Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2019: CINEMATIC päivässä tilaa, iltajuhla LOPPUUNMYYTY  (Luettu 44015 kertaa)

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Muistathan saapua ajoissa paikalle, sillä juhlat alkavat jo klo 20 ja sisäänpääsy on klo 22 saakka avoinna. Mikäli pakottavasta syystä et pääse saapumaan tähän aikaan, kutsuu järjestyksenvalvoja saavuttuasi jonkun sisäänpääsytiimiläisen auttamaan sisäänpääsyssä, mutta varauduthan odottamaan hetken aikaa!

Tämä jo Linnanjuhlissa hyväksi havaittu menetelmä on käytössä siksi, että näin voimme keskittää sisääntulotiimin työpanoksen mahdollisimman laajasti ruuhkaisimpaan aikaan ja vähentää useimpien jonottamista, vaikka se sitten tarkoittaa muutamalle myöhemmin saapuvalle pientä odottelua.

Satu-tv

  • TörkyTeatteri
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 127
  • Galleria
Onko narikka maksullinen vai kuuluuko lipun hintaan?

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Kuuluu lipun hintaan :)

Lemmonmarja

Jos joku syystä tahi toisesta ei pääsekään iltajuhlaan, haluaisin ostaa yhden lipun:)

MinttuKaneli

Laitoin jo narikkaankin ilmoitusta, mutta epätoivon ajamana laitan vielä tännekin; eli kahta iltajuhla lippua vaille jäätiin, itse olen Smurffien jäsen. Jos jollekulle vaikka suunnitelmat muuttuu nii laittakkee viestiä, olen halukas ostelemaan lippuja. (Ei tarvitse olla jäsenlippu, kelpaa normikin)  :-*

Niin ja kelpaa myös semmoinen päivä+ilta lippu :)

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Ennen juhlakerrokseen nousemista on pukukoodin tarkistus. Mikäli saavut muissa kuin juhlavaatteissa, on vaatteiden vaihtamiseen varattu vaatimaton tila (unisex).

Ohjelmaa on tarjolla jo klo 20.00 ohjelmallisen alkutaipaleen muodossa - tule katsomaan ja virittäytymään tunnelmaan. Ihailtavaa on tarjolla päälavalla tasatunnein ja söpöjen puutarhassa puolelta - indielavan ohjelmasta ei kukaan vielä tiedä! Siinä välissä sitten laitetaan jalalla koreaksi, kun ammattitaitoiset DJ:t soittavat teemaan sopivaa musiikkia ja tanssilattia on vapaa.

(alustava)
20.00 – 21.00 Tervetulonäytös salissa
+ DJ Meke (kevyttä leffataustamusiikkia)
21.00 – 21.15 Tervetulosanat + illan etiketti
21.15 – 22.00 DJ Meke (kasari leffamusiikkia)
22.00 – 22.20 Latex Show by Tiina Rikala
22.20 – 23.00 DJ K-109
23.00 – 23.15 Kinkytekopalkinto
23.15 – 00.00 DJ Zombiebat
00.00 – 00.15 Kill Noires – lyhytelokuva ja burleskia
00.15 – 00.45 DJ K-109
00.45 – 01.10 DJ Zombiebat
01.10 – 01.30 DJ Meke (illan viimeiset nopeat ja slovari)

FoxfireFaerie

  • Vieras
Hei kaikki, etsitään vielä yhtä lippua, joko ita- tai päivä+iltalippu. Ollaan jo varattu bussi matka Turusta Tampereelle, nyt vain haetaan tätä viimeistä palapelin palaa.   :)

Minulla on liput nyt, kiitos kaikille vastauksista.  :)
« Viimeksi muokattu: 16.09.2019, 19:47 kirjoittanut Susitar »

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 960
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Pikkuisten alue
Kaikki söpöt mukaan! Söpöläisten alueelle sopivat petit ja pikkuiset peuhamaan ja puuhaamaan. Ohjelmaa on luvassa ainakin klo 21.30 tietovisan merkeissä ja 22.30 taas lauletaan kitaran kanssa tunnettuja Disneyklassikoita. Lisäksi on askarreltavana popcornpurkkeja - ja jos saat tehtyä oikein hienot, saat siihen poppareita! JOO! JEE!

"Mikki Hiiri mättähällä Minnin päälle käy ja pikkujalka pilkahtaa, Minni Hiiri kiimassansa huudahtaa "Oi Mikki Ihanaa""  ;D

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Jos jollakin ylimääräinen lippu, setä voisi sen lunastaa ihan mieluusti.

EDIT: Setä sai jo, kiitos
« Viimeksi muokattu: 21.09.2019, 08:14 kirjoittanut Jouni »

Persilja

Kaikki uudet Rsyke ry:n jäsenet vailla jäsenkorttia: multa saa kortteja perjantaina etkoilla, sekä 20-21 Taffin iltajuhlasta ovelta :) Jos nämä kumpikaan ei käy, heitä viestiä!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Muuta TAFF-viikonlopun tapahtumaa:

Päiväohjelma lauantaina klo 14-17.30 Museokeskus Vapriikissa. Päiväohjelma pidetään auditoriossa, jonka ovella suoritetaan lipuntarkastus. Pääsyliput ovat myynnissä verkkokaupassamme https://holvi.com/shop/Rsyke-lippukauppa/section/taff-2019/

 Mikäli haluat vierailla näyttelyissäkin, on sinun lunastettava museon pääsylippu museon lipunmyynnistä. Kertomalla, että osallistut TAFF-päiväohjelmaan, saan lippusi alennettuun hintaan. Alennushinta on voimassa koko päivän, joten voit mennä näyttelyihin jo aamupäivällä.

Latex by Tiina Rikala

TAFFiin saapuva herrasmies! Gaala-asuun kinky-piste i:n päälle: smokkityyliin mätsäävä klassinen mirri lateksista. Näitä nyt muutama tarjolla, 18€/kpl 🎩🤵😉💎🖤! Pistä viestiä, jos hinkuat

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Mikäli sinulla on jäsenhintainen lippu, muista etsiä jäsenkorttisi valmiiksi - muuten joudumme perimään sinulta lisäksi 7 € lisälipun hinnan, jonka voit maksaa Holvissa tai tasarahalla käteisellä. Jos taas jäsenkorttisi on hukassa, voit pyytää yhdistyksesi rahastonhoitajalta apua tähän.

Lisälippu saattaa olla tarpeen myös silloin, jos oletkin ostanut jäsenhintaisen lipun joltakulta muulta, etkä itse olekaan jäsen.

Lisälippuja saa verkkokaupastamme https://holvi.com/shop/Rsyke-lippukauppa/section/taff-2019/

MinttuKaneli

Laitoin jo narikkaankin ilmoitusta, mutta epätoivon ajamana laitan vielä tännekin; eli kahta iltajuhla lippua vaille jäätiin, itse olen Smurffien jäsen. Jos jollekulle vaikka suunnitelmat muuttuu nii laittakkee viestiä, olen halukas ostelemaan lippuja. (Ei tarvitse olla jäsenlippu, kelpaa normikin)  :-*

Niin ja kelpaa myös semmoinen päivä+ilta lippu :)

1 on, mutta toista vielä metsästäisin :D

Liput löytyneet! ❤️
« Viimeksi muokattu: 19.09.2019, 17:54 kirjoittanut MinttuKaneli »

Latex by Tiina Rikala

Ainiin, laitetaas tännekin: pidän pientä pop-up kauppaa työhuoneen yhteydessä pe 11-18 ja la 11-16. Myynnissä kuvaus ja esitys vaatteita - 50% sekä omieni tekeleideni lisäksi joitain Atsuko Kodon pre-owned herkkuja.  Pop up palvelee  siis Ateljeekatu-putiikin yhteydessä, itse olen paikanpäällä tavattavissa lauantain.  Os. Kehräsaari 1, Ateljeekatu-shop, ravintola Hookin vieressä.