Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25206 kertaa)

Pioni

Liian paksu subiksi
« : 30.12.2019, 14:24 »
En tiedä, joutuvatko domit samanlaisen kohtelun kohteeksi kuin minä ja ainakin muutama muu sub täällä on joutunut. Tiedän, että saatan sohaista ampiaispesää, mutta avaan nyt sanaisen arkkuni. Tulin alkusyksystä tänne baariin aivan liian sinisilmäisenä, innokkaana ja naivina, kuten varmasti moni muukin tänne tullessaan on ollut. Olin viimein eronnut 20-vuotisesta vaniljaliitosta ja tunsin suurta helpottuneisuutta, että viimein olisin omieni seurassa. Sellaisessa porukassa, jossa minua ei arvosteltaisi, ei katsottaisi vinoon.

Miten sitten kävikään? Laitoin deitti-ilmoituksen ja sain sinne paljon vastauksia. Vastailin, kirjoittelimme monien kanssa pitkäänkin, kunnes siirryimme kik:iin, sillä oli tullut aika vaihtaa kuvia. Olin jo varmuuden vuoksi kirjoittanut sekä profiiliini että deitti-ilmoitukseen, että olen ylipainoinen neljän lapsen äiti. Että varauduthan siihen, älä pelästy.

En tiedä, missä meni vikaan. Mitä tarkoittaa miehille naisen ylipaino? Joka tapauksessa sain aivan järkyttäviä viestejä. "Hyi helvetti, miten läski olet!" "Ei kukaan noin läskiä haluaisi subikseen". "Järkyttävä lehmä". Tässä vain murto-osa saamistani kommenteista. Voitte uskoa, miten kovin nuo kommentit koski. Olinhan typerässä naiviudessani luullut tulleeni yhteisöön, jossa hyväksytään kaikki.

Olin tuolloin vaatekoossa xl, nyt laihdutettuani enemmänkin kokoa l. En silti tiedä, mikä on sopiva vaatekoko subille? Onko se koko s, xs? Mieluiten toki suurella kuppikoolla ja pyöreällä pepulla varustettuna. Niiden kokoakin kun tunnutaan kysyttävän hyvin tarkkaan. Otsikkoon viitaten perhosta minusta ei koskaan tule, liekö kenenkään omaa subiakaan. Olenko aina vain liian paksu sopimaan siihen muottiin, jota meille subeille valmistetaan?

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #1 : 30.12.2019, 14:34 »
Onpa ikävää! Kurjaa, että olet saanut tuollaisia viestejä. Kertovat ehkä kuitenkin enemmän lähettäjästä kuin sinusta. Olen itsekin pyrkinyt tuomaan aina tutustuessa hyvin aikaisin esille sen, että olen ylipainoinen. Joillekin se on ongelma, toisille ei. Olen vuosien varrella huomannut, että kinkypiireissä on aivan samalla tavalla pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kuin muuallakin. Stereotyyppiset miehet, joille merkkaa kuppikoko ja painoindeksi, löytyvät täältäkin. Toisaalta, en voi sanoa etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin jotakin. Domin täytyy olla jollain lailla kiinnostavan näköinen. Harvoin innostun klassisen hyvännäköisistä miehistä, mutta esim pituus on sellainen asia, joka merkkaa. Itseäni lyhyempi Dom ei tunnu uskottavalta. Eli samalla lailla on kai hyväksyttävä, että jollekin Domille ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta. Moni Dom ehkä hakee sitä huomattavaa kokoeroa itseensä. Olen ajatellut niin, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, silloin se Dom ei ole minua varten. Ylipäätään kiinnostunun enemmän ihmisistä, joille merkkaa sisin ja henkinen puoli enemmän.
Älä siis lannistu Subiko? vaan jatka sen oikean Domin etsimistä, jolle Sinä riität, omana itsenäsi.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #2 : 30.12.2019, 14:36 »
lohdutukseksi voin kertoa ettemme me kaikki miehetkään ole mitään ns. Rantabaarin adoniksia ja vielä vähemmän Tis-matskua.
kyllä täällä näitä täydellisyyden vaatijoita riittää vaikka muille jakaa ..
yhtä lailla kovaa kommenttia tulee ulkonäköperusteisesti niiltä,joilla se oma anti on yleensä öylättimäisen ohukainen..

Kyllä meitä miehiä löytyy,joiden mielestä SE nainen on Jayne Mansfield,tai sinnepäin kurvikaunotar, eikä mikään ns. nollakoon.....
 ja siellä  seudullahan näitä subeja on niin paljon vapaana että niitä täytyy juosta karkuun????

se joka ensisijaisesti lähtee leikkiin mukaan asenteella kas lisää pilkattavia-  kysyisin miksi edes olet tällä hiekkalaatikolla???

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 704
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #3 : 30.12.2019, 14:39 »
Moi,

Violet tuossa jo kommentoikin osuvasti.

Lisäisin itse vielä sen että nämä eivät ole lainkaan monimutkaisia asioita.

Vaikka kuinka jonkun mielestä painoindeksin pitäisikin olla tietynlainen, siitä toiselle sanominen on vain ja ainoastaan huonoa käytöstä ja, no.. tarpeettoman julmaa. Se, että joku kokee että subin pitää olla tietynlainen ja sitä kautta kokee oikeudekseen toitottaa siitä jollekin josta ei ole edes kiinnostunut osoittaa pelkästään sanojan koulukiusaajamentaliteetin, uusiin, aikuisempiin vaatteisiin puettuna.

Näitä huonon itsetunnon omaavia aivovammaisia kusipäitä löytyy ihan joka porukasta, myös täältä meiltä Baarista. Käyttäisin moisia viestejä lähinnä sen listan kartuttamiseen jonka otsikko on 'Ihmisperseet joita en halua tavata' :)

Rgds, Mörkö

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #4 : 30.12.2019, 14:42 »
Moi,

Näitä huonon itsetunnon omaavia aivovammaisia kusipäitä löytyy ihan joka porukasta, myös täältä meiltä Baarista. Käyttäisin moisia viestejä lähinnä sen listan kartuttamiseen jonka otsikko on 'Ihmisperseet joita en halua tavata' :)

Rgds, Mörkö

 ;D ;D ;D

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #5 : 30.12.2019, 14:44 »
suurin kysymys kuuluukin uskaltaako ja jaksaako ylläpito pitää tulevana vuonna tiukkaa linjaa näiden palstalla toisia avoimesti
 pilkkaavien ja teilaavien suhteen?
toivottavasti vuosi 2020 on tässä suhteessa parempi kuin päättyvä vuosi.

 ihmispershe-koulukiusaajille en anna armoa tänä tulevanakaan vuonna..

Headmaster_

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #6 : 30.12.2019, 14:54 »
ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta.

Makuja on monenlaisia, itse pidän ylipainoisesta subista, kuuntele kuinka remmi läjähtää subin pullealle pepulle.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #7 : 30.12.2019, 15:06 »
ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta.

Makuja on monenlaisia, itse pidän ylipainoisesta subista, kuuntele kuinka remmi läjähtää subin pullealle pepulle.

No sehän on kiva kuulla 😊 Uskoisin, että on myös sellaisia Domeja, jotka etsivät mahdollisimman pienikokoista subia, mutta kiva jos löytyy muitakin makuja.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #8 : 30.12.2019, 15:17 »
Vain idiootti käyttää tollaista kieltä toisesta.

momoi36

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #9 : 30.12.2019, 15:20 »
Onpa ikäviä kommentteja tullut.  :o Kertoo vaan kyllä ihmisten törkeydestä ja kuinka heillä ei ole käytöstapoja. Vaikka olisikin ulkonäkökriteerejä niin ei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen.

Mäki oon nykyään L kokoinen, mut en kyl aio ilmoittaa olevani ylipainoinen tai BMItäni yhtään mihinkään, jos niillä on ihmiselle merkitystä, hän ei ole etsimäni ihminen.

Pioni

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #10 : 30.12.2019, 15:22 »
Vaikka kuinka jonkun mielestä painoindeksin pitäisikin olla tietynlainen, siitä toiselle sanominen on vain ja ainoastaan huonoa käytöstä ja, no.. tarpeettoman julmaa. Se, että joku kokee että subin pitää olla tietynlainen ja sitä kautta kokee oikeudekseen toitottaa siitä jollekin josta ei ole edes kiinnostunut osoittaa pelkästään sanojan koulukiusaajamentaliteetin, uusiin, aikuisempiin vaatteisiin puettuna.

Tää oli hienosti sanottu. Mieltymyksiä voi olla vaikka millaiseen, niin subeilla kuin domeillakin. Mut se tyyli, miten minun ja muutaman muunkin painosta on kommentoitu, on ollut todella ilkeää.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #11 : 30.12.2019, 15:26 »
Niin kuin kaikkialla, täälläkin vallitsee sama valkkaus. Se on vaan hyväksyttävä, se kun on maailmassa niin. MUTTA sikamaista loukkaamista ei pidä hyväksyä ja esittäisin, että olisi ketju, johon voi törkeät vastaukset laittaa näkyville. Varoituksena kaikille, että kyseessä on k-pää. Samalla varmaan hillitsisi törkeää käytöstä.

Kyllä noi ulkonäköjutut vaikuttaa, vaikka sisäinen kauneus on kauneinta. Varsinkin netissä, kun niin iso osa sanattomasta kommunikaatiosta karsiutuu pois verrattuna livetapaamiseen. Sellaisissakin kinkyryhmissä, joiden kysyntä on aivan tavattoman suurta, on paljon ihmisiä, jotka eivät tahdo löytää leikkikaveria tai kumppania.

Vähän samaa sarjaa on se, ettei viesteihin vastata, jos lähettäjä ei täytä kriteereitä. Ultralyhyt vastaus on aina kohteliasta, eikä vie aikaa. Vastaaminen pikaisesti on kaikille mahdollista, paitsi niille muutamille supermalleille, joiden postissa on sadoittain viestejä.

Esitän sitä häpeäketjua, jos asiattomia törkeyksiä tulee. Varsinkin jos halutuimmat kaunottaret ja kohutuimmat adonikset käyvät vielä kommentoimassa, et tollasta perssilmää en hyväksyisi ikinä, niin kyl se kohentaa käytöstä.

Korrektin ja hyvän käytöksen puolesta,

maso

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #12 : 30.12.2019, 15:36 »
Todella ikävää ja alhaista käytöstä. Valitettavasti kaikilla meillä  niin kinky-piireissä kuin vaniljaisissakin on omat mieltymyksemme ulkonäön, iän, olemuksen ja miksei luonteenkin puolesta. Ja jos toinen ei niitä vastaa, voi vain kauniisti ilmaista, että intressit eivät kohtaa. Kaikennäköinen toisen ulkonäön, fetissien, tarpeiden tai luonteen kommentoiminen kertoo vain kommenttien esittäjästä sen, että alkeellisimmatkaan käytöstavat eivät ole hallussa, ja mikä vielä pahempaa, täydellisestä empatiakyvyn puutteesta. Erityisesti ulkonäkön kommentointi on asia, jolla lähes varmasti pahoittaa toisen mielen - miksi kukaan haluaisi tehdä niin?  Nimittelystä puhumattakaan. En pysty ymmärtämään. Halaus ja tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät arvoistasi seuraa. Nimittelijät jääköön omaan "alhaiseen arvoonsa".

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #13 : 30.12.2019, 15:40 »
Solonen ft. Kosola - LÄSKI!
https://www.youtube.com/watch?v=w93IEgnFYRo

Jokaisella toki oikeus mielipiteeseensä ja makuihinsa.
Oma mielipiteeni isoja tyttöjä parjaavista "miehistä" on se, että heillä ei riitä miehiset ominaisuudet ison naisen tyydyttämiseen.

Just another short dick white boy,

-Stoge






Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #14 : 30.12.2019, 16:02 »
Irwin lauloi aikanansa... Mitä suurempi mies,sitä pienemmät munat...

Onko tässäkin siis huomattavissa  selkeä jakolinja sen suhteen että suurin  arvostelu ivaaminen pilkkaaminen veetuilu ja kiusanteko etsijöitä ja ypöjä kohtaan tuleekin juuri niiden nikkien takaa,jotka ovat jo turvallisessa sessiosuhteessa/suhteissa??

Yksinäiselle on aina helppo huudella kaikenlaista kun  se oma selusta on turvattu eikä se kuuluisa lehmä ei ole ojassa..
 Tietyn statuksen takaahan voi siis rauhassa keskittyä fokustamaan ja poimimaan vain ne parhaat rusinat pullasta,tahi kirsikan kaakusta...

Näinhän se homma täällä toimii,vai kui???