Kirjoittaja Aihe: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran  (Luettu 7031 kertaa)

middleagedman

  • Vieras
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #15 : 17.02.2020, 19:27 »
Aina yhtä varmasti esiin ponnahtava aihe kuin koiran kakka keväällä :)
Silti yhtä ihana aihe kuin kevään ensi aurinko :) (en siis ole yhtään varma, että onko meillä enää tulevaisuudessa kevään ensi aurinkoa ;) )

Aina täytyy yksinkertaistaa. Eli jos vaikka syyttäisi Kindereitä ja muita deittisovelluksia kertakäyttökulttuurista. On vaan niin helppo siirtyä edellisestä seuraavaan, kun alkaa joku toisessa oleva luonteenpiirre ärsyttämään. Some on jo muutenkin lisännyt pinnallisuutta, joten turha sitä syvyyttä tai sen etsimistä on odottaa deiteilläkään. Toisaalta, on kai iät ja ajat sanottu ettei sitä baareista löydä kuin yhden yön seuraa. Joten who the fuck knows. Vituiks se menee kuitenkin. Mutta loppujen lopuksi, kyllä jo tän oman lyhyen elämän aikana on selkeästi nähnyt (ihan sairaan objektiivisesti tutkittuna ja sairaan isolla otannalla) kuinka meidän halu sitoutua ja ratkaista vaikeita ongelmia on rappeutunut. Tai sit meidän nykyinen elämäntapa ei vaadi sitoutumista, kuten ennen, ellei sitten päätä ottaa puolisonsa kanssa kipeetä asuntolainaa, joka tunnetusti pitää yhdessä paremmin kuin rautakahleet.

Sit mä haluan paljastaa katkeruuteni. Naiset, mä rakastan teitä. Ootte oikeasti ihaninta mitä tämä maa päällään kantaa. Mut älkää pakottaako mua olemaan runoilija ja super-sanaseppo teidän kanssa kirjoitellessani. Ensiksi, suurin osa ihan fiksuistakin miehistä ei vaan osaa kirjoittaa lausetta enempää (anteeksi miehet! Tai en pyydäkään... kyllähän te tiedätte, että puhun vaan omasta puolestani) Toiseksi, kyllä on pinnallinen (tai tylsä niin kuin minä) kaveri jos se kykenee kirjoittamaan itsestään kaiken oleellisen deittiprofiiliin tai johonkin keskusteluun. Kun se mitä me ollaan, tuppaa riippumaan seurasta ja tilanteesta ja niitä tilanteitahan on, pienestä suureen, jatkuvasti. Jotkut ihmiset vaan tuo ne mun parhaat/pahimmat piirteet esiin.

Miehet... en mä keksi mitään. Miehet on vaan lähtökohtaisesti virheettömiä. Jokainen mies ansaitsee itselleen sen unelmiensa barbin isoilla tisseillä, kapealla vyötäröllä ja kireellä värkillä.

Sit niinä hetkinä, kun vakavoidun, mietin että eletäänköhän me jotain murrosta, jonka netti on käynnistänyt tai ehkä vaan korostaa. Ennen pienessä kylässä ei ollut kovin paljon vaihtoehtoja. Naapurin Anna nyt oli vaan ainoa nainen sadan kilometrin säteellä eikä siitä päässyt eroon edes kirveellä. Nykyään meillä on Afrikan Erkit ja Thaimaan Tuijat parin klikkauksen päässä. Ihan sama toimiiko juttu vai ei, kun svaippaamalla vasemmalle ilmestyy ruutuun se oikea. Aika voi olla paremmin kuin nyt on.

Kinkypiirit... en tiiä... ihan helvetillinen sotku. Fetissit menee ristiin ja rastiin ja kun löytää ihanan ihmisen, niin se onkin saatana subi, niin kuin itse. No, well, kaipa sen voi käännyttää Dominaksi jonkun käsikirjoituksen avulla. Keturalleenhan se meni. Onneksi pääsi kuitenkin treffeille asti. Piti ensin vaan kertoa toiselle viestihaastattelussa kaikki kinkypiirteet kieli keskellä suuta ja rukoilla, että tulee 100% mätsi, koska turha kuvitella, että tässä maailmassa tavattaisiin ihmisiä. Toi oli alistuva, joka tykkäs, että sen päälle pissataan. Toi tykkäs, neuloista. Kumifettari. Sissy. Dom. Ihan muuten vaan outo, jopa kinkyjen mittapuulla. Kunhan nyt löytyis, joku joka sopii täydellisesti mun fetisseihinsä ja olis vielä hyvännäköinen ja viehättävä myös sisältä sekä osais puhua, kirjoittaa, naurattaa ja tukea mua just oikein vaikken edes sitä sille kerro. Lukkoja ja ongelmia on vaikka muille jakaa, ne vaan pitää selitellä sillä, että tällaisena pikku subina tai dommena olen vaan tällainen. Sillä selvä. Ei mut nyt! Ihana nainen/mies/noin-binary/whatever... mut se ei haluakaan olla monogaamisessa suhteessa. No ehkä mä voisin kokeilla, kun ei parempaakaan ole tiedossa. Onhan tää parempi kuin ei mitään. Okei, eihän se nyt täysin näin mene. Eikä varmaan ison osan mielestä lähellekään. Huomio, jonka olen joskus tehnyt, on että osaamme olla aika joustamattomia asioiden suhteen, mikä voi rajata paljon hyvää ulottuviltamme. Mut tää maailma on kuitenkin aika moninainen kaikkine eri näkökulmineen ja ihmisineen. Onneksi!


HerraD

  • Vieras
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #16 : 17.02.2020, 20:01 »
Mä olen helpompi, vyötärö, tissit, hyvä käytös ja kielitaito riittää. Ihanaa 8)

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #17 : 17.02.2020, 20:06 »
Osataanko nykyään tyytyä siihen aidosti hyvään ihmissuhteessa, pituudesta ja kinkyysskaalasta riippumatta? Kykeneekö kaikki tunnistamaan sen, tietoisesti, että hei täähän Kolahti? Mulla on tässä kohtaa haasteita, mutta jotenkin tuntuu etten ole ainoa. Että ihmissuhteelta haetaan asioita joiden... tarviiko niiden asioiden sisältyä siihen merkittävään ihmissuhteeseen? Pitääkö monogamian nimissä laittaa kaikki palasiksi? Riippuu varmasti missä kinkyskaalassa liikkuu. Jos liikkuu siellä sunnuntaiharrastelijoiden kerhossa missä mäkin, paatuneempikin monogamisti voi varmaan harkita harrastelukaveria ja joustaa siinä kohtaa, kuin että bänät ja yksisarvisen metsästykseen. Harras ja intohimoinen kinky taas ei tee kompromisseja samalla lailla.

Pointti: jokaisella on elämässä prioriteetit, myös harrastuksissa. Jos pitää valita, niin mielummin haen niistä piireistä joissa mun ykkösharrastukset on suosiossa, ja muissa piireissä kerron ne ykkösharrastukset ja katson onko tovereita.

Ei ole väärin olla sunnuntaikinky, mutta esittämällä muuta kuin on, tekee vain kaikille hallaa. Etsikkoajat on asia erikseen, ei ole virhe tehdä virheitä ja kokeilla, se pitää suoda itse kullekin kunhan pelataan avoimilla korteilla ym. Kinkyneitsyys voi olla arvokas asia sekin, jonka joku onnekas saa korkata, ja nauttia siitä alkuhuumasta ja nauraa kömmähdyksille.

sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 314
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #18 : 17.02.2020, 20:25 »
Kun mikään ei riitä.

Aina vain etsitään uutta - täälläkin samat ihmiset hakee vuodesta toiseen aina uutta riistaa. Naurattaa käytös. Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa olla kokeilunhaluinen, mutta eikö vakituinen leikkikaveri tai useampi sellainen, anna kuitenkin enemmän? Itse pidän ainakin toisen ihmisen arvostamista ja tuntemista tärkeänä. Tai ehkä se on se hetken huuma mikä viehättää, uutuudenviehätys. Muinoin yksi tindertyyppi totesi, että on saanut pillua kaikilla tindertreffeillä, paitsi yhdellä, kun kumia ei ollut mukana. No mikäs siinä, kiva, jos kokeilee. Myöhemmin tutustuessani tarkemmin ko. Ihmiseen huomasin, kuinka rikki hän on.

Toinen asia, mitä en ymmärrä deittimarkkinoilla muillakaan, on se, että jos on paskassa parisuhteessa ja sitten vehtaa muiden kanssa kumppanin selän takana tai vaikka niin, että kumppani jotain tietäisikin. Huoh. Tuollaisissa tilanteissa käy aina jollekin huonosti.

Puhukaa ihmiset ja miettikää niitä tunteita. Niitä toistenkin. Tai vaihtakaa välillä edes toimintatapaa.

Kinkykundi

Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #19 : 18.02.2020, 09:46 »
Aina yhtä varmasti esiin ponnahtava aihe kuin koiran kakka keväällä :)
Silti yhtä ihana aihe kuin kevään ensi aurinko :) (en siis ole yhtään varma, että onko meillä enää tulevaisuudessa kevään ensi aurinkoa ;) )

Aina täytyy yksinkertaistaa. Eli jos vaikka syyttäisi Kindereitä ja muita deittisovelluksia kertakäyttökulttuurista. On vaan niin helppo siirtyä edellisestä seuraavaan, kun alkaa joku toisessa oleva luonteenpiirre ärsyttämään. Some on jo muutenkin lisännyt pinnallisuutta, joten turha sitä syvyyttä tai sen etsimistä on odottaa deiteilläkään. Toisaalta, on kai iät ja ajat sanottu ettei sitä baareista löydä kuin yhden yön seuraa. Joten who the fuck knows. Vituiks se menee kuitenkin. Mutta loppujen lopuksi, kyllä jo tän oman lyhyen elämän aikana on selkeästi nähnyt (ihan sairaan objektiivisesti tutkittuna ja sairaan isolla otannalla) kuinka meidän halu sitoutua ja ratkaista vaikeita ongelmia on rappeutunut. Tai sit meidän nykyinen elämäntapa ei vaadi sitoutumista, kuten ennen, ellei sitten päätä ottaa puolisonsa kanssa kipeetä asuntolainaa, joka tunnetusti pitää yhdessä paremmin kuin rautakahleet.

Samat valitukset iät ja ajat, mutta kyllähän Tinder on vienyt pinnallisuuden seuranhaussa ihan uusiin sfääreihin - siinä on tarkoitus päättää 2 sekunnissa onko joku kelpaavainen kumppaniksi vai ei.

Kun mikään ei riitä.

Aina vain etsitään uutta - täälläkin samat ihmiset hakee vuodesta toiseen aina uutta riistaa. Naurattaa käytös. Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa olla kokeilunhaluinen, mutta eikö vakituinen leikkikaveri tai useampi sellainen, anna kuitenkin enemmän? Itse pidän ainakin toisen ihmisen arvostamista ja tuntemista tärkeänä. Tai ehkä se on se hetken huuma mikä viehättää, uutuudenviehätys. Muinoin yksi tindertyyppi totesi, että on saanut pillua kaikilla tindertreffeillä, paitsi yhdellä, kun kumia ei ollut mukana. No mikäs siinä, kiva, jos kokeilee. Myöhemmin tutustuessani tarkemmin ko. Ihmiseen huomasin, kuinka rikki hän on.

Toinen asia, mitä en ymmärrä deittimarkkinoilla muillakaan, on se, että jos on paskassa parisuhteessa ja sitten vehtaa muiden kanssa kumppanin selän takana tai vaikka niin, että kumppani jotain tietäisikin. Huoh. Tuollaisissa tilanteissa käy aina jollekin huonosti.

Puhukaa ihmiset ja miettikää niitä tunteita. Niitä toistenkin. Tai vaihtakaa välillä edes toimintatapaa.

Ei kai se selän takana touhuaminen tarkoita, että suhde olisi paska - usein juuri päin vastoin. Toiset päätyvät avoimeen suhteeseen, ja toiset taas käyvät omine lupineen. Suhdehan voi olla muuten vaikka kuinka hyvä, mutta jotain siitä voi jäädä paitsi.

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #20 : 18.02.2020, 12:21 »
Ite oon niin monet nettitreffit käynyt, että hyvin vahvasti elää päässäni mielikuva siitä, että siinä maailmassa pitää tietää mitä haluaa ja sitä mitä haluaa pitää puolustaa henkeen ja vereen... Subinkin on pakko dominoida, halusi tai ei... Ja kun tekee näin, niin löytyy kokeilijoita, kiinnostuneita ja opetettavia ja saattaa saada hyviä kokemuksia tai sitten ei. Mitään pysyvää ei jää käteen. Plus sitten puhumattakaan siitä kuinka paljon tulee vastaan näitä täysin persiilleen meneviä treffejä, joissa mielikuvat ja todellisuus tai vastapuolen jutut ja todellisuus ei osu yhtään yksiin ja voi jo kahvikupin alkuvaiheessa nähdä revolverin ohimollaan Niken mainoksessa - Just Do It! -.

Käytettyyn aikaan ja vaivaan nähden Täysin turhaa hommaa... Mitä sitten tehdä? Ottaa itseään niskasta kiinni, vieroittautua helpolta tuntuvista vaihtoehdoista ja kerätä rohkeutta kohdata ihmiset face To face.





sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 314
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #21 : 18.02.2020, 13:06 »

Kun mikään ei riitä.

Aina vain etsitään uutta - täälläkin samat ihmiset hakee vuodesta toiseen aina uutta riistaa. Naurattaa käytös. Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa olla kokeilunhaluinen, mutta eikö vakituinen leikkikaveri tai useampi sellainen, anna kuitenkin enemmän? Itse pidän ainakin toisen ihmisen arvostamista ja tuntemista tärkeänä. Tai ehkä se on se hetken huuma mikä viehättää, uutuudenviehätys. Muinoin yksi tindertyyppi totesi, että on saanut pillua kaikilla tindertreffeillä, paitsi yhdellä, kun kumia ei ollut mukana. No mikäs siinä, kiva, jos kokeilee. Myöhemmin tutustuessani tarkemmin ko. Ihmiseen huomasin, kuinka rikki hän on.

Toinen asia, mitä en ymmärrä deittimarkkinoilla muillakaan, on se, että jos on paskassa parisuhteessa ja sitten vehtaa muiden kanssa kumppanin selän takana tai vaikka niin, että kumppani jotain tietäisikin. Huoh. Tuollaisissa tilanteissa käy aina jollekin huonosti.

Puhukaa ihmiset ja miettikää niitä tunteita. Niitä toistenkin. Tai vaihtakaa välillä edes toimintatapaa.

Ei kai se selän takana touhuaminen tarkoita, että suhde olisi paska - usein juuri päin vastoin. Toiset päätyvät avoimeen suhteeseen, ja toiset taas käyvät omine lupineen. Suhdehan voi olla muuten vaikka kuinka hyvä, mutta jotain siitä voi jäädä paitsi.

Suosittelen luku- ja tulkintataitoa. :) Tuossa oli yksi tai kaksi esimerkkiä, mitä en ymmärrä. Avoin suhde on avoin suhde, siitä en maininnut mitään.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2020, 13:26 kirjoittanut sweetchild »

Kinkykundi

Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #22 : 18.02.2020, 13:39 »

Kun mikään ei riitä.

Aina vain etsitään uutta - täälläkin samat ihmiset hakee vuodesta toiseen aina uutta riistaa. Naurattaa käytös. Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa olla kokeilunhaluinen, mutta eikö vakituinen leikkikaveri tai useampi sellainen, anna kuitenkin enemmän? Itse pidän ainakin toisen ihmisen arvostamista ja tuntemista tärkeänä. Tai ehkä se on se hetken huuma mikä viehättää, uutuudenviehätys. Muinoin yksi tindertyyppi totesi, että on saanut pillua kaikilla tindertreffeillä, paitsi yhdellä, kun kumia ei ollut mukana. No mikäs siinä, kiva, jos kokeilee. Myöhemmin tutustuessani tarkemmin ko. Ihmiseen huomasin, kuinka rikki hän on.

Toinen asia, mitä en ymmärrä deittimarkkinoilla muillakaan, on se, että jos on paskassa parisuhteessa ja sitten vehtaa muiden kanssa kumppanin selän takana tai vaikka niin, että kumppani jotain tietäisikin. Huoh. Tuollaisissa tilanteissa käy aina jollekin huonosti.

Puhukaa ihmiset ja miettikää niitä tunteita. Niitä toistenkin. Tai vaihtakaa välillä edes toimintatapaa.

Ei kai se selän takana touhuaminen tarkoita, että suhde olisi paska - usein juuri päin vastoin. Toiset päätyvät avoimeen suhteeseen, ja toiset taas käyvät omine lupineen. Suhdehan voi olla muuten vaikka kuinka hyvä, mutta jotain siitä voi jäädä paitsi.

Suosittelen luku- ja tulkintataitoa. :) Tuossa oli yksi tai kaksi esimerkkiä, mitä en ymmärrä. Avoin suhde on avoin suhde, siitä en maininnut mitään.

Niin, kyllä tuon voi kahdella tapaa käsittää. Kuitenkaan se vieraissa juokseminen, luvalla tai ilman, ei tee itse suhteesta huonoa. Yleensä ne ketkä tekevät suhteesta huonon, ovat ne osalliset. Yleensä kun sanotaan ettei se vaihtamalla parane, niin siihen on jokin syykin. Huonosta suhteesta usein vaihdetaan vielä huonompaan suhteeseen - kun molemmat osapuolet ovat voineet vuosien varrella kasvaa tottuen toistensa oikkuhin, kun sitten uudessa suhteessa näitä ei se toinen osapuoli välttämättä jaksa.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #23 : 18.02.2020, 20:41 »
Aina yhtä varmasti esiin ponnahtava aihe kuin koiran kakka keväällä :)
Silti yhtä ihana aihe kuin kevään ensi aurinko :) (en siis ole yhtään varma, että onko meillä enää tulevaisuudessa kevään ensi aurinkoa ;) )

Aina täytyy yksinkertaistaa. Eli jos vaikka syyttäisi Kindereitä ja muita deittisovelluksia kertakäyttökulttuurista. On vaan niin helppo siirtyä edellisestä seuraavaan, kun alkaa joku toisessa oleva luonteenpiirre ärsyttämään. Some on jo muutenkin lisännyt pinnallisuutta, joten turha sitä syvyyttä tai sen etsimistä on odottaa deiteilläkään. Toisaalta, on kai iät ja ajat sanottu ettei sitä baareista löydä kuin yhden yön seuraa. Joten who the fuck knows. Vituiks se menee kuitenkin. Mutta loppujen lopuksi, kyllä jo tän oman lyhyen elämän aikana on selkeästi nähnyt (ihan sairaan objektiivisesti tutkittuna ja sairaan isolla otannalla) kuinka meidän halu sitoutua ja ratkaista vaikeita ongelmia on rappeutunut. Tai sit meidän nykyinen elämäntapa ei vaadi sitoutumista, kuten ennen, ellei sitten päätä ottaa puolisonsa kanssa kipeetä asuntolainaa, joka tunnetusti pitää yhdessä paremmin kuin rautakahleet.

Samat valitukset iät ja ajat, mutta kyllähän Tinder on vienyt pinnallisuuden seuranhaussa ihan uusiin sfääreihin - siinä on tarkoitus päättää 2 sekunnissa onko joku kelpaavainen kumppaniksi vai ei.

Kun mikään ei riitä.

Aina vain etsitään uutta - täälläkin samat ihmiset hakee vuodesta toiseen aina uutta riistaa. Naurattaa käytös. Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa olla kokeilunhaluinen, mutta eikö vakituinen leikkikaveri tai useampi sellainen, anna kuitenkin enemmän? Itse pidän ainakin toisen ihmisen arvostamista ja tuntemista tärkeänä. Tai ehkä se on se hetken huuma mikä viehättää, uutuudenviehätys. Muinoin yksi tindertyyppi totesi, että on saanut pillua kaikilla tindertreffeillä, paitsi yhdellä, kun kumia ei ollut mukana. No mikäs siinä, kiva, jos kokeilee. Myöhemmin tutustuessani tarkemmin ko. Ihmiseen huomasin, kuinka rikki hän on.

Toinen asia, mitä en ymmärrä deittimarkkinoilla muillakaan, on se, että jos on paskassa parisuhteessa ja sitten vehtaa muiden kanssa kumppanin selän takana tai vaikka niin, että kumppani jotain tietäisikin. Huoh. Tuollaisissa tilanteissa käy aina jollekin huonosti.

Puhukaa ihmiset ja miettikää niitä tunteita. Niitä toistenkin. Tai vaihtakaa välillä edes toimintatapaa.

Ei kai se selän takana touhuaminen tarkoita, että suhde olisi paska - usein juuri päin vastoin. Toiset päätyvät avoimeen suhteeseen, ja toiset taas käyvät omine lupineen. Suhdehan voi olla muuten vaikka kuinka hyvä, mutta jotain siitä voi jäädä paitsi.
Kyllähän se petetyn kannalta tarkoittaa sitä.
Hän ei vain välttämättä tiedä sitä vielä.

Jiituomas

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Akateemisesti orientoitunut Dom
  • Galleria
Vs: Kinkydeittimarkkinoista, taas kerran
« Vastaus #24 : 21.02.2020, 10:27 »
Tässä vielä viime vuodelta aiheeseen liittyvä lyhyt juttu, koskien Domien imagoa ja haavoittuvuutta ihmisinä, suhdemarkkinoilla: https://www.recon.com/en/Blog/Article/race-bannon-dom-disillusionment-syndrome/2802