Kirjoittaja Aihe: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019  (Luettu 8634 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Fetlife-ryhmän Kinky Finland -playmiitti järkätään perjantaina 25.10 klo 19.00 eteenpäin.

Kuten miitin nimestä ja otsikosta voi päätellä paikkana toimii Club X.

Toisin kuin Thirstyssä, Club X:llä itse tapahtuma on maksullinen. Hinnaksi on sovittu 15 euroa, josta maksu suoritetaan Club X:lle nettikaupan kautta. Klubin jäsenille tapahtuma on toki ilmainen.
Liput löytyvät ennakkoon ja tapahtuman alkamisen jälkeenkin Club X:n nettikaupasta osoitteesta https://clubx.tapahtumiin.fi
Lippua ostaessa omaa nimeä ei tarvitse kertoa, vaan etunimeksi riittää nimimerkki ja sukunimeksi miitti/...

Club X:llä osallistujilla on käytössä samat klubin tilat kuin bileissä tai muissa klubin tapahtumissa. Tämä tarkoittaa sitä, että päätila, darkkari, pikkuistenhuone kuin myös sauna on miittailijoiden käytössä. Lisätietoa uusista tiloista avajaisten jälkeen.
Varaa siis mukaan pyyhe ja mahdolliset omat juomat. Vettä toki saa hanasta ja pientä purtavaa ja juotavaa paikalla on, mutta omat alkoholit mukaan, ja jos uhkana on, että illan mittaa rupeaa enemmän hiukomaan voit toki ottaa omat eväät mukaasi.

Moni on jo varmasti Club X:n aikaisempiin tiloihin ehtinyt tutustua, mutta niille, jotka paikalla eivät ole vielä käyneet kerrottakoon sen verta, että tiloissa on huomattava määrä eri laitteita ja klubilta löytyy myös omia piiskoja mitä voi käyttää illan mittaa. Kaikkea ei toki paikalta löydy joten mm. omat gägit, blindfoldit yms. kannattaa ottaa mukaan, jos moisille kokee tarvetta

Vaikka alkoholin käyttö on sallittua, toivomme kuitenkin, että alkoholia käytetään kohtuudella. Illan idea on pitää hauskaa, rentoutua, tutustua kanssakinkyihin ja leikkiä. Vahva humalatila ja sessiointi eivät välttämättä ole paras mahdollinen kombo tähänkään tapahtumaan.

Noin muutenkin mennään ihan yleisten skenen ja Club X:n sääntöjen mukaisesti. Eli pidetään ne puhelimet taskun pohjalla, ei puututa toisten sessioihin ellei siellä joku huuda turvasanaa naama punaisena, ei kosketa toisia luvatta, eikä lainailla muitten välineitä ilman lupaa.
Mitä tapahtuu miitissä, pysyy myös niiden seinien sisällä. Tapahtuneita ei tarvitse huudella sen enempiä muissa tapahtumissa kuin chäteissä tai nettipalstoilla nimimerkkejä käyttäen.

Tapahtuman säännöistä vastaa ja niiden noudattamista valvoo Club X:n henkilökunta ja tarkemmat säännöt löytyvät vielä erikseen klubin seiniltä. Nallua ja minua toki saa tulla tökkimään, jos Club X:n henkilökunta ei ole tuttua.


Liput osoitteesta: https://clubx.tapahtumiin.fi

Aika: perjantaina  25.10.2019  19-02
Paikka: Club X, Mäkelänkatu 54 A, 00510 Helsinki
Liput: 15€ (kuukausi- ja vuosijäsenet ilmaiseksi)
Pukukoodi: Saat valita ihan itse
Tarjoilu: Jotain pientä naposteltavaa
Varaa mukaan: omat juomat ja pyyhe
Ikäraja: K-18
Säännöt: https://clubx.fi/saannot.html

Lisäinfoa saa allekirjoittaneelta, Nallulta ja Club X:n edustajilta sekä https://fetlife.com/events/844244
Kysymyksiä ja palautetta voi edelleen lähettää minulle tai Nallulle privana tai tähän ketjuun kommentoiden.

-Galesi

Sophia

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #1 : 08.10.2019, 02:27 »
Hmm, jos sitä viimein uskaltautuis.   :-X

Cat

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #2 : 09.10.2019, 01:42 »
Mielellään sitä tulisi paikan päälle uusiinkin tiloihin Kinky Finlandin miittiin, koska edellisellä venuella oli pääasiallisesti hyviä tapahtumia ja mukavia ihmisiä.

Pieni huomautus tosin on annettava. Nimittäin toivon että tulevissa miiteissä noudatetaan tarkemmin Club X:n sääntöjä.

Nimittäin edellisen kerran kun kumppanin kanssa oltiin Playpartyssa, tiloissa kesken muiden sessioinnin käveli miesoletettu ympäriinsä tabletti kädessä seuraamassa tapahtumia. Tästä tuli itselle sillä hetkellä avuttomassa tilassa olevana todella epämiellyttävä olo, ja pyysinkin kumppania käymään sanomassa järjestäjille että kyseisen henkilön toimintaan puututtaisiin. Oli aikamoinen pettymys saada kuulla että vastaanotto oli ollut luokkaa "ai tuo henkilö on meille tuttu ja vaaraton, ei hätää". Eikä asiaan siis puututtu.

Tämä oli mielestäni aika tökerö vastaanotto sille että aivan syystä asiasta huomautettiin. Club X:n säännöissä sanotaan hyvin selvästi että puhelimet (mukaan luetaan itsestäänselvästi myös tabletit) kuuluu pysyä taskun pohjalla tai kaapissa piilossa.

Oli kyseessä miten "tunnetusti ok" tyyppi tahansa, pitäisi ehdottomasti tuollaiseen puuttua etenkin jos yksikin kanssamiittailija kokee tilanteen ahdistavana että tilassa pyörii joku mahdollisen kameraa sisältävän laitteen kanssa ympäriinsä tarkkailemassa muitten puuhia.

Kunhan jatkossa nämä tietyt käytöskoodit ja säännöt pidetään valvottuna niin ehdottomasti osallistutaan jatkossakin tapahtumiin, jotka tätä episodia lukuunottamatta ovat sujuneet aina mukavassa yhteishengessä.  :love:

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #3 : 09.10.2019, 08:40 »
Ainoat kerrat, kun itse olen nähnyt jonkun liikkuvan tabletti kädessä sitä on käytetty valojen virittelyyn tai musiikkiin. Näin kuukausia(?) myöhemmin on taas mahdoton sanoa, mitä siellä on tapahtunut ja kuka on ollut asialla ellei joku staffista satu muistamaan tapahtunutta.

Lily

Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #4 : 09.10.2019, 09:05 »
Tässä oli kyseessä nimenomaan valoihin kohdistuva säätely.
Minulle kun tultiin asiasta sanomaan, kerroin tietoni asiasta.
Pahoittelen jos tämä on koettu tylynä.

Otamme jatkossa käyttöön vanhan kunnon oranssin teipin kameran eteen kiinnitettäväksi.

Pahoittelut omasta puolestani vielä, ja toivon että jatkossa ottaisitte myös asioissa yhteyttä, niin selviäisi helpommin tilanteet

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #5 : 15.10.2019, 12:07 »
Onko tiedossa myös muita päivämääriä milloin järjestetään Meet&Play? Vuorotyöläiselle olisi kiva juttu kun jo etukäteen pääsisi valkkaamaan milloin seuraavat leikkimiitit tulee niin saisi työt sumplittua oikein. 😊

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #6 : 15.10.2019, 19:53 »
Onko tiedossa myös muita päivämääriä milloin järjestetään Meet&Play? Vuorotyöläiselle olisi kiva juttu kun jo etukäteen pääsisi valkkaamaan milloin seuraavat leikkimiitit tulee niin saisi työt sumplittua oikein. 😊

22.11, 14.12, 10.1 ja 14.2

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #7 : 16.10.2019, 16:42 »
Onko tiedossa myös muita päivämääriä milloin järjestetään Meet&Play? Vuorotyöläiselle olisi kiva juttu kun jo etukäteen pääsisi valkkaamaan milloin seuraavat leikkimiitit tulee niin saisi työt sumplittua oikein. 😊

22.11, 14.12, 10.1 ja 14.2
Kiitos!  :love:

Cladiolus

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #8 : 18.10.2019, 10:17 »
Muutama kysymys kokeneemmille:

Olen tällä hetkellä sinkku eikä kukaan ystävistäni oikein lämpeä kinkyskenelle. Onko Meet&Play tapahtumiin mitään järkeä tulla itsekseen? Esim. Scholarin miitit ovat olleet helppo paikka tulla yksin vain tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta tuntuu vähän kuumottavammalta tulla yksin meet&play -tapahtumaan, kun en ole tällaisessa koskaan aiemmin ollut. Scholarissa kun jengi aikalailla vain hengailee, niin on helppo mennä juttelemaan ihmisille, mutta jos täällä on kaikilla leikit kesken, niin tuntuu ajatuksen tasolla, että tällä ei ehkä voi samalla tavalla lähteä yksin bondailemaan uusien ihmisten kanssa? Olenko väärässä?  :)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #9 : 18.10.2019, 10:55 »
^ Mie oon sinkku. Oon pärjännyt  ;) Voihan se vaatia jotain omaa aktiivisuutta, ettei jää nyhjöttämään johonkin vaan esim. kysyy voiko porukkaan istua seuraksi ja kertoo että on yksin/uusi paikalla jne.

mei_

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #10 : 18.10.2019, 15:41 »
Mä olen liikkunut yksin ja sinkkuna erilaisissa seksibileissä monta vuotta. En tietysti tiedä muusta, mutta mulle se on sopinut hyvin, koska sitten voin tehdä mitä haluan ja lähestyä kiinnostavia ihmisiä jos tuntuu siltä. Ei tuolla mielestäni kukaan katso oudosti tai ihmettele vaikka istuisi yksin nurkassa koko illan. Nykyään mulla on toki tuttuja niin paljon, että aina on juttuseuraa. Se vaatii vaan ensimmäsen askeleen ja ennen kuin huomaakaan, tuntee niin sanotusti kaikki, koska piirit on pienet.

Cladiolus

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #11 : 18.10.2019, 23:50 »
Okei, kiitos hyvistä vastauksista!  :)

cheri

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #12 : 21.10.2019, 18:59 »
Joko joko joko vois olla jo perjantai? ::)

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #13 : 21.10.2019, 19:08 »
Tänne olis tarkoitus tulla.. :)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 25.10.2019
« Vastaus #14 : 21.10.2019, 19:36 »
Joko joko joko vois olla jo perjantai? ::)

Ei voi, koska eka pitää elää torstai.