Kirjoittaja Aihe: Biseksuaali ja kuinka vaikeaa on ymmärtää, kun kaikki käy  (Luettu 5989 kertaa)

Brak

  • Vieras
Ihmisten on vaikea samaistua, koska oikeasti seksuaalisuus ei ole mikään jana. Suurin osa ihmisistä on tukevasti homoja tai heteroita eikä jotain siltä väliltä.

Kun ei ole omaa kokemusta kiinnostuksesta samaan sukupuoleen tai eri sukupuoleen, sitä on vaikea ymmärtää.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Ihmisten on vaikea samaistua, koska oikeasti seksuaalisuus ei ole mikään jana. Suurin osa ihmisistä on tukevasti homoja tai heteroita eikä jotain siltä väliltä.

Kun ei ole omaa kokemusta kiinnostuksesta samaan sukupuoleen tai eri sukupuoleen, sitä on vaikea ymmärtää.

Tää vaatis sitä kuuluisaa empatiaa  :)
En itsekkään pysty ymmärtään ihmisten seksuaalisia erilaisuuksia mutta ei sille ole tarvettakaan kun se on jokaisen ihan oma asia mistä tykkää eikä tuollaiset vaikuta siihen miten suhtaudun johonkin henkilöön henkilönä  :)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Ihmisten on vaikea samaistua, koska oikeasti seksuaalisuus ei ole mikään jana. Suurin osa ihmisistä on tukevasti homoja tai heteroita eikä jotain siltä väliltä.

Kun ei ole omaa kokemusta kiinnostuksesta samaan sukupuoleen tai eri sukupuoleen, sitä on vaikea ymmärtää.

Tää on määrittelyistä kii, koska jos saisin satasen jokaisesta kerrasta kun heteromies on lutkuttanut mun kikkeliä, ostasin uuden mopon.
Jos taas toisinpäin, saisin ehkä jo ferrarin.  :o

*edit*

Niin ja en ole siis homo tai bisse.

 ;D

Adrenalynnie

  • Vieras
Ihmisten on vaikea samaistua, koska oikeasti seksuaalisuus ei ole mikään jana. Suurin osa ihmisistä on tukevasti homoja tai heteroita eikä jotain siltä väliltä.

Kun ei ole omaa kokemusta kiinnostuksesta samaan sukupuoleen tai eri sukupuoleen, sitä on vaikea ymmärtää.

Tää on määrittelyistä kii, koska jos saisin satasen jokaisesta kerrasta kun heteromies on lutkuttanut mun kikkeliä, ostasin uuden mopon.
Jos taas toisinpäin, saisin ehkä jo ferrarin.  :o

*edit*

Niin ja en ole siis homo tai bisse.

 ;D
No juu - tämä viimeisin rivi on mun kannalta se kiinnostava. Mun profiilissa ”heteroflexiibeli”, voisko se olla joku seksifleksiibeli myöskin.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Ihmisten on vaikea samaistua, koska oikeasti seksuaalisuus ei ole mikään jana. Suurin osa ihmisistä on tukevasti homoja tai heteroita eikä jotain siltä väliltä.

Kun ei ole omaa kokemusta kiinnostuksesta samaan sukupuoleen tai eri sukupuoleen, sitä on vaikea ymmärtää.

Tää on määrittelyistä kii, koska jos saisin satasen jokaisesta kerrasta kun heteromies on lutkuttanut mun kikkeliä, ostasin uuden mopon.
Jos taas toisinpäin, saisin ehkä jo ferrarin.  :o

*edit*

Niin ja en ole siis homo tai bisse.

 ;D
No juu - tämä viimeisin rivi on mun kannalta se kiinnostava. Mun profiilissa ”heteroflexiibeli”, voisko se olla joku seksifleksiibeli myöskin.

Ei. Se on ihan-sama-seksuaali.
Se ei ole homo,hetero tai bi eikä varsinkaan pan.

 ;D

ghettoblaster

  • Vieras
Mun profiilissa ”heteroflexiibeli”, voisko se olla joku seksifleksiibeli myöskin.

Taipuisa, mutta vain yhteen suuntaan.

Adrenalynnie

  • Vieras
Mun profiilissa ”heteroflexiibeli”, voisko se olla joku seksifleksiibeli myöskin.

Taipuisa, mutta vain yhteen suuntaan.
Niin, oikeastaan aika pöhkösti määritelty.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
*Sivustakatsojan kommentti*

Olin kirjoittamassa tänne jotakin pitkää ja (tottakai) viisasta, mutta päätin säästää vain kaksi viimeisintä lausetta.

Sillä aina, kun on me, syntyy myös he. Tervemenoa epämukavalle alueelle — puolin ja toisin!

Edit: Tuosta tulikin mieleen eräs (tähän löyhästi liittyvä) kulttuuriklassikko: https://youtu.be/BihAbyMLgcc
Viihtyisiä hetkiä!
« Viimeksi muokattu: 08.09.2019, 16:50 kirjoittanut D79Mies »

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Iänikuisia kuppikunta- ja NIMBY-paskamaisuuksia. Aina joku on bi, demari, liian tumma, liian vaalea tai liian vegaani.