Äänestys

Grower vai shower?

Grower
105 (95.5%)
Shower
5 (4.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 85

Kirjoittaja Aihe: Pippelikysely: grower vai shower?  (Luettu 6634 kertaa)

Your preciousM

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #15 : 05.10.2019, 20:44 »
Sultan XL 200mm/60mm...

irstashulttio

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #16 : 05.10.2019, 21:16 »
kai aika normi. kohteliaat on sanonnu et iso mut ei ole

Kink

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #17 : 06.10.2019, 00:57 »
Jaahas, grower dominoi pippelikyselyssä oikein kunnolla, paljon kovemmin kuin odotin. Onko shower oikeasti noin harvinainen? ::)
Onkohan shower lähes yhtä yleinen (tai yleisempi) kuin grower jossain muualla päin maailmaa? Tuskin kaikkialla nyt tällaista eroa on... :D

Sultanin kortsuista on itselläni vähän huonoja kokemuksia, saa yrittää väkivalloin laittaa päälle moista. Ekoja joita kokeilin joskus.
Polyuretaani-kortsut ovat jees, esim. SKYN. Enemmän fiilistä, joskin eivät jousta yhtä hyvin kuin kumi. Sopivat kumiallergikoillekin.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2019, 14:56 kirjoittanut Kink »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #18 : 06.10.2019, 12:28 »
Sultanit ovat käyneet turhan kalliiksi. Jos sellaisen saa revittyä päälle, on niillä tapana räjähtää riekaleiksi kesken käytön.

JoeMan

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #19 : 06.10.2019, 19:45 »
MySize kortongeille täältäkin ääni. Oli loistava homma kun nlöysin ne muutama vuosi sitten. Markettien valikoimista ei löytynyt omaan vehkeeseen sopivaa kokoa. Pituus olisi aina riittänyt mutta ne olivat liian kapeita ja puristivat todella epämiellyttävästi.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #20 : 11.04.2020, 00:14 »
Sultanit ovat käyneet turhan kalliiksi. Jos sellaisen saa revittyä päälle, on niillä tapana räjähtää riekaleiksi kesken käytön.

Keravan Muovi ja Lelu tarjoaa tähänkin ongelmaan ratkaisun: https://www.muovijalelu.fi/tuote-osasto/muovikalvot-ja-levyt/kontaktimuovit/

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #21 : 11.04.2020, 01:20 »
joo noi peruskortsut on kyllä ongelma, kun niitä ei saa sitten millään kätevästi päälle... pitää hakee noita isomman koon kanssa, tarviikin tutustua noihin mysize kortsuihin kun siellä näyttäs olevan kivan  kokosia, että saisi helpommin päälle.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #22 : 11.04.2020, 04:26 »
Boikotoin kyselyä kun ei ole mitään välimalleja.

En kerro koosta mitään, mutta joskus teininä se oli parhaimmillaan kolme senttiä pitempi kuin mitä kolmenkympin lähettyvillä nuutuneena ja pikaroiskauksiin tottuneena libidon kadottaneena kuolleena. Nyt libidon palaudutta se on sentin pari pitempi taas, arviolta, en mittaile enää. Ja nämä siis asennossa, lepomitta on tainnut lähinnä kasvaa vuosien varrella, kait..

Pippelin elämä

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #23 : 11.04.2020, 06:05 »
Kuulemma se on oikein kaunis.


  * )

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #24 : 11.04.2020, 13:39 »
Grower. Erektiossa pituus suunnilleen tuplaantuu.

Lateksi

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #25 : 11.04.2020, 21:08 »
Täällä kanssa gorweri. Peniksen mittaaminen on tarpeellista vielä sopivan kortsun löytämisen lisäksi sopivan siveysvyön löytämiseksi. Tietty riippuu Dommen sadistisuudesta haluaako hän laittaa sut session ajaksi liian pieneen vyöhön ihan vaan kenkkumaisuuttaan mutta, jos aikoo pitää pitempään siveellisenä ni silloin sopivan koon löytyminen on varsin tärkeää.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #26 : 11.04.2020, 21:58 »
Olen hempulani kanssa niin ehta grower että oxat pois.  :D
Wanhan kansan tuppikulli roikkopusseilla, ota tai jätä.

Norja

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 19
  • Tampere Hard Core
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #27 : 29.04.2020, 14:21 »
Luulen että mulla on vähän sekä että ja vähän vuodenajan mukaan eri lailla. Sisätiloissa ja vaatetuksesta rippuen vähän mitä sattuu. Toi kortsuhomma kiinnostaa mua sikäli että käytän mielummin kumia kuin juoksen testeissä. Mulla on muodostunut mielimerkiksi Glyde Supermax 60mm jota ostan Adam&Evestä ja mikäli ei löydy niin MySizella pärjää kans jolloin valintani on 64mm leveä. Muistaakseni Glyden eettisyys oli yksi vaikuttava tekijä sen valintaan aikanaan. Pidän jonkinmoisia varastoja vaikka en rohmua mutta niin että aina löytyy jos on tarve. Suosittelen niille joita RFSU-mafian pilipalispärdärit kismittää. Kumeissa on eroja kuten myyjissäkin. Itse olen ollut hirveen tyytis A&E:n asiakas ja hankin liukkarit myös tavallisesti samasta liikkeestä ja suosin lähikauppaa kuten tällä hetkellä hyvin sopii.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #28 : 29.04.2020, 14:52 »
Norja laitto, et lemppariokortsut on 60 mm tai sit toisessa merkissä 64 mm. Mun ylpeyspippeli on erektiossa kyl luotettavan mittauksen perusteella jopa 75-85 mm pitkä.

Pip

Vs: Pippelikysely: grower vai shower?
« Vastaus #29 : 29.04.2020, 15:39 »
Norja laitto, et lemppariokortsut on 60 mm tai sit toisessa merkissä 64 mm. Mun ylpeyspippeli on erektiossa kyl luotettavan mittauksen perusteella jopa 75-85 mm pitkä.
Niin, Norja laittoi leveyden ja sä pituuden.