Kirjoittaja Aihe: Bdsm baarin kik ryhmä  (Luettu 9905 kertaa)

Piilonimi

  • Vieras
Bdsm baarin kik ryhmä
« : 19.12.2019, 10:22 »
Yritin etsiä missä siitä olisi ollut se aikaisempi postaus mutta en löytänyt niin laitan nyt uuden.

Kesällä aktiivisena ollut kikryhmä on yhä olemassa,

Kik on sellainen tsättisovellus jossa voi turvallisen anonyymisti jutella muiden sovelluksen käyttäjien kanssa, bdsm baarilla on oma ryhmänsä sielä.

Jos haluat sinut lisättävän ryhmään laita minulle vaikka kikissä yksäri

Littlesubtle on minun kik nimi

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #1 : 19.12.2019, 10:30 »
bdsm baarilla on oma ryhmänsä sielä.

Baarilla EI ole omaa ryhmää Kikissä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #2 : 19.12.2019, 11:04 »
bdsm baarilla on oma ryhmänsä sielä.

Baarilla EI ole omaa ryhmää Kikissä.
virallista.....

Jucu79

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #3 : 19.12.2019, 11:10 »
Kuulostaa ihan ulkoministeriön hankkeelta.  ??? :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #4 : 19.12.2019, 11:27 »
Baari, discord, kik... Miksei Wickr Me? Miksei jakaannuta jokaiseen olemassa olevaan sovellukseen pieniksi erillisiksi kuppikunniksi, jotka ei juttele keskenään? Se olis kuin nuoruudessa.. ennen kuin netti helpotti elämää.  >:D

Piilonimi

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #5 : 19.12.2019, 13:17 »
Ok

Siis

Sielä on kik ryhmä jossa on epävirallisesti kerääntynyt baarilaisia jotka pitävät enemmän kik alustasta kuin discordista tai telegramista.

Kiinnostuneet ovat tervetulleita.
Pienissä kuppikunnissa ei kai ole mitään vikaa. Kukin toimikoon tavallaan.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #6 : 19.12.2019, 20:22 »
Kikissä tosiaam toimii baarilaisten ylläpitämä ryhmä. Kyseinen ryhmä hajaantui sitten discordiin ja telegramiin kun maailmanlopun enteet olivat lähettyvillä Kikin suhteen. Olen itse kaikissa ryhmissä enemmän tai vähemmän aktiivinen. Ei ole kauhea kuppikunta vaikka inside juttuja onkin, joten ei tarvitse pelätä, että  täysin huomiotta jää.

Kesyeläin

Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #7 : 20.12.2019, 13:15 »
Baari, discord, kik... Miksei Wickr Me? Miksei jakaannuta jokaiseen olemassa olevaan sovellukseen pieniksi erillisiksi kuppikunniksi, jotka ei juttele keskenään? Se olis kuin nuoruudessa.. ennen kuin netti helpotti elämää.  >:D

Hassu ajatus, ettei ryhmät juttelis keskenään. Aika paljon on kuitenkin samaa porukkaa. Kik helpostilähestyttävänä anonyyminä alustana. Telegram vähän pysyvämpänä ja koneella (muillakin laitteilla kun älypuhelimella) käytettävänä. Discord sitten (oma käyttö, huom) pinnallisempaan keskusteluun, vähän niin kuin baarin chatti. Pienemmät ryhmät helpottaa syvempää tutustumista.
Sivumennen sanoen, tiedän yhden porukan joka siirtyi wickeriin, kun kik oli lopetusuhan alla  :P

Piilonimi

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #8 : 21.12.2019, 21:54 »
Mun kaikki tuhmuritoiminta rajoittuu mobiililaitteelle ja itselleni kik on mukavin alusta.

Baarin tsät on kömpelö mobiilissa, ja discord jotenkin monimutkainen sovelluksena. Kyse ei mulla ainakaan ole mitenkään siitä että hakeutuisin pienemmälle areenalle tai kuppikuntaan vaan pelkästään käyttökokemuksen mukavuusasteesta mobiilissa. Kuitenkin vain rajallinen määrä energiaa ja aikaa kinkyjuttujen jauhamiseen ja sen haluaa käyttää mukavimmalla ja rennoimmalla tavalla.  :love:

Itse alunperin uskaltauduin irl yhteisöön mukaan nimenomaan tuola epävirallisessa baarin kikissä tapaamieni tyyppien rohkaisemana, olen ikionnellinen että ryhmä alunperin luotiin ja että siihen itse silloin kesällä pääsin mukaan.

Thor

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #9 : 22.12.2019, 10:18 »
Mä en löydä tuota ryhmää  :-\

Salanimi

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #10 : 22.12.2019, 11:43 »
Mä en löydä tuota ryhmää  :-\
Avausviestissä on ohjeet ryhmään pääsyyn   :)

Lutka matkassa

Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #11 : 08.01.2020, 22:33 »
Pistin viestiä

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #12 : 08.01.2020, 23:57 »
Baari, discord, kik... Miksei Wickr Me? Miksei jakaannuta jokaiseen olemassa olevaan sovellukseen pieniksi erillisiksi kuppikunniksi, jotka ei juttele keskenään? Se olis kuin nuoruudessa.. ennen kuin netti helpotti elämää.  >:D

Hassu ajatus, ettei ryhmät juttelis keskenään. Aika paljon on kuitenkin samaa porukkaa. Kik helpostilähestyttävänä anonyyminä alustana. Telegram vähän pysyvämpänä ja koneella (muillakin laitteilla kun älypuhelimella) käytettävänä. Discord sitten (oma käyttö, huom) pinnallisempaan keskusteluun, vähän niin kuin baarin chatti. Pienemmät ryhmät helpottaa syvempää tutustumista.
Sivumennen sanoen, tiedän yhden porukan joka siirtyi wickeriin, kun kik oli lopetusuhan alla  :P
Minulla hassuja ajatuksia, yllättääkö se? 😋

Piilonimi

  • Vieras
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #13 : 22.02.2020, 13:54 »
 ;D

Hassut ajatukset on niitä parhaita enivei. :3

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Vs: Bdsm baarin kik ryhmä
« Vastaus #14 : 09.04.2020, 20:19 »
Tiedotus: värit palautettu neutraaliin tummaan siniseen teemaan.
Ja uusille on myös tilaa, tervetuloa mukaan viihtyisään porukan seuraan.