Kirjoittaja Aihe: Tampere: Lautapeli-ilta tiistaina 26.11. 18:00 alkaen Tavernassa  (Luettu 3228 kertaa)

nossopos

Vuoden viimeinen (ainakin minun järjestämä) lautapeli-ilta Tampereella 26.11.. Paikkana edelleen Taverna (http://lautapelikahvila.fi/) josta varaan meille pöydän valmiiksi. Ilmoittakaa tähän ketjuun tai yksärillä, jos meinaatte osallistua, niin osaavat sitten varata meille riittävän suuren pöydän. Osallistuminen maksaa vain pelikirjastomaksun, mikä on 4€ (opiskelijoilta 3,50€).

nossopos


Pinus

  • Vieras
Tulossa! 🙂

nossopos

Varaan pöydän huomenna iltapäivällä. Eli jos uskot tulevasi, niin laitathan viestiä, että osaan varata riittävän ison pöydän.

Tulossa! 🙂

Eli ainakin pöytä kahdelle!

kitinen365

Mä olen tulossa, jos toi NRFT ehtii ajoissa antamaan mulle kyydit 😎 Muussa tapauksessa vahva ehkä.

Pinus

  • Vieras
Mä olen tulossa, jos toi NRFT ehtii ajoissa antamaan mulle kyydit 😎 Muussa tapauksessa vahva ehkä.

No kyllähän sulle nyt aina kyytiä annetaan! 🥰😉

Esko Mörkö

  • Vieras
Tulen, mikäli olen taudista tervehtynyt.

Victoria

  • Vieras
Mayhem peruttu mun osalta, juurikin Mayhemin takia.
Ehkä ehtis ihan nopeesti pelaamaan jonkun kevyemmän heti alkuun.

nossopos

Mayhem peruttu mun osalta, juurikin Mayhemin takia.
Ehkä ehtis ihan nopeesti pelaamaan jonkun kevyemmän heti alkuun.

No voi Mayhem sentään.

Pöytä on varattu taas tutulla nimellä "nössöpossu". Pistättehän mulle yv:tä tai vastausta tähän ketjuun, jos tiedät tulevasi, muttet ole vielä ilmoittanut. Voin sitten ilmoittaa heille oikean pelaajamäärän niin saadaan sopivampi pöytä.

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Voisin tulla käymään, jos ehdin.. En välttis pelaa mut hengessä mukana / jubailemassa.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Pohdinnassa kertaa 2, vielä näin "hyvissä ajoin"... :))  O:-)

Huulipunahilkka

Tuun varmaan käymään!