Kirjoittaja Aihe: Korvallinen metallinen hiuspanta ja silmälasit  (Luettu 1809 kertaa)

Pawbaby

  • Vieras
Aion ostaa vyötärölle sidottavan koiranhännän, ja haluaisin myös samaa sarjaa olevan metallisen hiuspannan jossa on ihanan isot koirankorvat. Mutta voiko hiuspantaa käyttää mukavasti silmälasien kanssa? Tuleeko pannan alaosa samalle paikalle kuin silmälasien sankojen korvantausosa? En pääse lähiaikoina kaupungille tavan hiuspantoja kokeilemaan. Muualta olen saanut hiukan epävarmoja vastauksia joten arvelin olisiko täällä jollakulla lisätietoa...

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Korvallinen metallinen hiuspanta ja silmälasit
« Vastaus #1 : 10.01.2020, 02:45 »
Itse tykkäsin pitää hiuspantoja hieman eteenpäin kallistettuina silloin kun mulla vielä oli silmälasit. Näin ei pannan alaosat jääneet sankojen alle, koska se oli omaan päähäni tosi epämukavaa.
Epämukavuuden ja puristuksen määrään vaikuttaa paljon myös se että minkä muotoinen panta on siitä korvien taakse tulevasta osasta :)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Korvallinen metallinen hiuspanta ja silmälasit
« Vastaus #2 : 10.01.2020, 09:14 »
Mullon kymmeniä hiuspantoja ja silmälasit. Mulla ei lasit ja panta vaikuta toisiinsa negatiivisesti, tähän liittynee kallon muoti.

Pupusaurus

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Otus tutkimusmatkalla
  • Galleria
Vs: Korvallinen metallinen hiuspanta ja silmälasit
« Vastaus #3 : 08.07.2020, 00:24 »
Kyllä niiden käyttö onnistuu, mutta hieman pannasta ja laseista riippuen pidemmän käytön jälkeen voi alkaa ikävästi painaa erityisesti jos yhtälöön lisätään vielä letit. Jos mahdollista niin leveämpi, mutta ohuempi malli pantaosassa voi olla parempi valinta.