Kirjoittaja Aihe: Kysely suhteiden moninaisuudesta  (Luettu 2960 kertaa)

Tiia (Niina)

Kysely suhteiden moninaisuudesta
« : 05.06.2019, 20:03 »
Nyt on tekeillä sellainen kirja suhteiden (seksi-, rakkaus- jne.) moninaisuudesta, johon kinky-yhteisön panos olisi todella tervetullutta. Tunnen kirjailijat ja hanke on uskottava ja tärkeä. Alla heidän lyhyt esittelynsä ja linkki kyselyyn.  :)

"Kysely on osa kirjahanketta, jonka aiheena on ihmissuhteiden moninaisuus. Tämän kyselyn avulla kerätään tietoa erilaisissa ihmissuhteissa elävien ihmisten kokemuksista. Kyselyn vastauksia käytetään aihetta käsittelevässä kirjassa, jonka kirjoittajina toimivat VTM Paula Tiessalo ja VTM Aune Karhumäki. Kirjan kustantaa Atena Kustannus, ja se ilmestyy vuonna 2020.

Kyselyaineisto kerätään aikavälillä 15.5.- 30.6.2019. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä niistä voi tunnistaa vastaajia. Kyselyyn vastaaminen vie noin 15 minuuttia. Kyselyaineiston lisäksi kirjaa varten on tehty kahdeksan teemahaastattelua erilaisissa suhdekokonaisuuksissa elävien ihmisten suhdetodellisuuksista.

Kyselyyn vastaaminen antaa arvokasta tietoa moninaisten ihmissuhteiden todellisuudesta. Kirjamme antia voivat hyödyntää niin inhimillistämistyön ammattilaiset kuin jokainen meistä, jotka haluamme lisää ymmärrystä suhteisiimme.

IHMISSUHDEKYSELY-linkki >> https://forms.gle/gARKNnJg7GSQVAkY8

Vastaamme mielellämme kirjaamme tai oheista kyselyä koskeviin kysymyksiin.

Lämmin kiitos avustasi jo etukäteen!

Terveisin,
Paula ja Aune"

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #1 : 05.06.2019, 23:34 »
tämä oli hyvä aihe ja mielenkiintoinen. vastattu

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #2 : 05.06.2019, 23:48 »
Mielenkiintoista seurata, millaista tuotosta ja mediakeskustelua tuosta tulee :) Mutta voi herranjestas, ei mene 15minuutissa suhdekuviovastaukset ellei sitten ole vähän minua suoraviivaisempi ajattelija ja ilmaisija  ;D

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #3 : 06.06.2019, 00:02 »
Minä olen sitten erikoistunut rakastumaan varattuihin vaniljoihin. Tuota ajatellen kyselyyn olisi riittänyt kaksi kenttää:
1) Elämäsi haavekuvina.
2) Miten utelevat sukulaiset ovat onnistuneet karkottamaan sinut?

Kirjoita meistä jokin tragikoominen tarina, jossa on opettavainen loppu.  ;D

deliciosa

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Galleria
    • Alistumisen anatomia
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #4 : 06.06.2019, 08:40 »
Odotan kirjaa innolla. Musta on äärimmäisen tärkeää ja arvokasta että ihmissuhteiden moninaisista mahdollisuuksista herätellään keskustelua. Kirjoitusintoa  :love:!

sulkaluva

  • Vieras
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #5 : 06.06.2019, 09:57 »
Vastattu! Kiva kysely ja ihanaa että suhteiden moninaisuutta tuodaan esille positiivisesti  :love:

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kysely suhteiden moninaisuudesta
« Vastaus #6 : 30.07.2019, 08:01 »
Huomasin tuon vasta tänään ja olen tietenkin myöhässä. ::)