Kirjoittaja Aihe: Hallanvaara laskeutuu Ouluun! Tiistaina 13.8 klo 18.00 @Kolo  (Luettu 1237 kertaa)

momoi36

  • Vieras
Hei!

Mulla on kesäloma ja kerranki aikaa miittiin! Harmikseni huomasin ettei semmosta näköjään ollu luvassa niin mä nyt sit kutsun koolle semmosen. Tarkoitus olis miittailla Kolossa huomenna 13.8 klo 18.00, niinkö te ootte ruukannu joskus ennenki vissiin tehä.

Mutta tällä kertaa varokaa kuitenkin  vaaraa! Koska kun meikä mandoliini astuu huudeille nii jäätävä kylmyys laskeutuu ja viimeistään sillon kesä on ohi ja muumimamman ruusut paleltuu.

No vitsi vitsi, oon oikeesti tosi kiva ja lämmin ja musta ois kiva nähä teitä Oulun höpsöjä kun kerranki satun olemaan huudeilla. :>

Terkuin,
Snoukka

Ps. Ko en ole paikallinen niin en tiiä ees kolon osoitetta mutta osaan kävellä sinne siitä torin parkkikselta..

Deni

Jee! Tuun paikalle!

Macy

Jihuu!

Hra K

Voihan hyytävät mandoliinit sentään. Toivottavasti paikalle eksyneitä on joko määrällisesti tai laadullisesti riittävästi paheellisen ilmapiirin muodustumiseen. Omat eksymiseni ovat joko korkemampien tai matalimpien voimien hallussa.

momoi36

  • Vieras
Kiitos kivasta miitistä! Vastaanotto Oulussa oli lämmin niinkö aina ja jutut sekä ilma kosteita. Ensi kertaan taas!  :-*

Dora

Jej!

Oli kiva viimein suoriutua tapaamaan pohjolan kinkyjä (toukokuusta lähtien olen Oulussa asustellut) ja kovin oli mukavata sakkia! <3

Kiitokset, että otitte minut leppoisasti ja lämpöisesti vastaan - enpä kyllä muuta odottanutkaan.  :-*
Nm. Erinäisissä kinky-yhteisöissä vierailleena ja niihin uiskennelleena aina hyvin vastaanotettu immeinen  :love:

T: Dora