni liittymisen Baariin.  Miten menetellään, että hänkin saisi tunnukset tänne aktivoitua?

Moi,

laita sähköpostia bdsmbaari@gmail.com jossa ilmoitat siippasi tunnuksen. Kunhan joku meistä kuittaa viestin voi hän normaalisti rekisteröityä ja osaamme hyväksyä jäsenyyden.

Rgds, Mörkö

MariaAndromeda

Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #18 : 20.02.2023, 19:32 »
Kiitos! Viestiä laitettu :)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #19 : 09.04.2023, 22:20 »
Hei! Sellaista päädyin pohtimaan, että onko baarin ylläpidolla jotain linjausta siitä, saavatko seksuaalirikolliset käyttää tätä foorumia? Ymmärrän hyvin sen, että jos ei ole tuomiota, ei varmaankaan voi myöskään evätä keneltäkään foorumin käyttöä, mutta jos on tuomio, tarkoittaako se automaattisesti eväämistä foorumilta vai katsotaanko se jotenkin rikoksen vakavuuden mukaan? (Tässä en itse ota kantaa, mikä on vakava seksuaalirikos ja mikä ei, eikä se ole minun tehtäväni.) Ja jos tarkoittaisi (ainakin tuolla porttikieltoketjussa mainittiin yksi tapaus), niin vanheneeko rikos?

Konehuone

Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #20 : 23.04.2023, 11:32 »
Hei! Sellaista päädyin pohtimaan, että onko baarin ylläpidolla jotain linjausta siitä, saavatko seksuaalirikolliset käyttää tätä foorumia? Ymmärrän hyvin sen, että jos ei ole tuomiota, ei varmaankaan voi myöskään evätä keneltäkään foorumin käyttöä, mutta jos on tuomio, tarkoittaako se automaattisesti eväämistä foorumilta vai katsotaanko se jotenkin rikoksen vakavuuden mukaan? (Tässä en itse ota kantaa, mikä on vakava seksuaalirikos ja mikä ei, eikä se ole minun tehtäväni.) Ja jos tarkoittaisi (ainakin tuolla porttikieltoketjussa mainittiin yksi tapaus), niin vanheneeko rikos?


Ylläpito käsittelee kaikki asiat tapauskohtaisesti, saatavilla olevan tiedon pohjalta.

orjasi

Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #21 : 14.09.2023, 15:57 »
Moikka, mistähän johtuu, että välillä tänne pääsee ja välillä ei?
Liitteenä kuva mitä herjaa ja en kyllä ole noihin väitteisiin osallistunut  :)
Varmaan joku bugi, kun toisinaan pääsee ja toisinaan ei

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 701
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #22 : 14.09.2023, 16:46 »
Moi,

todennäköisin syy on että noilla kerroilla käyttämäsi IP-osoite osuu jonkin toisen käyttäjän saamaan banniin.

En suoraan näe logeista mitä osoitetta käytit kun tuo virheilmoitus tuli joten hankalampi korjata...

Rgds, Mörkö

ior

Vs: Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta -ketju
« Vastaus #23 : 10.03.2024, 20:39 »
Yritin tehdä myynti-ilmoitusta mutta mitään ei näy, meneekö myytävät moderoinnin kautta esille vai onko joku bugi? Painoin lähetä ja sen jälkeen tuli vaan 'aloita uusi ketju' näkymä tyhjänä. (Jos menee moderoinnin kautta niin niitä on sitten kaksi identtistä kun luulin että kännykkä hävitti sen omia aikojaan)