Kirjoittaja Aihe: Kutsu Rsyke Ry:n vuosikokoukseen 22.2.2020 Monitoimitalolla  (Luettu 2862 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 496
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Kutsu: Rsyke ry sääntömääräinen vuosikokous

Paikka: Monitoimitalo 13, Stenvall kokoustilassa
            Satakunnankatu 13, (käynti Pellavatehtaankadulta), 33100 Tampere

Aika: 22.2.2020, kello 13.00



Rsyke Ry toivottaa kaikki jäsenet tervetulleeksi yhdistyksen vuosikokoukseen helmikuun toiseksi viimeisenä lauantaina. Vuosikokouksessa päätetään sääntömääräisten asioiden lisäksi myös vuoden 2020 jäsenmaksusta, jäsenmaksun eräpäivästä vuosille 2020 ja 2021, keskustellaan oman toimitilan hankkimisesta sekä BDSM-Baari Ry:n kannatusjäsenyydestä.

Jokaisella varsinaisella jäsenellä ja kunniajäsenellä on yksi ääni. Kannatusjäsenellä on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus. Ulkopuolisten läsnäolosta ja puheoikeudesta päättää kokous. Varsinainen jäsen tai kunniajäsen voi oman äänensä lisäksi äänestää valtakirjalla enintään kolmen muun jäsenen puolesta. Valtakirjan tarkastus tapahtuu 10 minuuttia ennen kokouksen alkua. Valtakirjan tarkastavat yhdistyksen puheenjohtajan siihen valtuuttamat kaksi henkilöä. Vuosikokousasiakirjoihin pääsee tutustumaan kokouspaikalla 30 minuuttia ennen kokousta.

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluvat vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja 2-10 varsinaista jäsentä. Hallituksen toimintakausi on vuosikokousten välinen aika. Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan sekä ottaa keskuudestaan tai ulkopuoleltaan sihteerin, rahastonhoitajan, toiminnantarkastajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt.


Yhdistyksen vuosikokouksen esityslista:

1.   Kokouksen avaus

2.   Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa

3.   Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4.   Hyväksytään kokouksen esityslista

5.    Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto

6.   Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

7.   Käsitellään esitetty sääntömuutos

8.   Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle

9.   Päätetään hallituksen koko ja valitaan hallituksen puheenjohtaja sekä muut jäsenet

10.   Valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat

11.    Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat

12.    Muut mahdolliset asiat

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 496
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Vuosikokouksessa valitaan hallitus seuraavalle hallituskaudelle. Hallituksessa olisi hyvä olla monipuolinen kattaus kinkyjä sekä osaamista hallituksen erilaisiin vastuualueisiin.

Rsykkeen hallitukseen ovat vuodelle 2020 esittäneet halukkuutensa seuraavat henkilöt. Ehdokkaaksi voi asettua vielä vuosikokouksessa. Nimimerkkien jäljessä on vastaukset seuraaviin kysymyksiin:


• Kerro itsestäsi kinkynä muutamalla sanalla.
• Mitä sellaisia taitoja tai mielenkiinnonkohteita sinulla on, jotka olisivat avuksi hallitustyöskentelyssä ja hallituksen työskentelyssä?
• Mikä vastuualue sinua kiinnostaisi ja missä olisit hyvä?



RovioKuningatar
• Domme, sadistiksikin luonnehditaan
• Viime vuoden puheenjohtaja.
• Puheenjohtaja (Yhdistyksen keulakuva, hallinto), varapuheenjohtaja


Persilja
• Naimisiin daddydomini kanssa menossa oleva perheellinen switch, sekä yhdistyksen pahin setämies aka. voyer.
• Toimin toista kautta hallituksen jäsenvastaavana, missä on ollut paljon opeteltavaa, mutta nyt alkaa tuntua, että saa vaan keskittyä olennaiseen. Olen parantunut kommunikaatiota hallituksen ja jäsenten välillä, toivottanut tervetulleeksi uusia jäseniä roppakopallisen ja perustanut Rsykkeelle instagram-tilin viestinnän tehostamiseksi. Olen ollut myös ennen tätä toiminut koulujen opiskelijakuntien hallituksissa puheenjohtajana.
• Jäsensihteeri (Jäsenpostit, uusien jäsenien hallinnointi ja yhteydenpito heihin, jäsenkorttien toimittaminen)

Lutkaprinsessa
• Isin pikkunen ja yhden sulosen piskin omistaja
• Toimin ensimmäistä kautta hallituksessa littlevastaavana ja sihteerinä. Olen kirjoittanut puheenjohtajan apuna pöytäkirjoja, kokouskutsuja sekä toimintakertomusta ja -suunnitelmaa. Organisoin pikkuisten toimintaa järjestäen miittejä ja pikkuisten huoneita bileisiin.
• Varapuheenjohtaja, sihteeri (esityslistojen ja pöytäkirjojen tekeminen, toimintakertomuksen laatiminen), littlevastaava

Katajanoksa
• 24/7 subi
• Kokemusta yhdistystoiminnasta hallitustyöskentelyn ja vertaisryhmän ohjaamisen kautta
• SETAn ja Sinuiksi-palvelun kouluttaja/vertaisohjaajakoulutukset
• Rsykkeen tiistaimiitin vetäjä eli vertaistuellisen toiminnan ja tapaamisten suunnittelu ja järjestäminen.
• Tiistaimiittivastaava (Teemojen vetäjien kontaktointi, mahdolliset juonnot, miittipaikan sopiminen, miitti-ilmoituksien laatiminen)

Ariette
• Poly, pan, sadomasokisti, sub, dominoiva, pikkuinen, köysissäkin viihtyvä ja neuloja tökkivä
• Minulla on pitkä kokemus yhdistystoiminnasta; olen esimerkiksi toiminut Oulun Animalian puheenjohtajana ja yhteyshenkilönä 4 vuotta, kouluttautunut Setan tukihenkilöksi ja ehtinyt tehdä sitä vain hetken. Omaan taitoja suunnitella ja järjestää tilaisuuksia ja tapahtumia, tehdä yhdessä porukalla erinäisissä rooleissa sekä olen oppinut delegoimisen kultaisen taidon kaikkien vuosien aikana!
• Jäsensihteeri (Jäsenpostit, uusien jäsenien hallinnointi ja yhteydenpito heihin, jäsenkorttien toimittaminen), staffivastaava

Arktinenbanaani
• Olen Daddy, switch, bi, pissafetisisti, shibariköysittelijä.
• Omaan budotaustan (20v) ja opetan aika ajoin, mikä tuo tekemiseeni varmuutta ja antaa napakan otteen asioista ja ihmisistä psyykkisen peilaamisen kautta.
• Olen toiminut työnjohdollisissa tehtävissä 9v työelämässäni. Kokemus vahvistaa organisointi- ja asioiden eteenpäin viemisvalmiutta. Kova halu olla yhdistyksen toiminnassa mukana.
• Kalustovastaava, hallituksen varajäsen

Ridik
• Perinteinen sadisti master
• 20 vuoden kokemus erilaisten clubien tapahtumatuottajana. Rsykkeen Fetish Clubin ja Club Kurin tapahtumatuottaja sekä ideapankki vuodesta 2017 alkaen.
• Clubien tapahtumatuottaja

Silvercraft
• Hämäläinen dom, hitaasti lämpenevä mutta avarakatseinen.
• Olen toiminut yhdistyksessä useamman vuoden. Kokemusta löytyy sekä tapahtumien suunnittelusta että toteutuksesta. Olen diplomaattinen ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
• Kalustovastaava

Kesyeläin
• Poly-switch jokapaikanhöylä
• Hallitsen hyvin kompromissit ja asioista rationaalisen järkeilyn. Tunnen hyvin Rsykkeen laitteet ja osallistun roudaukseen innokkaasti.
• Kalustovastaava

Mia-Rouva
• Polyamorinen sadisti
• Olen kokenut organisoija ja tapahtumajärjestäjä. Työssäni esiinnyn ja koulutan. Olen toiminut eri yhdistyksissä ja tunnen yhdistyksien käytänteitä ja yhdistyslakia.
• Tapahtumatuottaja