Kirjoittaja Aihe: SIIRRETTY Rsyke ry Fetish Club – Metamorphosis, Tampere  (Luettu 23680 kertaa)

Lailai

Jee, pitkästä aikaa mukaan bileisiin. Kevät ;D

Fetishpari

Liput hommattu ja hotelli varattu joten mukana bileissä ollaan :) Saa tulla tutustumaan  :love:

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Jee, pitkästä aikaa mukaan bileisiin. Kevät ;D
Jee ihanaa että tuut!

käsienlämmitin

  • Vieras
Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.

Rohkeasti mukaan vaan, tervetuloa! Jokainen meistä on joskus ollut keltanokka. :)

Eralumi

Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.
Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin  ;)

käsienlämmitin

  • Vieras
Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.
Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin  ;)
Hmmm... ehkä pitäisi uskaltaa jos saan jonkun tutun mukaan :D Jos saan udella kuinka paljon/vähän osallistuit viimeksi? Itse olen vähän ujonpuoleinen joten osallistuminen mietityttää

Eralumi

Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.
Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin  ;)
Hmmm... ehkä pitäisi uskaltaa jos saan jonkun tutun mukaan :D Jos saan udella kuinka paljon/vähän osallistuit viimeksi? Itse olen vähän ujonpuoleinen joten osallistuminen mietityttää

Ihan täysin vain katselemassa, en osallistunut ollenkaan. Ja se on ihan OK. Ei siellä oo osallistumispakkoa eikä kukaan kattonut kieroon vaikken mitään touhunnutkaan.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Yksi tapa saada bileseuraa on tulla johonkin miittiin, joita on Tampereella useita viikossa. Niihin saa yleensä kaverin kun baarissa huhuilee, mutta paikalle on helppo tulla yksinkin.

käsienlämmitin

  • Vieras
Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.
Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin  ;)
Hmmm... ehkä pitäisi uskaltaa jos saan jonkun tutun mukaan :D Jos saan udella kuinka paljon/vähän osallistuit viimeksi? Itse olen vähän ujonpuoleinen joten osallistuminen mietityttää

Ihan täysin vain katselemassa, en osallistunut ollenkaan. Ja se on ihan OK. Ei siellä oo osallistumispakkoa eikä kukaan kattonut kieroon vaikken mitään touhunnutkaan.

Okei! Ehkä mä sitten uskallaudun mukaan :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
2/3 eli 66 % lipuista on muuten myyty..

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
21.3.2020 Fetish Club Metamorphosis on siirretty. Uusi päivä 25.7.2020

Viranomaisten suosituksien vuoksi Rsyke ry:n Fetish Club 21.3. on siirretty heinäkuulle, 25.7.2020. Illan ohjelmaan saattaa tulla joitakin muutoksia.

Ostamallasi pääsylipulla pääset Fetish Clubille 25.7.2020

Mikäli et kuitenkaan pysty osallistumaan bileisiin tuolloin, lipun hinta palautetaan. Tarkemmat ohjeet on lähetetty lipun ostaneille sähköpostitse.


Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!

Rsyke ry:n hallitus

Chennai

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 315
  • Galleria
Viisas ratkaisu. Pitääpä laittaa uusi päivä kalenteriin O0

#asmokki

21.3.2020 Fetish Club Metamorphosis on siirretty. Uusi päivä 25.7.2020

Viranomaisten suosituksien vuoksi Rsyke ry:n Fetish Club 21.3. on siirretty heinäkuulle, 25.7.2020. Illan ohjelmaan saattaa tulla joitakin muutoksia.

Ostamallasi pääsylipulla pääset Fetish Clubille 25.7.2020

Mikäli et kuitenkaan pysty osallistumaan bileisiin tuolloin, lipun hinta palautetaan. Tarkemmat ohjeet on lähetetty lipun ostaneille sähköpostitse.


Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!

Rsyke ry:n hallitus


mitenkäs, onko tapahtumaan lippuja jäljellä? saako niitä mistä ja voiko niitä varata etukäteen?


OrchidZebra

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Ikuinen pettymys
  • Galleria
Mikä on lipputilanne uudelle päivälle?