Kirjoittaja Aihe: Valtasuhde - vapaa D/s- ja lifestyle-ihmisten keskustelufoorumi  (Luettu 19809 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras
Toivon, että ylläpitäjiä ei ole mukana eräs sienessä vaikuttanut, joka on mm. levittänyt minun ja joidenkin miiden nickejä ja oikeita nimiä ympäriinsä.

En halua ajatella, mitä vahinkoa tuollainen ihminen voi saada aikaan, jos pääsee käsiksi ison ihmisjoukon tietoihin.

Mikä saa sinut ajattelemaan, että nimeämättä jäänyt sienivaikuttaja olisi Valtasuhteen ylläpidossa? Näin vakava syytös kaipaisi mielestäni taakseen jonkinlaista faktapohjaa.

Tämähän on helppo selvittää. Uusi foorumi kertoo ketkä ovat ylläpidossa, niin sitten kukin voi miettiä haluaako luottaa omat tietonsa näiden käsiin.
Juuri näinhän se menee.  Itse luotin ja luovutin kinkysähköpostiosoitteeni.

Kiinnostaa uusi mahdollisuus päästä helpommin keskustelemaan ja verkostoitumaan D/s- kiinnostuneiden kanssa. Eihän täälläkään sitä ole kielletty, mutta tosiaankin on melko monimuotoiseksi mennyt, mutta varmaankin palvelee foorumin käyttäjiä keskimäärin hyvin siten.

Viridian

Koska minulle on tullut asiasta kyselyjä, ilmoitan tässä, että Valtasuhde ry:llä ei ole mitään tekemistä tämän uuden samannimisen foorumin kanssa.

Herra Jack/ReaperJack, joka näyttää olevan uuden foorumin administrator, ei ole enää vuosiin ollut Valtasuhde ry:n hallituksessa saati edes jäsen. Sama pätee Snadistisadistiin, ei ole enää hallituksessa eikä jäsen. Tämä käynee toki ilmi ketjun otsikostakin, "vapaa" eli ei yhdistyksiin sidoksissa, mutta sekaannusten välttämiseksi nimeä olisi voinut edes hiukan viilata erilaiseksi. Mutta ei näköjään viilattu.

Itse en näillä näkymin ole liittymässä kyseiseen foorumiin ( jos edes päästettäisiin). Olen nimittäin jo aiemmin yrittänyt kirjoitella ja osallistua valtasuhde-aiheisella foorumilla, jossa Jackillä oli moderointivaltaa. Melko nopeasti jouduin myöntämään täydellisen kyvyttömyyteni kirjoittaa ylläpitoa miellyttävästi. Keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa haittaa melkoisesti, jos mode muokkaa ketjuja reaaliajassa mielivaltaisesti. Mutta kansanedustajan sanoin, ihmisillä on oikeus muuttua.

Eli onnea ja menestystä, ja tiedoksi liittyjille, että foorumin takana oleva voima ei ole Valtasuhde ry.

Vir

Ori

  • Vieras
Toivotan onnea ja menestystä! Teen jossain vaiheessa oman profiilin ja katsotaan kummassa paikassa viihdyn paremmin.

Arvostan jos valtasuhde.com on poliittisesti sitoutumaton. Mulla on omat vahvat mielipiteeni, mutta politiikkaa ei kannata sotkea harrastuksiin.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Adrenalynnie

  • Vieras
Koska minulle on tullut asiasta kyselyjä, ilmoitan tässä, että Valtasuhde ry:llä ei ole mitään tekemistä tämän uuden samannimisen foorumin kanssa.

Herra Jack/ReaperJack, joka näyttää olevan uuden foorumin administrator, ei ole enää vuosiin ollut Valtasuhde ry:n hallituksessa saati edes jäsen. Sama pätee Snadistisadistiin, ei ole enää hallituksessa eikä jäsen. Tämä käynee toki ilmi ketjun otsikostakin, "vapaa" eli ei yhdistyksiin sidoksissa, mutta sekaannusten välttämiseksi nimeä olisi voinut edes hiukan viilata erilaiseksi. Mutta ei näköjään viilattu.

Itse en näillä näkymin ole liittymässä kyseiseen foorumiin ( jos edes päästettäisiin). Olen nimittäin jo aiemmin yrittänyt kirjoitella ja osallistua valtasuhde-aiheisella foorumilla, jossa Jackillä oli moderointivaltaa. Melko nopeasti jouduin myöntämään täydellisen kyvyttömyyteni kirjoittaa ylläpitoa miellyttävästi. Keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa haittaa melkoisesti, jos mode muokkaa ketjuja reaaliajassa mielivaltaisesti. Mutta kansanedustajan sanoin, ihmisillä on oikeus muuttua.

Eli onnea ja menestystä, ja tiedoksi liittyjille, että foorumin takana oleva voima ei ole Valtasuhde ry.

Vir
Ottamatta muuhun kantaa.

Ai, tämä olikin uutta tietoa, että ko. ry on vielä olemassa - kovin hiljaista näin ulkopuolisille on siltä suunnalta ollut.

Itse en siis olettanut kyseessä olevan mikään yhdistys - koska mainittiin sitoutumattomuus. Suomenkielisyys aina ilahduttaa, mutta totta, nimivalintaa olisi voinut kyllä pohtia ja toteuttaa toisin.

Muokkaus: luin Virin viestin yhdistykseen liittyen toisaalla.

Mikään ei välttis ole ikuista - jospa foorumi / yhteisökin jossain vaiheessa vaihtaa nimeä?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Kertokaa minulle ketä tässä nyt pitää pelätä ja mistä syystä, niin voin viedä asiaa eteenpäin uuden foorumin puuhaajille. Yksärillä vaikka viestiä, että kuka teki, mitä teki ja missä, niin sillä on jo jotakin painoarvoa. Pelkkä puskista huutelu on yhtä tyhjän kanssa.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Kertokaa minulle ketä tässä nyt pitää pelätä ja mistä syystä, niin voin viedä asiaa eteenpäin uuden foorumin puuhaajille.

Ja nämä uuden foorumin puuhaajat ovat siiis ketkä?


latexbun

  • Vieras
Itse olisin arvostanut enemmän tällaista tiedottamista uutta foorumia koskien:

"Olemme perustaneet foorumin nimeltä ____, jonka tarkoituksena on ____ ja ____. Foorumille ovat tervetulleita erityisesti _____ orientoituneet henkilöt. Ylläpitäjinä toimimme me, ____ ja ____. Tervetuloa mukaan!"

Tämä olisi ollut suoraselkäisempää kuin provosointi, kikkailu banneja vastaan ja haluttomuus vastata kysymyksiin julkisesti tällä foorumilla.

Master_Mind

  • Vieras
Tää on jotain niin insidejuttua kuin olla ja voi.

Mikä tässä baarissa on niin vikana, että pitää uutta keskustelualuetta perustaa

Adrenalynnie

  • Vieras
^ Ei välttämättä mitään varsinaista vikaa, mutta osa ei saa ihan sitä, mitä kaipaa.

Ja siis itsekin ollut tätä Baaria perustamassa, mutta ei se poissulje sitä, etteikö voisi kaivata tällä hetkellä jotain muuta(kin).

scar

  • Vieras
Mulle sopii hyvin tämä monimuotoisuus,mitä BDSM-baarissa on,mutta ymmärrän hyvin jos kaipaa suuntautumisen vuoksi rajatumpaa yhteisöä ja siihen liittyvää keskustelua.

Sitten ylipäätään foorumin perustaminen ja sen ylläpito että moderointi on mielestäni vaativaa ja rankkaa vapaaehtoistyötä,koska ihmiset. Jos vielä halutaan ettei keskustelu rönsyile,ei olie liikaa erilaisuutta,yksilöitä- on se ihan huippuvaativaa, imho.

Olen pari viikkoa ollut kauan sitten modena kun pyydettiin ja sai tuta,mitä on kun foorumilla kaiken aikaa oleva henkilö alkaa ahdistella ja mollata,koska ei nyt vaan sattunut tykkäämään ja ylipäätään katsoi ylläpidollisuuden ja moderoinnin lähtökohtaisesti epäoikeudenmukaiseksi/ tavallaan piti ylläpitoa vanhempinaan,joka selvittelisi hänen traumojaan ja toisaalta edusti instanssia,jota vastaan tuli kapinoida.
Toisaalta ymmärrettävää,mutta toisaalta ei ;D

En varmaankaan yritä rekkautua,mutta eiköhän tänne Suomenniemelle mahdu jopa enempikin uusia foorumeita.

Haastavaa on silti ylläpito ja käyttäjänä olo melkein missä vain somessa ja forkilla- menee usein sapelinkalisteluksi twittereitä myöden,hoh.

HerraD

  • Vieras
Tilausta on kovasti, sen osoittaa vaikkapa fetin kasvava suosio.

Draugo

Nyt oikeasti alkoi kiinnostaa miksi ihmeessä tämän foorumin väkeä häiritsee jos joku muu perustaa toisenlaisen foorumin johonkin toiseen osoitteeseen ja miksi sen sisällöstä, henkilöistä tai mistään toiminnasta pitäisi tänne raportoida.

Perustamisesta on täällä selkeästi ilmoitettu yhteisön mainostusmielessä. Kiinnostuneet liittyvät, muut eivät, sivusto joko kasvaa tai kuolee, mutta miksi täällä porukan pitää alkaa valistamaan miten toisen sivuston avaamisesta julkisesti olisi pitänyt tällä sivustolla mainostaa.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Oletus on että mainostuksella yritetään saada täällä olevaa porukkaa liittymään, ja silloin kiinnostaa ketkä tuon ovat perustaneet ja keitä ovat ylläpitäjät.

Aika kummallista kyllä että tuota ei voida kertoa vaan kierrellään asiaa kuin kissa kuumaa puuroa.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Joskus yksityisyys on ihan arvokas asia, eikä tämä revittely paljoa innosta "jakamiseen".
Uudet tuulet ovat aina hyvä asia, riippumatta yleisestä avoimuudesta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Oletus on että mainostuksella yritetään saada täällä olevaa porukkaa liittymään, ja silloin kiinnostaa ketkä tuon ovat perustaneet ja keitä ovat ylläpitäjät.

Aika kummallista kyllä että tuota ei voida kertoa vaan kierrellään asiaa kuin kissa kuumaa puuroa.

Eikö Snadistisadisti antanut ymmärtää sivulla 2 hänen olleen mukana perustamisprosessissa.
Vai käsitinkö jotain väärin.

”Tausta menee sillä tapaa, että tätä projektia on valmisteltu jo pidempään ja foorumi itsessään on ollut nykymallissaan jo puolisen vuotta. Homma oli kuitenkin jäissä, koska riittävä kannustin käynnistämiseen puuttui.

Tapahtumat lähtivät kuitenkin liikkeelle odottamattomasti, kun keskustelua herättäneen aiheen jälkeen minut kutsuttiin mukaan miettimään uuden foorumin perustamista. Olisi ollut järjetöntä heittää valmistumassa oleva projekti hukkaan, joten...”