Kirjoittaja Aihe: Ollako vai eikö olla?  (Luettu 2612 kertaa)

1337

  • Vieras
Ollako vai eikö olla?
« : 02.01.2020, 03:33 »
Oletko koskaan sattunut kyseenalaistamaan mielessäsi sitä, että oletko oikeasti kinky - tai kuulutko oikeasti tällaisiin kinkypiireihin?

Satuin pitämään taukoa netin kinkypiireistä ja sillä välin tämänkaltaiset ajatukset ovat käyneet mielessäni - vaikka olen kokenut itseni kinkyksi jo nuoresta iästä lähtien.

Nyt kun alkoi vuosi 2020, niin päätin tehdä paluun netin kinkypiireihin liittymällä takaisin tänne BDSM-Baariin.

Voi olla, että tällaiset ajatukset johtuvat myös siitä, etten ole kovin kokenut kinky ja seuranhaku on ollut vähän vaikeata / ei ole tuottanut odotettua tulosta.

SaRu

Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #1 : 02.01.2020, 09:28 »
En mä mikään kinky oo.
Ihan vanilja (salmiakkihippusilla, niinku yks sano) ja pehmo oon.
Joskus oli otsikko, et liian vanilja kinkyksi, liian kinky vaniljaksi. Sitä en lukenut, mitä siin puhuttiin, mutta otsikko uppos.
Mut tämmöin välimallin kappale niinku minä sopeutuu näppärästi sekä kinky- (kunhan sulkee silmät "pahimmilta") sekä vaniljapiireihin, joskin se tasapäisyys siellä joskus tylsistyttää..

Muut saa kyseenalaistaa mun tännekin kuulumisen ihan vapaasti, itte en jaksa.

Alma

  • Vieras
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #2 : 02.01.2020, 17:52 »
Lähes joka päivä mietin että tyytyisin kyllä ihan vaniljaiseenkin suhteeseen Jos sitä ja tätä ja tuota. Lopulta päädyn siihen, että saan ja pystyn antamaan enemmän kinky-suhteessa kuin sellaisessa suhteessa jonka kuvittelen ihanteelliseksi mutta jota ei kuitenkaan tule koskaan olemaan 🤷

1337

  • Vieras
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #3 : 03.01.2020, 01:10 »
Itse taidan olla keskitien kulkija vaniljan ja hardcore-harrastelijan väliltä, tosin jotkut extreme-jututkin kiinnostavat (ainakin fantasioina :D).

Joskus sitä vain kuitenkin ihmettelee, että mistä tuollaisetkin ajatukset tulevat, että kyseenalaistaa itseään ja omia juttuja eli fetissejä.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2020, 03:00 kirjoittanut 1337 »

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #4 : 03.01.2020, 02:24 »

Joskus sitä vain kuitenkin ihmettelee, että mistä tuollaisetkin ajatukset tulevat, että kyseenalaistaa itseään ja omia juttuja eli fetissejä

Kuulostaa tutulta, oon ainakin omalla kohalla huomannu että tää on omien korvien välissä. Vaikka kukaan ei sano millanen (mukamas) pitäis olla tai kuka on kunnon kinky ja kuka ei, niin ihmisenä vaan vertailee vaivihkaa, iteltäänkin salaa itteään muihin ihmisiin. Ja se vertailu on aika harvoin itelle kovin edullista ja omanarvon ja osaamisen tuntoa kohottavaa.

1337

  • Vieras
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #5 : 05.01.2020, 03:04 »
Täällä on varmaan sellaisiakin käyttäjiä joukossa, että palanneet takaisin vaniljaksi ja huomanneet, että se on vähän tylsää ja sitten takaisin esim. "puoli-kinkyksi".

life1000

Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #6 : 05.01.2020, 03:13 »
Mä komppaan tota vertailuasiaa. Esimerkiksi täällä ihmisten kommentteja lukiessa pidän itseäni melkoisen saamattomana seksin saralla muihin verrattuna. Olen sekä hieman seksistä helposti liikaa innostuva ja sitten samalla vetäytyvä. Tämä siis liittyy historiaani ja aikoihin, jossa olen kaivannut seksiä mutten ole tehnyt mitään asian eteen.

Olen huomannut, että pelkkä vanilja ei toimi mulla. Olen löytänyt sopivan kumppanin, jonka kanssa kokeilla eri juttuja. Eli siis olisinko kinkympi, jos vaan yleensä en olisi niin 'käsi hankkimaan itselleni seuraa. Nyt sitä toki on, mutta yleensä.

subitar89

Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #7 : 22.01.2020, 16:17 »
Kyllä mä kinky olen. Lopulta aika "pehmo" sellainen, mutta mulle on tärkeintä tehdä niitä omia hyvältä tuntuvia juttuja, eikä verrata itseä muihin. Tai no kieltämättä tulee välillä vertailtua, mutta jos mä itse tunnen itseni kinkyksi, niin sit mä oon kinky. Ja en mä kyllä millään mittapuulla täysin vaniljastakaan mene. Myöskin mieltymykset elää, kun oppii lisää niin itsestä, kuin tästä kinky-maailmasta.

rp_

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 183
  • En route vers de nouvelles dimensions.
  • Galleria
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #8 : 22.01.2020, 18:24 »
Itse nimittelin joskus itseäni termillä kinky light. Ehkä niin, että jos vaniljalle annettaisiin arvo 1,0 ja maustevaniljalle 1,33 ja normikinkylle 2,0 niin minä olisin ehkä keskimäärin jossakin 1,75 tietämillä. Tosin tämäkin arvo vaihtelee sen mukaan, mikä kinkyjuttu on kyseessä.

Sitä en sitten tiedä näin makuuhuonekinkynä, että kuulunko "kinkypiireihin" koska en luuhaa miiteissä olusilla tai ole bilehile. Tällä foorumilla toki olen. Tosin täällä tulee ehkä sellainen harha monille, että tätä foorumia pelkästään lukevat tai vähemmän postailevat olisivat sitten muka jotenkin ei-kinkyjä. Tämä ehkä johtuu siitä, että itsensä ja juttunsa löytäneet ovat täällä enemmän äänessä, itseään vielä etsivät ovat hiljempaa, vaikka kyllähän heitäkin riittää vaikka kuinka.

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 512
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #9 : 22.01.2020, 19:16 »
Mä luulin aina olevani tosi kinky, kunnes tutustuin baarilaisiin. Oonki vaan jotain sinne päin O:-)

brestelle

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 159
  • A balanced diet of domme and brat
  • Galleria
Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #10 : 22.01.2020, 20:23 »
Mä oon vähän sitä mieltä että jos itse lokeroi itsensä niin ei tsrvitse verrata muihin :D tai että toisen kinky ei ole parempi kuin oma :D eli olen kinky !

Macy

Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #11 : 22.01.2020, 20:25 »
Mun vakiovitsi onki, etten mä ees oo kinky. Haluan sidotuksi sänkyyn koska oon niin laiska seksissä  ;D "voieiii mielelläni mä kyl tekisin sitä tätä ja tuota, vaan ku oon tässä nyt kii, voi eii."

LehA

Vs: Ollako vai eikö olla?
« Vastaus #12 : 22.01.2020, 21:40 »
Mun vakiovitsi onki, etten mä ees oo kinky. Haluan sidotuksi sänkyyn koska oon niin laiska seksissä  ;D "voieiii mielelläni mä kyl tekisin sitä tätä ja tuota, vaan ku oon tässä nyt kii, voi eii."

Täst mieki tykkää...  O:-) Ja voi kaikessa rauhassa antaa ajatuksen lentää jossakin muualla  :))