Äänestys

Kuinka suhtaudut jos Masterisi tuo jonkun sattumanvaraisen ystävättärensä mukaan sessioon?

Ehdottomasti ei käy
4 (17.4%)
Vain jos sovittu etukäteen
14 (60.9%)
Mitä vain Masterini haluaa
5 (21.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Satunnaiset bi-jutut female subilla  (Luettu 2492 kertaa)

Panurge

  • Vieras
Satunnaiset bi-jutut female subilla
« : 22.05.2019, 16:41 »
Joskus käy omissa seminaareisani/juhlissa, että tulee esiteltyä myös seksuaalisviritteisesti omalle Subille Ystävättäriä, jotka bi ja bdsm henkisiä.

Panurge

  • Vieras
Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #1 : 28.05.2019, 14:04 »
Kiitos kaikille äänestäjille. Tuloksesesta oppii paljon.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #2 : 28.05.2019, 17:13 »
Itseäni ainakin tökkäsi tuo otsikko. Satunnaiset kimppajutut olisi ollut osuvampi... Bi joko on tai ei ole, aina. Bi ei välttämättä välitä pätkääkään kimppajutuista. Hetsku voi olla sitten bi-curious ja tykätä vain säätää silloin tällöin, jolloin tuollainen ehdotus voi ihan hyvin mennä läpi (jos kimpasta tykkää) vaikka ei muuten samasta sukupuolesta täysin innostu

Kuinka moni tykkää sessioida random-tyypin kanssa ketä ei lainkaan tunne? Kemiat? Turvallisuus? Luottamus?  ???

qaf

Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #3 : 28.05.2019, 19:27 »

Kuinka moni tykkää sessioida random-tyypin kanssa ketä ei lainkaan tunne? Kemiat? Turvallisuus? Luottamus?  ???

Juuri tätä mä oon miettinyt! Kimppajutut periaatteessa kiinnostaa, mutta lähtisinkö jonkun mun domin valitseman tyypin kanssa leikkimään ilman mitään ennakkotietoja? En todellakaan. Luotan mun domiin, ja teoriassa uskoisin et jos tilanne niin vaatii niin hän sen hallitsee. Mutta silti, en todellakaan.

Vähän sama kun jos lähtisin bileiisiin, niin antaisinko mä jonkun random-tyypin koskea muhun, koska mun dom niin käskee/pyytää/siinä kohtaa anelee? En todellakaan. Muhun ei koske kukaan ilman mun henkilökohtaista lupaa, missään tilanteessa.

Lisään vielä, että siis ennalta sovittu olis ihan ok satunnaisesti, sukupuolella ei niin väliä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #4 : 28.05.2019, 19:39 »
Kuinka moni tykkää sessioida random-tyypin kanssa ketä ei lainkaan tunne? Kemiat? Turvallisuus? Luottamus?  ???

Kyllä mä antaisin Omistajalleni täyden päätäntävallan asiasta, koska luottaisin häneen ja siihen että hän osaisi valita leikkikaverit fiksusti. Mutta siitäpä olenkin sitten varsin tarkka, kuka elämässäni sellaiseen pestiin pääsisi.

Minullekaan sukupuolella ei ole merkitystä.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #5 : 29.05.2019, 01:26 »
Ihan ei ole näin mustavalkoista, että tuosta kyselystä olisin voinut valita yhtäkään minulle sopivaa kohtaa. Suurin osa riippuu kemioista, mutta on siinä aika paljon osaa muillakin aspekteilla... Joidenkin typyjen kanssa ollaan Iskäni kanssa leikitty yhdessä, mutta suurimman osan kanssa ei olla.

Olen jonkin verran fetlifen puolella kirjoitellut tästä aiheesta, mutta avattakoon vielä täälläkin. Se, että henkilö on bi ei tarkoita sitä, että ko. henkilö olisi automaattisesti kiinnostunut kaikista mahdollisista naisista eroottisessa mielessä. Samoin kuin heterokaan ei ole automaattisesti kiinnostunut kaikista mahdollisista vastakappaleista. Jos oletetaan, että bisse-naista kuitenkin kiinnostaisi jollain tapaa se toinen nainen, niin vielä haasteeksi tulee status-kysymys. Itse en yksinkertaisesti keksi mitään asiaa mitä tekisin esim. toisen täysin alistuvan toisen naisen kanssa. Olisi se varmaankin mukavaa Iskälleni, jos hänellä olisi kaksi tyttöstä läiskittävänä samaan aikaan, mutta mikä ihme olisi meidän asemamme toisiimme nähden? Kuinka tylsä olisikaan hetki, jolloin kaksi samanmerkkistä ihmistä yrittää jotenkin löytää jonkun tavan kommunikoida?

Näinpä suosittelen olemaan totaalisen varma yhteensopivuudesta, ennen kuin astelet pidemmälle näillä poluilla.

Kakegurui

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Herra Dicast & Sub Luminescence-
  • Galleria
Vs: Satunnaiset bi-jutut female subilla
« Vastaus #6 : 29.05.2019, 14:30 »
Periaatteessa ei haittaisi. Kohteliastahan se tietenkin olisi etukäteen jossain määrin keskustella aiheesta, oli se sitten edellisellä viikolla tai edellisenä päivänä. Luotan kumminkin Herraani täysin enkä usko hänen ketään minulle täysin tuntematonta tuovan mukaan. Enkä itsekkään lähtisi kolmanneksi mihinkään jossa on tuntematon henkilö. Muutenkin olisi vaikeaa sessioida tuntemattoman kanssa, mistä siinä tietäisi mitä voi tehdä ja mitä ei? Entä jos se tuntematon ei kestä yhtään brättäilyä? Entä jos se ei kestä kosketusta johonkin tiettyyn paikkaan? Ehkäpä sillä olisi trauma joka laukeaa koska en ollut asiasta tietoinen? Entä jos sen toisen kosketus väärän paikkaan aiheuttaisi minussa jotain täysin yllättää negatiivista? Tuntematta toista lainkaan olisi siis mahdotonta lähteä mihinkään. Ellei molemmat ole kilttejä subeja jotka tekee kaiken mitä sanotaan, silloin tosin taitaa olla erittäin tylsä sessio luvassa.

Eikä itselläni ole mitään väliä sukupuolesta. Kemioilla ja omilla preferensseillä sen sijaan on väliä. Eihän kukaan sessioi tai pane tyyppiä johon ei tunne mitään vetoa?


S