Äänestys

Grower vai shower?

Grower
105 (95.5%)
Shower
5 (4.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 85

Kirjoittaja Aihe: Pippelikysely: grower vai shower?  (Luettu 6569 kertaa)

Kink

  • Vieras
Pippelikysely: grower vai shower?
« : 03.10.2019, 02:10 »
Onko sinun (tai miehesi) pippeli grower vai shower?

Grower = kasvaa merkittävästi erektiossa (lepotilassa pieni),
shower = lepotilassa (melko) iso, joten ei kasva paljoa erektiossa.

Koonkin voi mainita kommenteissa halutessaan. Suomessa keskiverto peenor on 13,77 cm pitkä, ruåttalaisilla ~15 cm ja pisimmät ovat kongolaisilla, ~18 cm.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2019, 02:26 kirjoittanut Kink »

Pip

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #1 : 03.10.2019, 02:26 »
Niin, lepotilassakin on muutoksia. Riippuu siitä, istuuko pilkillä, vai saunassa... Kasseista tässä ei varmaankaan puhuta, mutta niissä on kuitenkin suurempi lämpötilavaihtelevuus.

Kink

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #2 : 03.10.2019, 02:34 »
Näinpä. :D

Täällä grower, kasvaa jotain 10 cm lepotilasta erektioon.

Viivoittimella kun katsonut, niin normaalissa erektiossa näyttänyt 16,5 cm. Joskus kun penispumppua kokeillut käyttää, niin siinä taas 18,5 cm.
Penispumpulla saa varmaan tietenkin enemmän verta ja painetta, niin on suurempi kuin normaalisti. Ei ole vaan itsellä mitään motia käyttää sellaista.

P.S. Vaikka olen muutaman kerran jaksanut mitata pituuden, ympärysmittaa en ole jaksanut mitata vielä koskaan... :D
« Viimeksi muokattu: 06.10.2019, 01:10 kirjoittanut Kink »

GraylingDainty

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #3 : 03.10.2019, 09:44 »
"Metalliviivoitin. Kullinsa näytti, saatana viivottimella mittaili ja leuhotti." - Matti Ijäs: Katsastus (1988)

*Sorry, en vaan voinut mieltäni malttaa, kun tuli niin leffa mieleen.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #4 : 03.10.2019, 18:31 »
Pienimmillään lepotilassa vs täydessä erektiossa ero on silmämääräisesti noin kymmenkertainen  :o.
Lepotilassa missä odotan illan sessioo kikkeli onkin jo puolikkaan kokoisena koko päivän >:D
Erektiossakin koko vaihtelee päivästä riippuen ja siitä mitä hääräilee  :o

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #5 : 04.10.2019, 09:30 »
yli 20cm ja paksu.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #6 : 04.10.2019, 10:47 »
Hyvinkään Tahkolle olen joskus lainannu omaani kun heidän pesismailansa ovat olleet remontissa.

Helsingin Melojat kerran lainas mutta oli niin aikainen kevät ja kylmä vesi ettei se siihen soveltunut. Kesällä sit taas toimi.

Öööö... ja sit heräsin... käsi potassa.
Microsoft taitaa olla tuo leima sen kyljessä.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #7 : 05.10.2019, 01:12 »
Anteeksi, että vastaan, vaikka mulla ei ole pippeliä laisinkaan, enkä käytä edes sträppäriä (sitä käytetään muhun). Mutta siis...mua hämmästyttää ihan tosi kovasti, että joku mittailee fyysisten osien kokoja ja tavallaan koen sen jopa kiehtovaksi, siis tarpeen tehdä niin. Siis sen, että jotain ihmistä oikeasti kiinnostaa toisten ihmisten senttimetrit joissain kehon osissa. Multa ei ole koskaan kysytty miten monta senttiä mun pimppi on tai minkä kokoiset mun tissit on tai mikä on mun vyötärön ympärys tms. Mulle pippeli on pippeli ja niitä on yhtä monta erilaista kuin on kantajaansakin. Ihan sama.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #8 : 05.10.2019, 10:46 »
Pippeli nyt vaan on "the" maskuliinisen seksuaalisuuden mittari, miesten mielessä varsinkin.
Niin se vaan menee ja tulee menemään, oli sillä sitten väliä tai ei.

Oikeastihan työkalun pitää sitten olla sopiva työn alla olevalle työmaalle.
Kaivinkoneella kyllä syntyy hienosti ojaa, mutta sillä on paha kaivaa kukkapenkkiä.

 ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #9 : 05.10.2019, 14:00 »
Anteeksi, että vastaan, vaikka mulla ei ole pippeliä laisinkaan, enkä käytä edes sträppäriä (sitä käytetään muhun). Mutta siis...mua hämmästyttää ihan tosi kovasti, että joku mittailee fyysisten osien kokoja ja tavallaan koen sen jopa kiehtovaksi, siis tarpeen tehdä niin. Siis sen, että jotain ihmistä oikeasti kiinnostaa toisten ihmisten senttimetrit joissain kehon osissa. Multa ei ole koskaan kysytty miten monta senttiä mun pimppi on tai minkä kokoiset mun tissit on tai mikä on mun vyötärön ympärys tms. Mulle pippeli on pippeli ja niitä on yhtä monta erilaista kuin on kantajaansakin. Ihan sama.
jos joku yli 16v mies väittää ettei ole joskus mitannut puhuu paskaa sit tietty on niitä kuten minä yli 51v ei siitä silti yhtään kuvaa ole,,

RsT

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #10 : 05.10.2019, 14:39 »
En tähän päivään mennessä ole nähnyt mitään tarvetta ryhtyä mittailemaan ja taidan olla jonkun matkaa yli 16.. 🤔

Teukka Tähtönen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Opettelemassa sidontaa ja piiskausta. Ja kaikkea.
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #11 : 05.10.2019, 15:11 »
En tähän päivään mennessä ole nähnyt mitään tarvetta ryhtyä mittailemaan ja taidan olla jonkun matkaa yli 16.. 🤔

Sopivan muotoisia ja kokoisia kortsuja varten nyt ainakin suosittelen mittaamaan. Ja sitten tilaamaan niitä sopivan kokoisia ja mallisia. Marketin peruskortsujen tarkoitus on suojata taudeilta ja raskaudelta, mutta niissä on miesten nautinto uhrattu täysin kokoa suunniteltaessa. Tärkeintä tuntuu olevan, että pysyy päällä.  Kyllähän ne venyy vaikka pään ympäri, mutta kyllä ne puristaa esim. terskan herkimmät osat piiloon. Siinä sitten voi ihmetellä, että onko se sisällä vai. Jossain kohtaa voi yllätykseksi silti saada hankaamisesta siemensyöksyn, mutta orgasmista ei ole tietoakaan. Varmasti monet miehet käyttäisivät kortsuja hanakammin, kun tilaisivat juuri heille sopivia.

RsT

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #12 : 05.10.2019, 15:32 »
En tähän päivään mennessä ole nähnyt mitään tarvetta ryhtyä mittailemaan ja taidan olla jonkun matkaa yli 16.. 🤔

Sopivan muotoisia ja kokoisia kortsuja varten nyt ainakin suosittelen mittaamaan. Ja sitten tilaamaan niitä sopivan kokoisia ja mallisia. Marketin peruskortsujen tarkoitus on suojata taudeilta ja raskaudelta, mutta niissä on miesten nautinto uhrattu täysin kokoa suunniteltaessa. Tärkeintä tuntuu olevan, että pysyy päällä.  Kyllähän ne venyy vaikka pään ympäri, mutta kyllä ne puristaa esim. terskan herkimmät osat piiloon. Siinä sitten voi ihmetellä, että onko se sisällä vai. Jossain kohtaa voi yllätykseksi silti saada hankaamisesta siemensyöksyn, mutta orgasmista ei ole tietoakaan. Varmasti monet miehet käyttäisivät kortsuja hanakammin, kun tilaisivat juuri heille sopivia.

Hyvä ajatus ja näkökulma. Sopivia ja hyvin toimivia kortsuja, kun omalle kohdalleni ei ole osunut. Sen seurauksena en kortsujen innokkaimpiin käyttäjiin ole koskaan kuulunut.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #13 : 05.10.2019, 16:28 »
OT Kumeista kannattaa tsekata Mysize merkki. Oikean koon löydyttyä homma saa ihan uuden levelin.

Ori

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #14 : 05.10.2019, 19:04 »
Älä pidä muita jumalia kuin Sultan ;D

Ja niiden mainoksessa sanotaan:
Sex without surprises since 1967.