Äänestys

Mikä on vakio ostopaikkasi BDSM-sälälle/seksileluille?

Suomalaiset kivijalat/verkkokaupat
37 (68.5%)
Ulkomaalainen verkkokauppa X
10 (18.5%)
Amazon / eBay
3 (5.6%)
Kiinalaiset kauppapaikat (esim. Aliexpress, DHgate, Wish)
1 (1.9%)
Etsy / vastaavat, joista voi tilata myös mittatilaustyönä
1 (1.9%)
Vain mittatilaustyönä suutarilta/räätäliltä/harrastelijalta
2 (3.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 47

Kirjoittaja Aihe: Kysely: vakio ostopaikkasi  (Luettu 3340 kertaa)

1337

  • Vieras
Kysely: vakio ostopaikkasi
« : 05.01.2020, 03:30 »
Kysely:

Mikä on vakio ostopaikkasi BDSM-sälälle/seksileluille? Miksi suosittelisit sitä muillekin?
« Viimeksi muokattu: 07.01.2020, 00:00 kirjoittanut 1337 »

1337

  • Vieras
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #1 : 05.01.2020, 03:40 »
Omalla kohdalla se on yleensä ollut Amazon.

Suosittelen sitä vain, jos tietää mitä sieltä kannattaa ostaa eli tarkkaa brändi-tietoutta. 90% on sitä samaa mitä saa kiinalaisista kauppapaikoista, mutta brändättynä. Ilman hyvää asiakaspalvelua en suosittelisi sitä laisinkaan.

eBaystä on tullut joskus jotain tilailtua myöskin, vinkkinä: sieltä saa muuten kiinalaista tavaraa halvemmalla kuin Alista/DHgatesta yms.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2020, 00:00 kirjoittanut 1337 »

Sumutar

  • Vieras
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #2 : 05.01.2020, 10:46 »
Puuilo  ;D Hevostarvikeosastolta löytyy kaikkea mielenkiinstoista. Niin ja kyllähän sieltä köysiä, kelmua ja teippejäkin löytyy. Oulun puuilo on kyllä yks mun lempikaupoista <3 Yritän ekohippeillä elämässäni mahdollisimman paljon, kompensoin yksityisautoilua mm. sillä että vältän tavaran tilailua toiselta puolelta maailmaa.

subitar89

Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #3 : 05.01.2020, 15:13 »
Anti Shopista on tullut vaatteita, kahleita, pantoja yms hankittua. Kun täällä Jkl:ssä asutaan, niin pääsee kätevästi paikan päälle kattelee ja saa tavarat heti, kun jotain tarvitsee.
Pari hapsupiiskaa on myös sieltä, mutta muuten läpsyttimiä on tullut hankittua millon mistäkin. Raippoja ja puukauhoja yms on ihan Puuilosta ja Prismasta, jossa ainakin välillä oli hevostarvikemyynti. Hyviä raippoja ja paljon halvempia, kuin seksiputiikkien tuotteet.
Lisäksi on tullut jotain pientä tilailtua ja hankittua sieltä täältä.
Myös kirppareilla katson, jos jotain kivaa löytyy. Jos tarvitaan vaikka vaatteita päältä revittäväksi, niin kirpparit on parhaita. Ei harmita niin paljon rikkoa sitä parin euron paitaa, kun jotain uutta ja kalliimpaa.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #4 : 05.01.2020, 15:28 »
Kotimaiset kivijalkakaupat, kun pitää päästä liki kaikki päästä ensin hypistelemään ja näkemään jotenkin "paremmin" kuin nettisivulta. Jostain syystä pelkän kuvan perusteella ei oikein kauppoja synny, toinen asia tyystin sitten se onko jokin kädessä punnittu tappi sitten yhtään paremmin arvioitu kuin kuvan perusteella ::) Hipsutteluvehkeissä on ymmärrettävämpää että käteen ottamalla selviää välineen tasapaino jne. ja mahdollinen sopivuus aiottuun käyttöön.
 Joidenkin välineiden materiaali on peräisin töistä...jämäpaloja parempaan käyttöön. nekin on ensin bongattu että "mitäs tuossa on" ja hypistelyn perusteella todettu mahdollisesti pienellä askartelulla sopivaksi hyvinpitelyyn. Näissä on hinta ollut jokseenkin kohillaan :D

kumiorja

Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #5 : 05.01.2020, 19:32 »
Anti Shop ehdottomasti , siellä on kunnollisia bondagevarusteita  . Lisäksi olen ostanut sieltä usein kumia josta olen tehnyt itselleni kumiasuja . MM. tuolla missä on omia kuviani kaikki asut olen tehnyt itse .

Hoppari

  • Vieras
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #6 : 06.01.2020, 09:08 »
Jaa kirppareita vaatteita, puuilosta, ikh ( kiviniitty ) sieltä dimexejä ( haalareita ) turvakengät, myös puuilosta ja tokmannilta sitomisvölineitä ( teippiä, nippusiteitä ) vieläkö helsingissä on uff myymälöitä ?

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #7 : 07.01.2020, 01:23 »
Eipä minulla varsinaista vakiopaikkaa ole. Tavaraa tulee tilailtua vähän sieltä sun täältä Euroopan tulli- ja veroalueen sisäpuolella majailevista verkkokaupoista vähän sen mukaan, että josko näkyy jotain kiinnostavaa.

Eikä muutenkaan tule ostettua isoja määriä mitään, kun ei ole paljoa säilytystilaakaan.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #8 : 07.01.2020, 08:24 »
Vähän pakosti tulee omia juttuja ulkomailta tilattua, suomessa nyt vaan myydään yksinkertaisesti aivan liian paskaa roipetta siihen mitä itse teen.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #9 : 07.01.2020, 22:09 »
Verkkokaupoista tulee jonkin verran tilattua sekä Suomesta (esim. AntiShop) että ulkomailta. Myös Motonet, Ikea, Tiger ja Puuilo on mun vakiopaikkoja.

kumiorja

Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #10 : 07.01.2020, 23:24 »
 Unohdin että lemmikki kaupoista saa hyviä koiran kaulapantoja joita on eri kokoa . Saa niin reisiin  , pohkeisiin  , kynäärtaipeisiin sopivia  kokoja .  Lisäksi olen ostanut ratsastusliikkeestä  hevosen  pinteleitä  ovat joustavia ja niillä saa orjan paketoitua hyvin .  Lisäksi melkein kaikissa kaupoissa on  ElmuKelmua ..... ja erilaisia teippejä ...

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #11 : 08.01.2020, 23:20 »
Olen paljon ostanut kotimaisilta verkkosivustoilta ja jonkin verran ulkomailta. Puuilo on veikeä tarvikekauppa ja lemmikkieläinkauppoja voisi kanssa kokeilla.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #12 : 09.01.2020, 00:00 »
Vaatteet eri paikasta, kuin lelut. Vaatteet kirppareilta tai etsystä, lelut lähinnä tulijaisina matkoilta tai heppakaupasta.

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #13 : 09.01.2020, 00:05 »
ebay, Sinfull.fi, hotlips.fi ja välillä saattaa olla vaikka prisma tai alepa, jonka kortsujen vakio kuluttaja olen. Normikaupasta myös tietty kurkut ja kesäkurpitsat. Jos olis oma kasvimaa, niin siellä vois kyllä kasvattaa huomattavasti isompia (2-3xpaksumpia) kesäkurpitsoja, kuin mitä kaupasta saa, myös muakoisia saa kaupasta :) Kyl monenlaisista kaupoista tulee pervoiluun ostettua kamaa. Esim. k-raudasta asioita jne... Kyl melkein voi sanoo, että enemmän muualta, kuin erotiikkaan tarkoitetuista paikoista ja yleensä ne on myös parhaita, koska valmiit on muiden keksimiä, tosin kivoja nekin välillä :)

lull

  • Vieras
Vs: Kysely: vakio ostopaikkasi
« Vastaus #14 : 22.01.2020, 22:33 »
Ulkomaiset verkkokaupat. Turvallisuus hieman aina huolettaa (kerran oli kortti kopioitu, mutta onneksi ei tullut mitään seuraamuksia), mutta suomalaisten valikoima on niin onneton - erityisesti kivijalkakaupoissa. Paras olisi, kun osaisi ja olisi aikaa tehdä itse.