Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti Näsinpuistossa to 25.7. klo 18  (Luettu 2197 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Esteri on diggaillut meitä siihen malliin, että otetaan toinenkin kierros ulkotiloissa! Tällä kertaa mennään Näsinpuistoon kaupungin huipulle, koska siellä on leikkipuisto pikkuisille ja hyvät näköalat Näsijärvelle. Maisemia en tosin uskalla luvata, koska mistä sitä tietää, mille nurkalle mahdutaan.

Viltit, eväät ja skumpat saa jokainen tuoda ihan itse, miittikirjan ja huonot vitsit lupaan talon puolesta. Tehdään niin, että mennään seisomaan tuohon risteykseen ja katsotaan siitä, mihin pysäköidään:

https://maps.app.goo.gl/KeJ5bbu9wf3hGmwR8

Kysyttävää? Ketju vastaa, kun sinne huutaa.

Nähdään torstaina!

tumppi94

  • Vieras
Kaksi kertaa on jäänyt välistä jos vaikka nyt pääsisin paikalle.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kuulin huhuja, että näsinpuistossa on mysteeri. Vahvistin huhun todeksi, joten katsotaan ehdinkö istahtamaan lainkaan aloillani, kun juoksen mysteerin perässä!

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Loistavaa!  ^-^
Katotaan keretäänkö tuon wingmanin kanssa mestoille, pitkästä aikaa

MURU

 >:( olen kaupungissa mutta töissä tumpilla on murun tuliaiset lutkikselle joten yrittäppä saapua paikalle kiitos...

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
 ::) jos en kuole matkalla kuumuuteen niin ilmaannun myös etsimään mysteerejä..  ;D

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Ajattelin myös tulla,
ku tää on ihan liki,
hyvä ku matkalla tulee ees hiki.

Khihih.

Lilja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 22
  • To love is to be vulnerable
  • Galleria
Awws kun kesäkiertueella on kivoja kesämiittipaikkoja! Näsinpuisto ja Sorsapuisto on ihan lemppareita, löytyy tunnelmaa, patsaat ja niiden tarinat on  :love:

Itse olen vielä hellettä paossa nakuilemassa mökillä. Picnic-viltti löytyy kuitenkin jo valmiiksi viikattuna, ihan vaan siltä varalta, että Esterin suosiollisuus jatkuu (vähän vähemmän hottina) ja ehtii vielä mukaan kiertueelle ^-^

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, en tarkistanut linkkiä, se menee näemmä vähän ohi. Tuosta viiden tien risteyksestä kyllä näkee tähän, bongaa yksisarvispaita.