Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25207 kertaa)

Pioni

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #120 : 29.03.2020, 22:07 »
Kiitos kaikille aivan mahtavista kommenteista, joita olette tähän ketjuun kirjoittaneet  :love: Meni jonkin aikaa, ennen kuin uskalsin tämän aloituksen tehdä - koska häpesin. Olin kuitenkin tutustunut muutamaan upeaan tyyppiin täällä, joiden kanssa juteltuani ajattelin rohkaistua. Silti vieläkin peläten, että ehkä nuo mahtavat tyypit edustaa kuitenkin vähemmistöä. Tämä ketju on osoittanut, että ei se niin ole, vaan oikeasti ne törkyjä kirjoittavat on vähemmistöä. Tämä ketju on voimauttanut minua kovin, kiitos siitä  :love:

Stoge, tää kommentti oli huippu  ;D :

Läskit on lepposia, ja jos ette vittu usko, tulee turpaan!  >:(

 ;D

t. 125 kiloo notkeeta lihasta.  ;D

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #121 : 29.03.2020, 23:14 »
Ärsyttävimpiä ovat ne jotka toisaalta valittavat ylipainosta ja toisaalta siitä jos en syökään jotain heidän rasva- ja/tai sokeripitoisia ruokia.

”Itsestään huolta pitävä” että mä ärsyynnyn joka kerta tuosta tekopyhästä vaatimuksesta täällä ja muillakin deittipalstoilla. Itse olen L-XL-kokoinen ja pidän kyllä itsestäni huolta, kelpaisinko siis? En usko, mutten ole kyllä yrittänytkään, että saatan olla aivan väärässä. Voihan se olla, että tällä viitataankin älylliseen huolenpitoon ja sivistykseen? Tai terveelliseen ruokavalioon? Eikö voi suoraan sanoa, että vaatimuksena on hoikkuus? Onko noloa olla sitä mieltä, mitä on, kun tässä ajassa pitäisi olla kehopositiivinen ja arvostaa sisäistä kauneutta? Yrittääkö nää ihmiset olla jotenkin parempia kuin oikeasti ovat? Kukin saa asettaa ihan sellaiset kriteerit kuin haluaa, mutta olisko rohkeutta sanoa ne suoraan?

Mä voisin laittaa kriteeriksi, että toivon suhteeseen ihmistä, joka pitää huolta läheisistään  :love: Tykkään enemmän empaattisista kuin pinnallisista, itsekkäistä ihmisistä.

Hyvää elämää kaikille teille, jotka pidätte itsestänne huolta tai "ette pidä" (olettaen, että vaatimus tarkoittaa sitä, mitä itse ymmärrän), olette silti ihan yhtä arvokkaita ja tärkeitä. Pitäkää huolta myös läheisistänne :love:
Tuohon kriteeriin sisältynee hoikkien lisäksi muut normaalipainoiset ja lievästi ylipainoiset jotka ovat muuten hyvässä kunnossa.
Esimerkiksi itsellä oli viimeisessä mittauksessa rasvaprosentti 14.4% eli en ole ylipainoinen mutta en ole myöskään hoikka.
(Rasva jää vatsalihaksien päälle.)

latexbun

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #122 : 30.03.2020, 00:20 »
Ärsyttävimpiä ovat ne jotka toisaalta valittavat ylipainosta ja toisaalta siitä jos en syökään jotain heidän rasva- ja/tai sokeripitoisia ruokia.

Tuohon kriteeriin sisältynee hoikkien lisäksi muut normaalipainoiset ja lievästi ylipainoiset jotka ovat muuten hyvässä kunnossa.
Esimerkiksi itsellä oli viimeisessä mittauksessa rasvaprosentti 14.4% eli en ole ylipainoinen mutta en ole myöskään hoikka.
(Rasva jää vatsalihaksien päälle.)

Tapahtuuko tällaista tuputtamista useinkin? Onhan tuo nyt sangen erikoista, jos syötäviä tyrkytetään, eikä niistä sitten voi kieltäytyä ilman mutinoita. Olethan sinä aikuinen ja valitset itse, mitä syöt tai olet syömättä.

MasterM47

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #123 : 30.03.2020, 06:42 »
Moi

mun mielestä alistuminen ei katso muotoja, alistuminen kun on mielentila.
Ole rohkea ja ole juuri sellainen kuin olet, sellaisena kelpaat parhaiten.

M

laalaa

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #124 : 30.03.2020, 07:27 »
”Itsestään huolta pitävä” että mä ärsyynnyn joka kerta tuosta tekopyhästä vaatimuksesta täällä ja muillakin deittipalstoilla. Itse olen L-XL-kokoinen ja pidän kyllä itsestäni huolta, kelpaisinko siis? En usko, mutten ole kyllä yrittänytkään, että saatan olla aivan väärässä. Voihan se olla, että tällä viitataankin älylliseen huolenpitoon ja sivistykseen? Tai terveelliseen ruokavalioon? Eikö voi suoraan sanoa, että vaatimuksena on hoikkuus? Onko noloa olla sitä mieltä, mitä on, kun tässä ajassa pitäisi olla kehopositiivinen ja arvostaa sisäistä kauneutta? Yrittääkö nää ihmiset olla jotenkin parempia kuin oikeasti ovat? Kukin saa asettaa ihan sellaiset kriteerit kuin haluaa, mutta olisko rohkeutta sanoa ne suoraan?

Mä voisin laittaa kriteeriksi, että toivon suhteeseen ihmistä, joka pitää huolta läheisistään  :love: Tykkään enemmän empaattisista kuin pinnallisista, itsekkäistä ihmisistä.

Hyvää elämää kaikille teille, jotka pidätte itsestänne huolta tai "ette pidä" (olettaen, että vaatimus tarkoittaa sitä, mitä itse ymmärrän), olette silti ihan yhtä arvokkaita ja tärkeitä. Pitäkää huolta myös läheisistänne :love:

+1 (alentuvin kiertoilmaisu ikinä)

subitar89

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #125 : 30.03.2020, 10:24 »
”Itsestään huolta pitävä” että mä ärsyynnyn joka kerta tuosta tekopyhästä vaatimuksesta täällä ja muillakin deittipalstoilla. Itse olen L-XL-kokoinen ja pidän kyllä itsestäni huolta, kelpaisinko siis? En usko, mutten ole kyllä yrittänytkään, että saatan olla aivan väärässä. Voihan se olla, että tällä viitataankin älylliseen huolenpitoon ja sivistykseen? Tai terveelliseen ruokavalioon? Eikö voi suoraan sanoa, että vaatimuksena on hoikkuus? Onko noloa olla sitä mieltä, mitä on, kun tässä ajassa pitäisi olla kehopositiivinen ja arvostaa sisäistä kauneutta? Yrittääkö nää ihmiset olla jotenkin parempia kuin oikeasti ovat? Kukin saa asettaa ihan sellaiset kriteerit kuin haluaa, mutta olisko rohkeutta sanoa ne suoraan?

Mä voisin laittaa kriteeriksi, että toivon suhteeseen ihmistä, joka pitää huolta läheisistään  :love: Tykkään enemmän empaattisista kuin pinnallisista, itsekkäistä ihmisistä.

Hyvää elämää kaikille teille, jotka pidätte itsestänne huolta tai "ette pidä" (olettaen, että vaatimus tarkoittaa sitä, mitä itse ymmärrän), olette silti ihan yhtä arvokkaita ja tärkeitä. Pitäkää huolta myös läheisistänne :love:

+1 (alentuvin kiertoilmaisu ikinä)
En ole tästä asiasta eri mieltä, mutta itse olen aina ajatellut tuon "itsestään huolta pitävä" viittaavan laajempaan vaatimukseen huolehtia itsestään, kuin vain hoikkuuteen. Ajattelen sillä viitattavan ihmiseen, joka terveellisen syömisen ja riittävän liikunnan lisäksi huolehtii hyvin myös muista elämänsä osa-alueista. Unesta, ihmissuhteista, ehkä sivistää itseään jne. Jolla ei ole suurempia henkisiä ongelmia, tai jos onkin niin on hoidon piirissä ja ongelma on hallinnassa.
Itse en ns. normaalikokoisenakaan (viittaan vain bmi:hin) täyttäisi millään itsestään huolta pitävän määritelmää. Terveydessä on sanomista niin henkisellä, kuin fyysiselläkin puolella. Syön liikaa herkkuja ja liikun liian vähän ajoittain. En ole elämässä menestynyt, fiksu tai sivistynyt. Enemmän olen pullantuoksuinen kotihiiri, jolle se vastaleivottu pulla nautittuna oman rakkaan kainalossa voi edustaa siinä hetkessä parhaiten itsestäni huolta pitämistä.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #126 : 30.03.2020, 10:52 »
Ärsyttävimpiä ovat ne jotka toisaalta valittavat ylipainosta ja toisaalta siitä jos en syökään jotain heidän rasva- ja/tai sokeripitoisia ruokia.

Tuohon kriteeriin sisältynee hoikkien lisäksi muut normaalipainoiset ja lievästi ylipainoiset jotka ovat muuten hyvässä kunnossa.
Esimerkiksi itsellä oli viimeisessä mittauksessa rasvaprosentti 14.4% eli en ole ylipainoinen mutta en ole myöskään hoikka.
(Rasva jää vatsalihaksien päälle.)

Tapahtuuko tällaista tuputtamista useinkin? Onhan tuo nyt sangen erikoista, jos syötäviä tyrkytetään, eikä niistä sitten voi kieltäytyä ilman mutinoita. Olethan sinä aikuinen ja valitset itse, mitä syöt tai olet syömättä.
Sukuaan ei voi valita.