Äänestys

Oletko kaappikinky?

Kyllä, kaapin ovet ovat visusti kiinni
30 (19.7%)
Osittain, kaapin ovet ovat hiukan raollaan
51 (33.6%)
Osittain, kaapin ovet ovat puoliavoinna
45 (29.6%)
En, olen poistunut kaapista
26 (17.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 110

Kirjoittaja Aihe: Kysely: oletko kaappikinky  (Luettu 6237 kertaa)

raafael-k

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #30 : 13.01.2020, 12:14 »
^No nuo kaksi viimeistä ovat vähän fifty-sixty. Olen 40-v mies enkä ole pikkuinen. Mutta pehmoleluja on esillä ja legot ovat nerokas juttu. Omat legot on tallessa mutta en ole rakennellut mitään aikoihin. Ennen kun pelastin ne itselle, veljen lapset leikkivät niillä ja muutama todella hyvä osa katosi. Vieläkin harmittaa.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #31 : 13.01.2020, 12:16 »
En ja joo. Ystävät tietää, sukulaiset ja työkaverit ei. Mutta en niin muutenkaan huutele seksielämästäni kylillä :D

Mut jos joku suoraan kysyis, niin toki kertoisin. En häpeä mitään.

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #32 : 13.01.2020, 15:18 »
Muutama skenen ulkopuolinen ystävä tietää, suurin osa ei tiedä, esim työkaverit, oma tai puolison perhe. Paljon kavereita ja tuttuja skenepiireistä alkanu löytymään, mutta en esim miiteissä isoon ääneen huutele mikä mun juttu on, enkä ole kokenut missään piireissä tarpeen huudella tästä puolestani. Jos joku uteliaisuuttaan kyselisi, niin kysyjästä riippuen varmasti kertoisin.

Mustelmia kannan ylpeydellä ja ei ole mikään tarve niitä piilotella  :love:
« Viimeksi muokattu: 13.01.2020, 21:45 kirjoittanut Valerie »

heatseeker

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 161
  • Oisko jossain enemmän? Saako jossain kokeilla?
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #33 : 13.01.2020, 21:23 »
Ei oo ovi kovin paljoa raollaan... Aina liekki palannut isolla ja kaikesta kiinnostunut, paljon kokeillut. Tämä BDSM Kinky on kytenyt aika kauan vakassa, kannen alla. Ois kiva löytää joku kamuksi matkalle etsimään uutta ja isompaa. Makeinta ois löytöretkeillä jonkun kanssa yhdessä ja jakaa uusia ihania kokemuksia.   Porttiteoriaa noudattaen, Citius, altius, fortius... Vain muutama tietää, eikä edes tärkeimmät ystävät, mikä tuuli nyt puhaltaa. Ehkä jonain päivänä.     

Vinka

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #34 : 14.01.2020, 05:21 »
Oon alkanut ihan viime aikoina puskea sitä kaapin ovea auki, koska huomasin miten pahalta musta tuntuu että joudun salaamaan isojakin osia itsestäni peläten mitä muut musta ajattelee. Tavoitteena ei oo missään vaiheessa päästä huutamaan vuoren huipulta että tässä mä oon, mutta jos pääsis edes sille tasolle ettei enää ahdistu jos tuttu tajuaa mikä on kuvio.

Marytv

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #35 : 14.01.2020, 06:24 »
Ovi hieman raollaan. Pari exää ja muutamat kaverit tietää.

jayjay

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #36 : 14.01.2020, 12:45 »
Ajattelin ensin vastata, että täysin kaapissa. Sitten aloin pohtia ketkä kaikki elämässä tietävät ja lista alkoi olla niin pitkä, että ehkä ne ovet on puoliksi avoinna sitten kuitenkin. 98% kavereista tietää paljon, yksi tai kaksi kaveria tietää kaiken ja yleisestä tietämyksestäni asioihin liittyen olen maininnut usealle työkaverille aiemmissa työpaikoissa. Nykyisessä en ole vielä ehtinyt höhö. Suvustakin yksi tyyppi tietää aika paljon, vanhemmat ja lähimmät perheenjäsenet ei toivottavasti mitään.

Puhun paljon, kai se siksi lipsahtelee.

rp_

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 183
  • En route vers de nouvelles dimensions.
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #37 : 14.01.2020, 19:45 »
Kyllä, kaappikinky, makuuhuonekinky ja taviskinky. Teen niin selvän eron makuuhuonejuttujen ja muun elämän välille, ettei ole edes tarvetta aukoa makuuhuoneessa olevien kaappien ovia. Ulkopuoliset eivät tiedä ja todennäköisesti eivät osaa edes miettiä, että olisin kinky. Pukeutumiseen kinkyily ei vaikuta lainkaan.

Pörriäinen

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #38 : 15.01.2020, 22:44 »
Täysin kaapissa. Toivon että sitä kunnioitetaan, jos tässä piireihin pääsee.

Papi

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #39 : 15.01.2020, 23:37 »
Suomi ei ole vielä kehittynyt sille tasolle, että kaapin ovien avaaminen esim. työelämään liittyvissä yhteyksissä ei todellakaan ole viisasta. Jos vähänkään on kilpailutilannetta töissä, niin varmaa on, että joku kateellinen supattaa jollekin johtavalle taholle, että tuo "perverssi" ei ole hyväksi työyhteisölle. Sitten se urakehitys vain pysähtyy. Itselleni ei ole näin käynyt, koska olen kaapissa edelleen, mutta tiedän näin tapahtuneen. Kateellisia käärmeitä on enemmän kuin uskottekaan. Ikävä kertoa tällaisia asioita, joita itse vastustan, mutta täällä on aika paljon nuoria, joilla ei ole kokemusta. Nuorekkaissa työyhteisöissä tilanne voi olla nykyään parempi, mutta useimmiten tilanne on vielä aika paha.

BiSlaveJkl

  • Vieras
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #40 : 16.01.2020, 04:03 »
Ihan vähän olen raottanut kaapin ovea vasta.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #41 : 16.01.2020, 08:35 »
Njaa, en toitota joka käänteessä mutten ole erityisemmin piilotellutkaan sitä ettei joidenkin juttujen tekemisestä ole lainkaan vaivaa >:D