Kirjoittaja Aihe: Green flagit  (Luettu 21578 kertaa)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #15 : 10.01.2020, 00:43 »
Kyky kantaa itsensä tomumajassaan, tulen itsekin levottomaksi mikäli joudun seuraamaan hermostunutta pälyilyä ja alan miettiä, olenko mä jotenkin uhkaava tai helvetin tylsä yms.
Eli varmaan selkosuomella luontevuus.

Iloisuus, huumorintaju, kyky keskustella mun lempiaiheista.

Ja ei käy mun kulliin kiinni kun ollaan tunnettu vartti.

Pioni76

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #16 : 02.11.2020, 14:50 »
Aitous. Toinen ei vaikuta vetävän mitään roolia. Ei hauku muita tai naureskele muille. Ei yritä todistella mitään. On vain siinä omana itsenään.
Vastaa kysymyksiin, kysyy niitä.
Osaa kommunikoida.

Jos toinen ottaa huomioon sen, että olet aloittelija. Se on todella söpöä ja ihanaa. Vaikka haluaisi kovempaa, jaksaa odottaa.

Onpa hyvä aihe. 😄

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #17 : 05.07.2022, 12:47 »
Red flag -ketju heräsi, joten buutataanpa tämä positiivinen kääntöpuolensakin.

Ryhti, itsekunnioitus, itsekuri. Johtaa henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin, joka näkyy kilometrin päähän.

Ikiomat arvot ja rohkeus pitää niistä kiinni. Omilla aivoilla ajattelu > current_thing-possujuna.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #18 : 05.07.2022, 14:27 »
Jalat maassa, järki päässä ja kyky kommunikoida.

Kuunlilja

  • Vieras
Vs: Green flagit
« Vastaus #19 : 05.07.2022, 15:32 »
Halu aidosti tutustua muhun.
Ei ensimmäisenä sessio mielessä.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2022, 19:27 kirjoittanut Kuunlilja »

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #20 : 05.07.2022, 18:10 »
Se kun sanon olevani väsynyt ja kaipaan omaa aikaa, ja toinen vilpittömästi toivottaa mukavaa ja rentouttavaa päivää yrittämättä muuttaa mieltäni :love:

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #21 : 05.07.2022, 19:13 »
Keskustelutaito, sovituissa aikatauluissa pysyminen ja aikataulutuksen hallinta, herrasmiehen elkeet ennen kuin muuta sovitaan, käytöstavat ja rehellisyys alusta asti ylipäätäätään  :love:

hotgranny

Vs: Green flagit
« Vastaus #22 : 05.07.2022, 20:52 »
Edellä onkin mainittu jo paljon hyviä ja oikeita asioita jotka voin allekirjoittaa myös masokistina. Itselleni on elämäntilanteesta johtuen myös välttämätöntä että leikkikaveri tulee toimeen koirieni kanssa, ilman leikkikaveria voin hyvinkin olla vaan en ilman koiriani.

Ihan uteliaisuudesta, kun en ole koskaan kotona sessioinut, että miten sun koirat suhtautuu, jos sua aletaan satuttaa? Meillä kävis noi vässykät kiinni, jos mua pideltäis niin, että huudan aijai tai apua. Tiedän, kun joskus lenkillä tuli joku uhkaava tyyppi.

Rölli

Vs: Green flagit
« Vastaus #23 : 06.07.2022, 08:56 »
Rohkeus (sanoa asioita jotka ei ole itselle aina edullisia)
Herkkyys (vaikka se sattuukin, ei tarvi demonisoida sitä joka kerta...)
Rehellisyys (peruspalikka joka kantaa pitkälle)
Elämäniloisuus
Ettei ole tasatusina (ei mitään vikaa kaikille jotka kokee olevansa jollain tavalla, tämä on mun henk koht green flagi, varsinkin kun se on aitoa)

Kullikutri

Vs: Green flagit
« Vastaus #24 : 02.02.2023, 17:04 »
Ihana ketju  :love:

Jos ei vielä mainittu, niin myös se että osaa aidosti kuunnella toista ja pistää vielä mieleen toisen kertomat asiat  ^-^

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #25 : 02.02.2023, 21:56 »
- Halu tutustua ihmiseen kokonaisuutena, ei vain seksuaalisuuteen.
- Omaa muutakin elämää kuin BDSM.
- Kertoo avoimesti omista haluistaan ja myös niistä asioista, jotka eivät nappaa.
- Uskaltaa olla eri mieltä asioista kanssani, muttei ala "käännyttää".
- Kykeneväinen pyytämään anteeksi, myöntämään jos on tehnyt virheen.
- Rehellisyys.
- Tietää yleiset turvajutut BDSM:n tiimoilta ja noudattaa niitä.
- Osaa näyttää ja puhua tunteistaan (vaikka kyseessä olisi "vain" sessio suhde)

Dxlightxd

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kaikkee voi kokeilla kerran
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #26 : 03.02.2023, 23:17 »
Se että molemmat osapuolet on ottanut selvää miten omia kinky kiinnostuksen aiheita toteutetaan turvallisesti ja mitä riskejä siihen liittyy.
Ja jos harrastaa useamman henkilön kanssa seksiä niin se että käydään sukupuolitautitesteissä säännöllisesti.

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #27 : 04.02.2023, 00:46 »
Ms. M kirjoittama lista oli melko lailla se, mitä itse olisin kirjoittanut. Mulle kyllä toimii myös se, että toinen osaa sanottaa, ettei osaa puhua tunteistaan. Kunhan ek yritä esittää tunteetonta, jos ei sitä ole, kun lukisin sen kuitenkin. Lisäksi jo usein mainitut rajat, eli osaa kertoa omistaan ja kysellä mun.

Listalle myös se, että mä saan kokea, että myös mun haluilla on merkitystä. Tämä näkyisi mm siinä, että viestini menevät perille silloin, kun mun tekee mieli niitä lähettää, eikä tilanne ole se, että keskustelemme vain kun toinen sattuu olemaan kiimassa, olin mä sitä tai en.

Ykkösenä kuitenkin se, että toinen haluaa jollain tavalla tutustua juuri minuun enkä ole vain reikä muiden ja rinkeleiden joukossa.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Green flagit
« Vastaus #28 : 04.02.2023, 10:34 »
Edellä onkin mainittu jo paljon hyviä ja oikeita asioita jotka voin allekirjoittaa myös masokistina. Itselleni on elämäntilanteesta johtuen myös välttämätöntä että leikkikaveri tulee toimeen koirieni kanssa, ilman leikkikaveria voin hyvinkin olla vaan en ilman koiriani.

Ihan uteliaisuudesta, kun en ole koskaan kotona sessioinut, että miten sun koirat suhtautuu, jos sua aletaan satuttaa? Meillä kävis noi vässykät kiinni, jos mua pideltäis niin, että huudan aijai tai apua. Tiedän, kun joskus lenkillä tuli joku uhkaava tyyppi.
En ollutkaan lukenut tätä vähään aikaan. Juu koirat on piiskauksen aikana ulkona. Koska siellä ne on aika paljon muutoinkin. Sitten kun köllötellään tai muuten vaan ollaan on koirat siinä mukana.