Äänestys

Saatko kiksejä eturauhasen stimuloinnista?

Joka kerta
33 (42.3%)
Yleensä
33 (42.3%)
Silloin tällöin
8 (10.3%)
Harvemmin
3 (3.8%)
En koskaan
1 (1.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 57

Kirjoittaja Aihe: Kysely miehille: saatko kiksejä eturauhasen stimuloinnista?  (Luettu 6936 kertaa)

Kink

  • Vieras
Tuli mieleen tehdä tällainen kysely miehille; saatko kiksejä eturauhasen stimuloinnista?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2019, 00:00 kirjoittanut Kink »

Kink

  • Vieras
Itse silloin tällöin. Yleensä ei tule minkäänlaisia kiksejä eturauhasvibroista. Ehkä yleensä ei osu oikeaan kohtaan tai sitten pitäisi olla vieläkin enemmän tehoa.

Toki tunnen aina itse värinän, mutta yleensä se jää vain siihen ja rupeaa tuntumaan turhauttavalle. :-\
« Viimeksi muokattu: 14.09.2019, 00:30 kirjoittanut Kink »

RuoskaMikko

  • Vieras
En ole ennen tämän aiheen lukemista tiennyt mikä eturauhanen on  ;D joten piti googlettaa. En siis voi suoraan kommentoida.

Mutta anaaliseksistä dildon tai joskus pienemmän objektin kanssa on tullut hyvinkin vaihtelevia tuloksia. Mielentilalla on varmaan osuutta asiaan, mutta varmasti myös asennolla. Olen melko varma että eturauhasta on helpompi stimuloida tietyissä asennoissa ja voi varmaan vaihdella ihmisestä riippuen. Mulle parhaat tulokset on tulleet ratsastamalla käyrän dildon päällä normaalisti ja kyykkyasennossa.

Arosusi82

Todellakin!

Se on aivan jumalaista varsinkin jos yhdistää suihinottoon.

Kink

  • Vieras
En ole ennen tämän aiheen lukemista tiennyt mikä eturauhanen on  ;D joten piti googlettaa. En siis voi suoraan kommentoida.

Ah, meidän miesten ikioma "G-piste", joka tykkää sijaita peräsuolessa jossain ~5 cm syvyydessä ja jalopähkinän kokoinen. Tuo anaalileikkeihin jotain fiilistä, osalla ainakin.

Veikkaan, että edelleen suurin osa miehistä ei stimuloi sitä, koska sehän on "homoa" jne. Onneksi asenteet muuttuneet/muuttumassa paljon.

Nyt viimeksi kokeilin kuvanmukaista kaksimoottorista eturauhasvibraa ja harmikseni ei tuottanut minkäänlaista fiilistä, ehkei osunut oikeaan kohtaan.

Useammanlaista tullut kokeiltua, langallisia ja langattomiakin. Osa toimii, osa ei. Mitä tehokkaampi, sen parempi.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2019, 02:30 kirjoittanut Kink »

Dominanssi

  • Vieras
Kyllä

ghettoblaster

  • Vieras
Tiesittekö, että naisillakin on G-piste? Yhtälailla kuin miehillä, sen räplääminen ei onnistu käsipelillä yksin ilman lisälaitteita. Kuka ikinä suunnittelikaan ihmiskehon taisi tehdä virheen... ellei sitten se ole ominaisuus?

Yleensä ei tule minkäänlaisia kiksejä eturauhasvibroista.

No siis se on miellyttävän tuntuista. Riippuu tietysti mitä tarkoitat 'kikseillä', en minä mitään päivälehtien super-orgasmia ole saanut. Eikä värinä yleensä riitä, pitää kouria itse väkivaltaisesti tai sitten tökkiä kirurgisen tarkoilla sormi-iskuilla. Jälkimmäinen ei onnistu kuin toisen tekemänä.

Todellakin!

Se on aivan jumalaista varsinkin jos yhdistää suihinottoon.

Tämä.

On se kivaa yksinkin, silloin ei vaan kädet oikein riitä.

Kink

  • Vieras
No siis se on miellyttävän tuntuista. Riippuu tietysti mitä tarkoitat 'kikseillä', en minä mitään päivälehtien super-orgasmia ole saanut. Eikä värinä yleensä riitä, pitää kouria itse väkivaltaisesti tai sitten tökkiä kirurgisen tarkoilla sormi-iskuilla. Jälkimmäinen ei onnistu kuin toisen tekemänä.

Jotkut tuuppaa saamaan orgasmin pelkästään eturauhasen stimuloinnista, joka on varmasti aika siistiä. Itsellänikin se on ollut aika lähellä.

Harmi vaan, että tuon eturauhasen stimulointi tuntuu olevan vähän hankalahkoa, kuten sinunkin tekstistäsi voi päätellä. :D

Joku tällainen voisi olla aika kova kapistus: http://www.xrbrands.com/Merchant2/merchant.mvc?Store_Code=XRB&Screen=PROD&Product_Code=AF914

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Tiesittekö, että naisillakin on G-piste? Yhtälailla kuin miehillä, sen räplääminen ei onnistu käsipelillä yksin ilman lisälaitteita.

Jos nyt nussitaan pistettä (!) niin oon kyllä ollut todistamassa tilannetta jossa anoo lisälaite on omat sormet.  O0
(ja ei, ei sekotu u ja g -piste keskenään (tai ees a ja o)  ;D ).
(ja ei, en ota kantaa onko se olemassa vai onko kyse klitoriksen osasta)


Toni123

  • Vieras
Välillä kun on nussittuna ja on sopiva asento ja sopiva kiima niin se osuu sinne tosi makeasti. Mut tätä ei tuu aina (vaikka muulla tavalla tuntuiskin silti hyvältä). Ois kyllä tarvetta päästä kokeilemaan enemmänkin erilaisilla leluilla, miltä tuntuu.

ghettoblaster

  • Vieras
No siis se on miellyttävän tuntuista. Riippuu tietysti mitä tarkoitat 'kikseillä', en minä mitään päivälehtien super-orgasmia ole saanut. Eikä värinä yleensä riitä, pitää kouria itse väkivaltaisesti tai sitten tökkiä kirurgisen tarkoilla sormi-iskuilla. Jälkimmäinen ei onnistu kuin toisen tekemänä.
Joku tällainen voisi olla aika kova kapistus: http://www.xrbrands.com/Merchant2/merchant.mvc?Store_Code=XRB&Screen=PROD&Product_Code=AF914

Eiku tämä on: https://www.huippukiva.fi/p/4520/rakastaja-pupu Vielä kun ois pari senttiä pitempi niin sitten olis täydellinen. Tuo nuppi siis pyörii just oikein. Toivottavasti laitteen valmistaja ei saa selville tätä kun lätkäisevät 100 euroa hintaan lisää.

Tiesittekö, että naisillakin on G-piste? Yhtälailla kuin miehillä, sen räplääminen ei onnistu käsipelillä yksin ilman lisälaitteita.

Jos nyt nussitaan pistettä (!) niin oon kyllä ollut todistamassa tilannetta jossa anoo lisälaite on omat sormet.  O0
(ja ei, ei sekotu u ja g -piste keskenään (tai ees a ja o)  ;D ).
(ja ei, en ota kantaa onko se olemassa vai onko kyse klitoriksen osasta)

No arvasin, että heti kun sanoo ettei jokin asia onnistu niin tulee junan verran oikaisuja. Naiset on omineet ilmeisesti myös P-pisteen itselleen. Period-varkaita.

Ville81

  • Vieras
Todellakin!

Se on aivan jumalaista varsinkin jos yhdistää suihinottoon.

Tää on ollut pitkään mun bucketlistillä!

Kaipaan ihan käytännön vinkkejä toteutukseen, onko tähän paras keino pegging, jonkinlainen tappi/dildo jota kumppani käyttää vai miten olette toteuttaneet?

Baldie

  • Vieras
Kyllä. Pelkkä eturauhasen stimulointi ei yksin ole kovin kummoista, mutta kun siihen yhdistää peniksen stimuloinnin, orgasmit ovat paljon parempia kuin pelkällä peniksen stimuloinnilla.

Purppura

Kyllä. Pelkkä eturauhasen stimulointi ei yksin ole kovin kummoista, mutta kun siihen yhdistää peniksen stimuloinnin, orgasmit ovat paljon parempia kuin pelkällä peniksen stimuloinnilla.

Näin minullakin aluksi, mutta pikku hiljaa opin että penikseen ei välttämättä tarvitse koskea kuin ihan aluksi.  Mutta kiihotustilan pitää olla aikamoinen että homma toimii - enkä mene lupaamaan että kaikilla toimii. 

RuoskaMikko

  • Vieras
Kyllä. Pelkkä eturauhasen stimulointi ei yksin ole kovin kummoista, mutta kun siihen yhdistää peniksen stimuloinnin, orgasmit ovat paljon parempia kuin pelkällä peniksen stimuloinnilla.

Näin minullakin aluksi, mutta pikku hiljaa opin että penikseen ei välttämättä tarvitse koskea kuin ihan aluksi.  Mutta kiihotustilan pitää olla aikamoinen että homma toimii - enkä mene lupaamaan että kaikilla toimii.

Käy järkeen. Mulla oli paljon helpompi nauttia anaalista kun sain nostettua seksuaalienergiaani. Ihan eri fiilis kuin joskus muutama vuosi sitten, niinku en ois enää kuollut anaalissa.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2019, 05:06 kirjoittanut RuoskaMikko »