Äänestys

Kuka toimii koekaniinina uusille BDSM-hankinnoille/DIY-tekeleille?

Minä itse
12 (57.1%)
Minun subini
5 (23.8%)
Jompi kumpi/kumpikin
3 (14.3%)
Kolmas osapuoli
1 (4.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Kysely: koekaniinina oleminen  (Luettu 1467 kertaa)

1337

  • Vieras
Kysely: koekaniinina oleminen
« : 03.01.2020, 01:00 »
Kysely:

Kuka toimii koekaniinina uusille BDSM-hankinnoille/DIY-tekeleille: sinä itse esim. dominoivana osapuolena, subisi, kumpikin vaiko joku kolmas osapuoli?

Itselläni on ollut tapana kokeilla aina itseeni kaikkia uusia hankintoja tai tekeleitä, mutta kiinnostaa kovasti, että miten muut toimivat asian suhteen. >:D
« Viimeksi muokattu: 05.01.2020, 03:00 kirjoittanut 1337 »

Loihi

  • Vieras
Vs: Kysely: koekaniinina oleminen
« Vastaus #1 : 03.01.2020, 13:31 »
Se, kumpi ehtii, kokeilee itsekseen ensin 😄 Itseeni kokeilen hankitut/itsetehdyt piiskat yms. hakkausvälineet, dildot yms. koska olen enemmän maso, ja mielestäni on viisasta kokeilla niitä myös itseensä jotta tietää vähän miltä se tuntuu ja kuinka pitkälle voi viedä puuhat   O:-) Minulla on usein tapana innostua liikaakin, mutta koska itselläni  on käsitystä saavana osapuolena, tajuan myös säädellä toimiani huuman keskellä.
 Tosin, viimeksi hankittiin pari siveysvyötä miehelle joten minun hommiani ovat sen käytön suhteen vain lukitseminen, avaaminen ja avaimen hallussapito   8)

kinky_castle

Vs: Kysely: koekaniinina oleminen
« Vastaus #2 : 03.01.2020, 20:19 »
Minä valmistan lähes kaikki piiskausvälineet itse, niin testaan ne ensin itseeni. Jonkinlainen käsitys tulee välineen tuottamasta tilasta ja jäljestä. Pidän kovasti välineen jättämästä jäljestä, ja subin kiemurtelusta  >:D

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Kysely: koekaniinina oleminen
« Vastaus #3 : 03.01.2020, 23:08 »
Minun rakenteluni on ollut käytännössä yhtä jatkuvaa testaamista. Jokaisen työvaiheen välissä kokeilen laitetta ja testitulosten perusteella teen hyvin usein muutoksia suunnitelmiin, toisinaan perustavanlaatuisiakin.

Koska puuhastelen askareideni parissa enimmäkseen yksikseni, olen pääsääntöisesti itse ensimmäinen koekaniini. Poikkeuksen muodostavat vaikeasti tai vaarallisesti testattavat ominaisuudet, kuten esim. itselukittuvat osat, joista ei pääse irti ilman ulkoista apua. Tällöin turvaudun tavallisesti ihanien baarilaisten jalomielisesti tarjoamaan vapaaehtoistestausapuun (kiitoksia kaikille asianomaisille!)

Pienenä varjopuolena laitteeni tuppaavat mitoittumaan omien ulottuvuuksieni mukaisesti, ja vaikka en ole koskaan pitänyt itseäni millään mittapuulla suurikokoisena miehenä, olen yritysten ja erehdysten kautta oppinut kunnioittamaan naisten ylivertaista kyvykkyyttä osoittautua vielä itseänikin huomattavasti mikroskooppisemmiksi.