Kirjoittaja Aihe: Tampere: Lautapeli-ilta tiistaina 3.9. 18:00 alkaen lautapelikahvila Tavernassa  (Luettu 6280 kertaa)

narritar

Kiinnostaa, yritän hipsiä paikalle!

Kakegurui

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Herra Dicast & Sub Luminescence-
  • Galleria
Myöhäishoksaajana huutelen että olen mahdollisesti tulossa, jos pelipöytään mahtuu :)

Vapaa-ajalla tulee pelattua paljonkin lautapelejä, kevyistä kohtalaisen raskaisiin. Joskin oma vahva kiinnostuksen osa-alueeni on erilaiset bluffi-, tiimi- ja petturipelit, mutta lähellä sydäntäni on kauhu- ja selviytymisteemaiset pelit.

Muutamia esimerkkejä: The Resistance, Magic Maze, Arkham Horror, Elder Sign, Dead of Winter, Secret Hitler...

Herra Dicast

Lasher

  • Vieras
Kiinnostaisi, mutta työvuoro estää. Katsotaan jos pääsisin mahdollisena seuraavana kertana paikalle.

Oma kiinnostus suuntautuu pääasiassa keskiraskaisiin ja raskaisiin peleihin (Dead of Winter, A Touch of Evil, Talisman, Last Night on Earth...). Kevyistä peleistä Carcassonne ja Catan ovat olleet oikeastaan ainoita viihdyttäviä.

nossopos

Pöytä on nyt varattu nimellä "Nössö Possu". Sillä henkilökunta osaa ohjata oikeaan pöytään. Jos jollain on jokin kiva merkki/viiri/keino millä pöydä voisi tunnistaa muutenkin, niin otan ehdotuksia mielelläni vastaan.

Muutamia esimerkkejä: The Resistance, Magic Maze, Arkham Horror, Elder Sign, Dead of Winter, Secret Hitler...

Siinä on hieno lista. Arkham Horroria on tullut kanssa pelattua jokusen kerran. Tuo listaamani Eldritch Horror on oikeastaan siitä kehitetty uusi versio, missä joitain Arkham Horrorin huonompia pelimekaniikkoja on korjattu. Esimerkiksi esineiden ostaminen ei ole niin rikki kuin se on Arkham Horrorissa.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Tulossa myös  ;)

Victoria

  • Vieras
Pöytä on nyt varattu nimellä "Nössö Possu". Sillä henkilökunta osaa ohjata oikeaan pöytään. Jos jollain on jokin kiva merkki/viiri/keino millä pöydä voisi tunnistaa muutenkin, niin otan ehdotuksia mielelläni vastaan.

Mä voin tuoda Dinon!!

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Mahdollisesti tulossa käymään tunniksi. Otan jonku lyhyen kevyen mukaan jos tulen
 

nossopos

Mä voin tuoda Dinon!!

Mä tykkään jo nyt Dinosta. Dino on varmasti hyvä merkki olla pöydässä. Voi toimia sitten tuomarina, jos tulee hankalia tilanteita peleissä.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
 ^-^ vieläköhän tää ja se toinen mahtuu mukaan.. Ja waau, onks meil siis ihan kivikautinen seuruemaskotti?  :o uskaltaako sitä silittää?

Victoria

  • Vieras
Mä voin tuoda Dinon!!

Mä tykkään jo nyt Dinosta. Dino on varmasti hyvä merkki olla pöydässä. Voi toimia sitten tuomarina, jos tulee hankalia tilanteita peleissä.

Dino on tulossa aika lailla tasalta kuudes!! Ja on tasapuolinen tuomari, ellei aleta lahjomaan herkuilla!

Victoria

  • Vieras
^-^ vieläköhän tää ja se toinen mahtuu mukaan.. Ja waau, onks meil siis ihan kivikautinen seuruemaskotti?  :o uskaltaako sitä silittää?

Dino rakastaa silityksiä ja rapsuja!!

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Matkalla, mukana Decrypto, welcome to,  railroad ink,  tiny epic mechs ja moneybags. Eli kevyitä helppoja pelejä

nossopos

Ollaan Tavernassa keskimmäisessä loosissa perällä.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Saitteko myöhemmin illasta pelattua pidempiä pelejä?

nossopos

Vielä kerran kiitos osallistuneille. Oli kivat pelit!

Saitteko myöhemmin illasta pelattua pidempiä pelejä?

Juu, saatiin. Aloitettiin heti lähdettyäsi Munchkin joka kestikin sitten loppuun asti. Toisessa pöydässä alettiin jossain kohtaa pelaamaan Betrayal of Baldurs Gatea, joka sekin näytti kestäneen loppuun asti. En tosin huomannut kysyä saivatko pelin päätökseen ennen kuin paikka meni kiinni.