Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 2.5. klo 18- @2h+k: votka jäillä  (Luettu 1927 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Se on täällä taas! Meillä ei muija nalkuta!

Kaksion kuluneet vallit kuulevat jälleen kerran kuivaa ja nasevaa verbaliikkaamme, kun vilpoisa Kettu ja rantti-Hihaton keskustelevat Lillin kuhasta pikkaisessa kappelissa. Seuraan ovat tervetulleita kaikki levynhävittäjät, Ollin kumistajat, hekottavat papit ja Viron potut, sekä tälle kertaa erityisvieraiksi kutsutut Mikkelin kittaajat!

Ravintolassa ei kajahda rokki eikä pauhaa Arska telkkarissa, joten tilaisuudessa on mitä parhaat mahdollisuudet ratkaista kanaalin arvoitus ihan puhumalla muille. Hiljaakin saa olla jos haluaa, kyllä kumeat kollimme huolehtivat siitä, että

Baaritiskillä lompsa pirisee ja tarjoilu pelaa: saatavilla on ainakin mullin paistia, Murjun kanaa, kossua tukilta ja Jallua aina piloille asti! Vapaahetkinään henkilökunta asettelee kukkaa pöytään ja valmistelee kummisedän pullia tarjolle, eikä Vihtorikaan jää ilman lettuja.

Älä siis jää kämpille piristymään, vaan saavu Kaksioon leikkimään kanssamme panttihippaa! Jos eksyt Nokialle Sorvan kylään, laita navigaattoriin osoite Aleksanterinkatu 33 ja aja rallia kujalle asti. Nähdään torstaina!

Purpelot

Jos tällainen tavallinen humppaava veijari jättäisi tuolta illalta tillin kuskaamatta, niin voisin suhauttaa pöly kahisten paikan päälle. Edellyttäen ettei hotkiva pomoni jätä minua tuskaisen papin kaveriksi.


hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tää on tänään! Kaikki Kujasen Ollit ja Pasi Kuikat mukaan!

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Miittipäivä!  :love: Aiheutan nyt aluksi hämmennystä kirjastossa ja saavun sitten miitin hyväksyvän ja sallivan ilmapiirin syleilyyn BDSM aapinen kainalossa.

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Olen tassutellut tänne myös :love:

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Tulin juomaan kaffetta koska missäs muuallakaan sitä joisi.

RovioKuningatar

Yllätin ehkä eniten itseni astumalla vihreästä ovesta sisään ja suunnistamalla peräpöytään.

Uusiksi ehkä jos tästä toivun, parin vuoden kuluttua uudelleen. ;D

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Onneksi, mä luin tän kaiken vasta nyt ja onneksi olin eilen jumissa muuttoautossa, matkalla kohti omaa yksiötä enkä kaksioo..

Mut jos nyt jälkeenpäin saanen pöristää tuota teidän niin himppiä meininkiä vielä, että osaan minäkin!! (Onneksi vappu on vaan kerran joulussa..)