Äänestys

Oletko kaappikinky?

Kyllä, kaapin ovet ovat visusti kiinni
30 (19.7%)
Osittain, kaapin ovet ovat hiukan raollaan
51 (33.6%)
Osittain, kaapin ovet ovat puoliavoinna
45 (29.6%)
En, olen poistunut kaapista
26 (17.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 110

Kirjoittaja Aihe: Kysely: oletko kaappikinky  (Luettu 6229 kertaa)

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #15 : 08.01.2020, 14:38 »
Mun ystäväpiiri suurimmaksi osaksi tietää, mutta ei muut.

Piepie

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #16 : 08.01.2020, 14:42 »
Osittain. Lähimmät ystävät tietävät ja sisarukset. Muille en ole kertonut, eikä se ole heidän asiansa. Tosin terapiassa on pitänyt keksiä mielenkiintoisia selityksiä, kun puhun miiteistä...

Brak

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #17 : 08.01.2020, 17:55 »
Osittain. Lähimmät ystävät tietävät ja sisarukset. Muille en ole kertonut, eikä se ole heidän asiansa. Tosin terapiassa on pitänyt keksiä mielenkiintoisia selityksiä, kun puhun miiteistä...

Kyllä minä terapiassa kertoisin kinkyydestäni. En ennusta menestystä terapialle, jossa terapeutille ei uskalla avata elämän peruspalikoita. Minusta se viittaa siihen, että luottamus puuttuu. Ja ilman luottamusta on vaikea rakentaa mitään kestävää.

Rosaline

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 134
  • älä anna sen hämätä
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #18 : 08.01.2020, 18:07 »
Ystävät ja aika monet tututkin tietää, ja jos aihe tulee tuntemattomien kaa puheeksi, niin kyllä mä avoimesti kerron. Perheen kanssa ei oo ollut tarvetta puhua bdsm:stä ja tuskinpa tulee jatkossakaan, mutta ei se varmaan mitään muuttaisi.

Helmi77

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #19 : 08.01.2020, 18:11 »
Kyllä kaapin ovet ovat visusti kiinni. Minut on suorastaan tungettu sinne kaappiin takasin kun yritin tulla pois sieltä.

notreallyhere

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #20 : 08.01.2020, 20:06 »
En. Töissä en toki huutele mutta alkavat nuo lähimmät jo tietää nekin. :) Jos vanhempia olisi, heille en toki olisi kertonut, mutta sisko tietää ja frendit tietävät. En jaksa valehdella missä käyn ja miksi sokkotreffit ihan tosi kivojen miesten kanssa eivät kiinnosta.

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #21 : 09.01.2020, 11:41 »
3,5 -- kaapin ovet ovat avoinna, en salaa, mutten myöskään julista.

subitar89

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #22 : 09.01.2020, 12:54 »
En ole. Kaapin ovet ovat välillä liiankin auki. Onnea on toki suvaitsevaiset/sopeutuvaiset ihmiset ympärillä. En mä nyt ihan kaikille kinkyydestäni huutele, mutta tykkään kyllä siitä puhua asiallisesti. Oikeastaan kaikki tutut tietää. Ja esimerkiksi kaulapantaa pidän oikeastaan ihan aina ja jokapaikassa. Tilanteen mukaan vaan välillä vähemmän huomiota herättävää pantaa. Ihan siis uimahallissakin ohutta pantaa käytän, mistä asioista ymmärtävät voivat kinkyyteni tunnistaa. Itse en oikein enää edes osaa olla ilman sitä, kun olen omistettu, enkä kyllä oikeastaan mieti mitä muut saattaa ajatella.
Muutenkin kinkyys on iso osa minua itseäni ja omaa persoonaa, joten en halua sitä peitellä. Kyse kun ei ole vain "maakuuhuonesubeilusta". Jos peittäisin sen puolen jatkuvasti muilta, niin en voisi olla oma itseni. Liian kauan jouduin aikoinaan olemaan muuta, kuin oikeasti olin. Enää en suostu kaappiin menemään.

Dom75

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 328
  • Se vain tuntuu epäreilulta.
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #23 : 09.01.2020, 16:54 »
En nyt kaapissa. Mutten toisaalta hirveästi mainostakaan.

Sir Henry

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • I've got a little itch down there. Would you mind?
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #24 : 09.01.2020, 16:57 »
Kaapin ovi on raollaan. En salaile asiaa, mutta en myöskään lähde sitä erikseen tuomaan esiin. Yhdelle työkaverille olen varovasti tunnustanut väriä, kun kävi ilmi, että hänkin on pyörinyt skenen liepeillä.

Pohja

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #25 : 10.01.2020, 08:15 »
Kaapissa ja kaapin ovet takalukossa ja laudoitettu umpeen. En yksinkertaisesti näe tilannetta, jossa julkinen ulostulo päättyisi hyvin, ja elämänkokemukset on muutenkin olleet sitä, että liika suupalttius on aina kostautunut.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2785
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #26 : 10.01.2020, 08:29 »
Köydet on kaapissa mutta minä en...tai jotenkin noin....

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #27 : 11.01.2020, 12:40 »
Osittain. Jotkut ystävät tietävät, jotkut ei. Perheeni ei tiedä eikä kai opiskelukaveritkaan. Toisaalta erilaisissa someryhmissä olen hyvinkin avoin tästä asiasta.

Yleensä silloin olen tullut ihmisille kaapista ulos, kun on tullut seksi ja seksimieltymykset puheeksi. Tai kumppanin etsintä

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #28 : 12.01.2020, 02:15 »
.....
« Viimeksi muokattu: 14.01.2020, 23:20 kirjoittanut arkinenalistuja »

Pawbaby

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #29 : 13.01.2020, 10:53 »
Olen aika lailla kaapissa. Parille hoitotaholle(eräs jonka kanssa jo hommat lopeteltu, ja sitten nykyinen) olen kertonut pikkuisuudestani ja olivat ymmärtäväisiä: arvelin ettei niin isoa osaa itsestäni kannata pimittää, moinen voisi vaikeuttaa hoitoa ja aiheuttaa väärinymmärryksiä. Perheeni on huomannut että olen lapsellinen, pidän esim. pehmoleluja esillä, ja äiti tietää että rakentelen legoilla. Mutta varsinaista totuutta ei tiedetä.