Kirjoittaja Aihe: miitti joensuussa  (Luettu 60798 kertaa)

puuseppä

  • Vieras
miitti joensuussa
« : 22.04.2019, 20:53 »
Olisiko nyt kevään korvalla kiva pitää miitti joensuussa.

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #1 : 23.04.2019, 10:37 »
Tuossa edellinen keskustelu jonka pohjalta ei päästy tapaamiseen saakka: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=22390.0

En ole enää töissä joten aikaa olisi ellei mahdollista miittiä sovita pahaan aikaan tenttien suhteen.

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #2 : 23.04.2019, 22:57 »
Voisihan tätä taas kokeilla.  :)
Tulevat viikonloput on kyllä vähän tukossa, ensi viikonloppuna Himoksen bileet jne., mutta ehkä joku päivä voisi sen parituntisen irrottaa...
Meillä oli itse asiassa Kuopion miitissä puhetta, että sieltä voisivat joskus tulla tänne päin vierailemaan. :)

Harlekiini taisit ehdottaa Kerubia edellisessä ketjussa, sekin voisi olla kiva paikka.

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #3 : 24.04.2019, 20:10 »
No eiköhän tässä pikkuhiljaa jo onnistuta. Kerubi ja Palaver ovat ainoat paikat joissa olen täällä vieraillut, kai ne on kumpikin ihan sopivia. Nyt ei tosiaan ole enää töitä ja koulullakin alkaa kuukauden kuluttua kesätauko joten arki ja viikonloppu ovat itselleni yhtä hyviä vaihtoehtoja.

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #4 : 07.09.2019, 09:54 »
Tulipa taas mieleen tämäkin osasto, täällä Joensuussa asia tuppaa unohtumaan kun on niin hiljaista ja edellinen Helsingin reissukin siirtyi viikolla niin että en päässytkään Club X:n tapahtumaan. Ihan siltä varalta että joku lukee tätä Joensuun palstaa niin huutelen täällä lämpimikseni.

Kamasubtra

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #5 : 07.09.2019, 13:04 »
Minua saattaisi kiinnostella miitti jossain vaiheessa syksyä (ja laitan tästä viestiketjusta myös vastausilmoitukset päälle nyt kun satun muistamaan).

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #6 : 07.09.2019, 14:40 »
Minua saattaisi kiinnostella miitti jossain vaiheessa syksyä (ja laitan tästä viestiketjusta myös vastausilmoitukset päälle nyt kun satun muistamaan).

Kirjoittele toki jos selviää missä vaiheessa sulle sopisi miitinki. Pistin tän kirjanmerkkeihin niin ettei mene postit sivu suun. Ehkä nuo kaksi muutakin ketjuun kirjoittanutta hoksaa tän piakkoin.

Kamasubtra

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #7 : 07.09.2019, 14:50 »
Kirjoittele toki jos selviää missä vaiheessa sulle sopisi miitinki. Pistin tän kirjanmerkkeihin niin ettei mene postit sivu suun. Ehkä nuo kaksi muutakin ketjuun kirjoittanutta hoksaa tän piakkoin.

Ite oon aika hyvin vapaana viikonloppuisin ja suurimpana osana arki-iltoja, eli aika hyvin löytyy miittausaikoja kunhan saadaan kiinnostuneita kasaan. :)

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #8 : 07.09.2019, 14:55 »
Kirjoittele toki jos selviää missä vaiheessa sulle sopisi miitinki. Pistin tän kirjanmerkkeihin niin ettei mene postit sivu suun. Ehkä nuo kaksi muutakin ketjuun kirjoittanutta hoksaa tän piakkoin.

Ite oon aika hyvin vapaana viikonloppuisin ja suurimpana osana arki-iltoja, eli aika hyvin löytyy miittausaikoja kunhan saadaan kiinnostuneita kasaan. :)

Ok, toivotaan että porukka innostuu Joensuussa/Joensuusta :)

Kamasubtra

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #9 : 07.09.2019, 14:58 »
Ok, toivotaan että porukka innostuu Joensuussa/Joensuusta :)

Toivotaan! :)

Lohikeisari

Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #10 : 07.09.2019, 19:16 »
Toivos on hyvä elää.

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #11 : 08.09.2019, 18:52 »
Oi,
Tämäkin ketju on herännyt, kiva!  :)

Mitä, jos aletaan suunnitella päivää ja pidetään Joensuun ensimmäinen miitti lopultakin.
Toisen genren miiteissä nyt käyneenä olen huomannut, että myös Gloria toimii arki-iltoina hyvin miittipaikkana.
Viikonloput ovat omalta osaltani jo marraskuulle ohjelmaa täynnä, joten itse olisin After work- miitin kannalla, esim. joku ilta klo 17 jälkeen.

Miten esim. viikko 38, 16.-20.9.?

Kamasubtra

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #12 : 08.09.2019, 19:05 »
Mulle vois mahdollisesti käydä 16. tai 17.9. klo 17 jälkeen. :)

Harlekiini

  • Vieras
Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #13 : 08.09.2019, 22:45 »
16. ja 17. sopii mulle, tosin 16. maanantaina voi olla että pääsen vasta kuuden - puoli seitsemän maissa paikalle. Mutta se olisi se parempi päivä noista kahdesta. Mulle sopisi myös 18. keskiviikko.

Giftige

Vs: miitti joensuussa
« Vastaus #14 : 10.09.2019, 01:52 »
Ilmiantaa itsensä kiinnostuneeksi mutta valitettavan kiireiseksi atm!