Kirjoittaja Aihe: Green flagit  (Luettu 21579 kertaa)

salix_alba

Green flagit
« : 02.01.2020, 17:17 »
Nimimerkin Perhonen89 Red Flagit -ketju inspiroi perustamaan ketjun myös green flageista - mitkä merkit potentiaalisessa kinkyilypartnerissa herättävät luottamusta?

Itselläni jo ihan kaverisuhteissakin toisen ihmisen kyky sanoa ei ja ilmaista omia rajojaan herättää luottamusta. Jos toinen osaa sanoa ei helposti, voi luottaa siihen ettei rajojen pito ole oman ajatustenluvun varassa eikä toinen taivu miellyttämisenhalun vuoksi asioihin jotka eivät nappaa (koskee niin subeja kuin domeja ja kaikkia muitakin!).

Samoin se on itselleni green flag, jos toinen osaa kertoa mitä haluaa. En tarkoita tällä ylitarkkaa listaa, joka ei jätä mitään tilaa yksilöllisille dynamiikoille, vaan suuntaa-antavaa pohdintaa siitä mikä saattaisi napata. Joskus kun tulee vastaan kaikenlaisia "kaikki käy"- ehdotuksia, joiden uskon kertovan enemmän huonosta itsetuntemuksesta kuin siitä että ihan oikeasti ja aidosti ihan mikä tahansa kiinnostaa.

Todella suuri green flag on se, jos nettituttavuus osaa tunnistaa ja tunnustaa sen mahdollisuuden, ettei livenä toista tai kumpaakaan välttämättä nappaa - ja että se on ok.


Millaiset asiat ovat teille green flageja?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #1 : 02.01.2020, 17:26 »
Subin näkökulmasta niinkin itsestäänselvä asia (tosin ei kaikille) on se, että dom kyselee rajoistani. Kaikki kun tätä eivät tee, niin tämä herättää luottamusta.

Haluaa tavata aluksi julkisella paikalla

Kertoo itsestään muitakin kuin kinkyyteen liityviä asioita.

Ymmärtää sen, että kiire ei ole mihinkään ja luottamus ei synny hetkessä

Tuossa nyt joitakin asioita 🙂


momoi36

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #2 : 02.01.2020, 17:32 »
Kyky keskustella.
Tekee niinkuin sanoo.
Noudattaa yhteisiä sovittuja asioita.
On kiinnostunut ja osoittaa sen, mutta ei yritä tukehduttaa.



Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #3 : 02.01.2020, 17:35 »
Kyky, halu ja uskallus kommunikoida selkeästi. Haluista, rajoista, vastauksina kysymyksiin....yleensäkkin.
Vastaa niihin mahdollisiin intiimimpiin/suorempiinkin kysymyksiin suoraan.
Tietää ainakin jollakintasolla mitä haluaa ja miten vaikkapa minun "tarjoamat" jutut menee tohon kartastoon.
Tahtoo tavata livenä, ennemmin kuin myöhemmin.
Jakaa muitakin samoja kiinnostuksenkohteita kuin vain kinkyilyyn liittyviä.
Osaa keskustella muustakin kuin kinkyilystä ja jos väittelee pystyy perustelemaan pointtinsa.

TEGAMi

  • OuSM
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 344
  • @FabioSkeida
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #4 : 02.01.2020, 17:38 »
Osaa olla session ulkopuolellakin kaveri. Mie kun haluan luottaa, niin ystävänä toimiminen sessioiden ulkopuolella olis virheä flag.

Osaa pitää sovituista ajoista kiinni.
Osaa ehdottaa aikaa ja paikkaa (julkista), missä nähdään ekan kerran KAHVILLA.
Osaa sanoittaa, mitä haluaa ja osaa esimerkiksi kertoa omista "en oo testannu, mut olis kiva" ja sitten niistä "oon testannu, ei toiminu henkilön x kanssa, voisko testata uudelleen?"

Hoppari

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #5 : 02.01.2020, 17:40 »
Teen aina sessioon " käsikirjoituksen "

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #6 : 02.01.2020, 17:58 »
Silmät,ilmeet,eleet ja se mitä puhuu kasvokkain mun kanssa on se millä alkuun riittävä luottamus syntyy. Jatkossa tuo luottamus sitten kasvaa kun tietää ja tuntee paremmin.

Luultavasti muhun kohdistuva luotto syntyy taas siitä kun oon niin pehmo >:D
En kysele mitä SAAN tehdä vaan kerron mitä teen sitten kun session aika on.
Sen tietty teen selväks miten homma keskeytyy jos tulee hätä jne mutta tuokin vain yleisen mukavuuden ja rentouden takia  :)

Harvemmin turvajuttuja on käytetty vaikka niitäkin muutama nerokas lelu käytti jopa testatatakseen niiden toimivuutta ihan kevyissä jutuissa viime vuonna  :)

Niin joo,märkä pillu ensitreffeillä on myös vihree lippu vaikka tuo yksin ei riitä  ;)

Ninth

Vs: Green flagit
« Vastaus #7 : 02.01.2020, 18:02 »
Todella hyvä aihe!

  • Se, että sekä jo neuvotteluvaiheessa että session aikana kertoo kursailematta, jos joku asia ei nappaa.
  • Itsetuntemus ja kyky ilmaista omia haluja ja toiveita suoraan.
  • Kiittäminen ja tyytyväisyys reaktiona rajojen asettamiseen, jos itse sanon johonkin ei.
  • Takapakki ja fiiliksistä keskustelu ilman painostusta, jos ilmaisen epävarmuutta. Ylipäätään ymmärrys ja aktiivinen kunnioitus sitä kohtaan, että D:lläkin on rajat.
  • Kyky keskustella seksistä ja dynamiikoista rennosti sessioiden ulkopuolella. Halu kertoa ja tietää, mikä tuntui hyvältä ja mikä ei.
  • Suhtautuminen sessioihin/seksiin molempien fantasioiden yhtymäkohdista syntyvänä kollaboraationa, ei asiana mitä D tekee subille.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2020, 21:23 kirjoittanut Ninth »

DareDoll

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #8 : 02.01.2020, 18:14 »
Avoimuus ja suora puhe. Jaksa mitään kierteleviä ja kaartelevia diipadaapoja. Ja pitäis tuntua helpolta keskustella ja sopia se livetapaaminen nopsasti.
Positiivinen elämänasenne ja itsevarmuus myös plussaa.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #9 : 02.01.2020, 21:05 »
Kyky keskustella ja kyky huumoriin, myös itseironiaan. Kiinnostunut minun tuntemuksista ja rajoista. Ei yritä eka kontaktista lähtien masteroida. On kiinnostunut minusta myös ihmisenä. On kohtelias ja kunnioittava.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #10 : 02.01.2020, 21:33 »
Edellä onkin mainittu jo paljon hyviä ja oikeita asioita jotka voin allekirjoittaa myös masokistina. Itselleni on elämäntilanteesta johtuen myös välttämätöntä että leikkikaveri tulee toimeen koirieni kanssa, ilman leikkikaveria voin hyvinkin olla vaan en ilman koiriani.

subitar89

Vs: Green flagit
« Vastaus #11 : 02.01.2020, 22:36 »
Varmaan kaikki onkin jo edellä mainittu, mitä olisin itse sanonut. Teen nyt tähän silti lyhyen listan tärkeimmistä.

-Ei hoputa liian nopeasti sessioimaan/kokeilemaan uusia juttuja/etenemään asioissa. Eli antaa tarpeeksi aikaa luottamuksen rakentumiselle.
-Osaa ja haluaa keskustella, muustakin kuin kinky-jutuista.
-Kysyy rajoista ja kertoo omista rajoistaan.
-Jos eteen tulee uusi asia, mistä ei olla puhuttu, niin kysyy onko se ok ennenkuin sitä toteuttaa.
-Pitää kiinni sovitusta. Niin rajoista, kuin myös aikatauluista. Tästä mä oon ylipäätään ihmissuhteissa tarkka. Toki muuttujia voi tulla, mutta huvikseen/aina myöhässä-tyyppejä en siedä.
-Riittävä jälkihoito ja keskustelu session jälkeen. Mulle on tärkeää saada puhua session mahdollisesti herättämistä fiiliksistä ja saada olla hetki lähellä. Ja voida näyttää tunteet, mitä sessio on ehkä nostanut pintaan.
-Näyttää omiakin tunteitaan ja kertoo niistä avoimesti. Jos on vaikka raskaampi ajanjakso, niin kertoo sen ja miten se mahdollisesti vaikuttaa sessiointiin. Näin pystyy olemaan mahdollisesti tukena ja jos toinen on sessiossa erilainen, niin ei ala etsiä vikaa itsestä.
-Kunnioittava kohtelu toisia ihmisiä kohtaan, samoin itseäni kohtaan session ulkopuolella.
-Omien heikkouksien/virheiden myöntäminen. Pystyy myöntämään, jos on väärässä.

Tuossa nyt mitä tuli ensimmäisenä mieleen. Ja aikalailla subin näkökulmasta nämä, moni kohta toki voisi olla molemmin päinkin.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #12 : 03.01.2020, 13:25 »
Yhteiset kaverit on ilmeisesti niin itsestäänselvä, ettei kukaan viitsi edes sanoa, mutta lisätään listaan kuitenkin.

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #13 : 07.01.2020, 00:01 »
Kyky keskustella.
Tekee niinkuin sanoo.
Noudattaa yhteisiä sovittuja asioita.
On kiinnostunut ja osoittaa sen, mutta ei yritä tukehduttaa.

Ei lisättävää :)

isile

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #14 : 07.01.2020, 07:54 »
Itselleni tulee mieleen jo ketjussa mainittujen lisäksi, että kukin tahollaan kertoisi avoimesti mielellään jo ennen kahvitreffejä omista terveysasioista vähintään sen verran mikä voi vaikuttaa sessiointiin ja sen turvallisuuteen.

Lisäksi myös niistä omista virheistä kertominen auttaa. Toki kaikkia mahdollisia asioita ei ehkä ole syytäkään myllätä, mutta omista puutteista/virheistä kertominen ainakin minulle lisää turvallisuutta ja luottoa. Tuo antaa tiedon vastaanottavalle osapuolelle mahdollisuuden pureksia asia rauhassa ja miettiä mitä haluaa, vai haluaako mitään. Inhottavinta olisi kuulla joku ikävä tapahtuma tai niiden sarja jotakin toista kautta. Itse pyrin juuri tuohon että viestittelyn alkumainingeissa käyn läpi minussa olevat puutteet ja toivon että esimerkki rohkaisee toista osapuolta tekemään saman.

Pidän siitä että kummatkin osapuolet tulevat tilanteeseen valot päällä ja omaavat mahdollisimman paljon tietoa toisesta.