Kirjoittaja Aihe: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 16  (Luettu 2063 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Ensinnäkin pahoitteluni siitä, että tämä miittipostaus tulee kaksi päivää normaalia aikaisemmin.
Olen itse aikeissa lähteä (joko mennään!) juuri Lapualle ja en voi taata että olen miittikirjoituskunnossa vasta kuin pitkällä ensi viikkoa. Jos silloinkaan.

Tällä kertaa miitti osuu Vappupäivälle. En voi siis myöskään taata, että "raput ylös ja oikealle" pöytä olisi vapaa, mutta koitetaan. Paikka muutoin tuttu ja turvallinen Butcher & Banker Vaasanpuistikko 18

Tällä kohtaa myös kiitokset Tampereen suuntaan. Ikioma pikkupikku miittikirja on myös meillä hankintalistalla.

Haastan ensikertalaisia osallistumaan. Jos ajatus yksin paikalle seilaamisesta tuntuu vaikelta, voi mua, Lunttua tai Ms Mstxää lähestyä vaikka yksärein etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 01.05.2019, 11:29 kirjoittanut Kuohittu »

quizzer

Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 18:30 ->
« Vastaus #1 : 29.04.2019, 17:09 »

Kyllä, itseänikin jännitti aikanaan se "eka kerta", mutta porukkahan on mitä mahtavinta - ja ennen kaikkea todella rentoa. Tästäkös nyt on 2 vai 3 vuotta aikaa jo.

Paikkana myös BB-talo on kiva kun saadaan olla omassa rauhassa siellä (pimeähkössä) nurkkapöydässä. Ja paikan henkilökuntakin on jo omasta takaa omalla tavallaan kieroutunutta, niin eipä tarvitse juuri jännittää.  :)


Haastan ensikertalaisia osallistumaan. Jos ajatus yksin paikalle seilaamisesta tuntuu vaikelta, voi mua, Lunttua tai Ms Mstxää lähestyä vaikka yksärein etukäteen.


Kahlittu

  • Vieras
Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 18:30 ->
« Vastaus #2 : 30.04.2019, 13:56 »
Tällä kohtaa myös kiitokset Tampereen suuntaan. Ikioma pikkupikku miittikirja on myös meillä hankintalistalla.

Miittikirja ja tussit ostettu.

Kahlittu

  • Vieras
Juuri saamani tiedon mukaan BB talo saattaakin sulkea tänään ovensa jo klo 19. Tästä syystä miittiä pitää aikaistaa. Lupaan itse olla paikalla klo 16
« Viimeksi muokattu: 01.05.2019, 10:50 kirjoittanut Kuohittu »

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 16
« Vastaus #4 : 01.05.2019, 14:40 »
Täällä ollaan ja kuten arvata saattoi, on pari muutakin. Vakkaripöytään ei päästy, mutta sen viereen. TS raput ylös ja oikealle ja ihan ylätason päähän

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 16
« Vastaus #5 : 01.05.2019, 15:15 »
Oma pöytä vallattu

slavekitty

Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 16
« Vastaus #6 : 01.05.2019, 15:52 »
Voi pylly tässähän tuli kiire  ;D

Hallatar

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Vaasan vappumiitti 1.5.2019 at BB-talo klo 16
« Vastaus #7 : 01.05.2019, 16:30 »
No niin. Aikataulumuutokset ryssi päivän suunnitelmat siihen malliin, että hyvästä yrityksestä huolimatta taitaa jäädä tämä miitti nyt välistä. Ja kun ei kukaan keltanokkakaan tainnut erityisesti esiliinaa kaivata.