Kirjoittaja Aihe: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus  (Luettu 3517 kertaa)

77TOP

CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« : 24.09.2019, 17:32 »
Olin tapahtuman kuvauspisteessä kuvaamassa juhlaväkeä ja nyt täytyy kiittää kaikkia siitä innostuksesta  jota toimintani sai osakseen!
... yli 800 kuvaa, laskujeni mukaan hieman yli kolmasosa vieraista kävi hyödyntymässä palvelujani.

Kuvauspaikka, kiire ja ahtaus ei antanut mahdollisuuksia aivan studio-tasoiseen työskentelyyn mutta mielestäni ainakin muutaman onnistuneen kuvan sain aikaiseksi :)

Kuvat on nyt lähetetty kaikille kuvatuille. Ainoastaan neljä kuvasarjaa on vailla osoitetta. Kaksi luukku-postiosoitetta jsekä kaksi gmail osoitetta jotka eivät hyväksy lähettämiäni posteja.
Jos et ole saanut kuvia niin ota yhteyttä, koitetaan keksiä jotain asian hyväksi.

... oli myös hauskaa huomata miten paljon juhlaväellä oli käytössä tuotteita jotka on syntyneet minun pikku kätösien kautta, sydäntä lämmittävää!

Kiitos mielenkiinnosta!

http://bep.pic.fi

PS; sivusto on taas uudistumassa pikkuhiljaa, ehkä jo tämän viikon aikana...

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #1 : 24.09.2019, 17:38 »
Kiitos, tack, sepä nopeaa toimintaa! :love:

pyllyart

Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #2 : 24.09.2019, 18:21 »
Kiitos että olit töissä kun muut riettaili. Miten tarkka olet muuten siitä, jos tahdon vähän photoshopata kuvani värejä ja sommintelmaa?

77TOP

Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #3 : 24.09.2019, 18:23 »
Kiitos että olit töissä kun muut riettaili. Miten tarkka olet muuten siitä, jos tahdon vähän photoshopata kuvani värejä ja sommintelmaa?

Ne on sinun kuviasi. Voit ja saat tehdä niille mitä haluat  :)

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 959
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #4 : 25.09.2019, 02:25 »
Olin tapahtuman kuvauspisteessä kuvaamassa juhlaväkeä ja nyt täytyy kiittää kaikkia siitä innostuksesta  jota toimintani sai osakseen!
... yli 800 kuvaa, laskujeni mukaan hieman yli kolmasosa vieraista kävi hyödyntymässä palvelujani.

Kuvauspaikka, kiire ja ahtaus ei antanut mahdollisuuksia aivan studio-tasoiseen työskentelyyn mutta mielestäni ainakin muutaman onnistuneen kuvan sain aikaiseksi :)

Kuvat on nyt lähetetty kaikille kuvatuille. Ainoastaan neljä kuvasarjaa on vailla osoitetta. Kaksi luukku-postiosoitetta jsekä kaksi gmail osoitetta jotka eivät hyväksy lähettämiäni posteja.
Jos et ole saanut kuvia niin ota yhteyttä, koitetaan keksiä jotain asian hyväksi.

... oli myös hauskaa huomata miten paljon juhlaväellä oli käytössä tuotteita jotka on syntyneet minun pikku kätösien kautta, sydäntä lämmittävää!

Kiitos mielenkiinnosta!

http://bep.pic.fi

PS; sivusto on taas uudistumassa pikkuhiljaa, ehkä jo tämän viikon aikana...

Nopeaa toimintaa, jo maanantaina oli kuva minulla  :love:.

Vanilja

Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #5 : 25.09.2019, 07:17 »
Kiitos, kiitos! ^-^ <3

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #6 : 25.09.2019, 09:55 »
Kuvat olivat aika isoja, itsellä ei mahdollisuutta muokata enkä siis saa niitä tänne baariin postattua.
Voisin ainakin kuvasta 0333 huolia itselleni kooltaan pienemmän version jos mahdollista. ^-^

Hepee

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 55
  • Hempeitä hepeneitä ja piiskaa
  • Galleria
Vs: CINEMATIC-tapahtuman valokuvaus
« Vastaus #7 : 25.09.2019, 22:38 »
Siis mua harmittaa aivan ylikaiken että ykskaks ilta loppui, enkä ehtinyt tulla valokuvattavaksi. Taffissa oli liian kivaa ja aika meni kuin siivillä!