Kirjoittaja Aihe: PERUTTU: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta  (Luettu 2820 kertaa)

OuSM ry

Hallitus on eilen pohtinut asiaa kuunneltuaan niin Suomen edustajistoa, THL:ää ja virastoja kuin muita Suomen kinky-yhdistyksiä.
Oulu sulkee tällä hetkellä teattereita, opistoja yms. sekä oppilaitoksissa varaudutaan etäopiskeluun.

Koska tiedämme, että jäsenistössämme on kriisiryhmään kuuluvia henkilöitä ja tämä tapahtuma on suunnattu kaikille asiasta kiinnostuneille (mutta pääpaino tarjota jäsenille kinkyilypaikkaa), siirrämme tapahtumaa.

Yhdistyksen kokous on pidettävä sääntöjen mukaan toukokuun loppuun mennessä ja hallitus pohtii, järjestämmekö sen jossain pienemmässä tilassa jäsenille erikseen vai pyrimmekö löytämään etäyhteyskokouspaikan, jotta mahdollisimman moni voisi osallistua.


OuSM järjestää miitin kinkyille perjantai 27.3.2020 kello 18-01 ajalla.
(Nämä on siis ne minibileet, joita pidetään noin 4 kertaa vuodessa.)

Tällä kertaa vuorossa miitin alkuun yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous ( Kokouskutsu OuSM puolella ).
Kokous aloitetaan kello 18:00 ja sen päätyttyä jatkamme miittimeiningillä. Kevätkokouksessa on sääntömuutos kyseessä, joten toivomme runsasta osanottoa jäseniltämme.

Tukikohta on varattuna kello 01:00 asti, joten valomerkki annetaan jo 00:30.

Yhdistys järjestää paikalle vettä, joten omien eväiden ja juomien tuominen on sallittua. Muistetaan kuitenkin kohtuullisuus.

OuSMin järjestämissä miiteissä on mahdollisuus touhuta. Muistakaa siis varata leluja, köysiä ja muuta tekemistä mukaan.

Miitti on avoin kaikille, eli ei tarvitse olla OuSM jäsen voidakseen osallistua.


OuSM ry

Paikka: Tukikohta. Sorvarintie 5, 90530 Oulu
Aika: Perjantai 27.3.2020 kello 18-01
« Viimeksi muokattu: 13.03.2020, 13:27 kirjoittanut OuSM ry »

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #1 : 02.03.2020, 22:14 »

OuSMin järjestelmissä miiteissä on mahdollisuus touhuta. Muistakaa siis varata leluja, köysiä ja muuta tekemistä mukaan.


Kiroitusvireestä huolimatta ehdottomasti paikalla ja toivottavasti löytyis vaikka innokkaita piiskaajia hutkimaan mun pebaa  O:-)

Ja seuraavana päivänä voiki kaikki innokkaat tulla auttamaan meitä muutossa  :love:

Vampyress

  • Vieras
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #2 : 08.03.2020, 23:29 »
Mä ja mun piiskat saapuu paikalle! Toivottavasti löytyisi vaikka innokkaita peppuja vastaanottamaan taidetta iholle  >:D

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #3 : 08.03.2020, 23:33 »
Mä ja mun piiskat saapuu paikalle! Toivottavasti löytyisi vaikka innokkaita peppuja vastaanottamaan taidetta iholle  >:D

Mie oon aina valmis kankaaksi  :love:

junnu26

  • Vieras
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #4 : 09.03.2020, 12:17 »
Jos ehdin niin voisin tulla laittaa Vampyn piiskaat peput karanteeniin jatkotutkimuksia varten. O0

knotberry

  • OuSM
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Queer she/her domme
  • Galleria
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #5 : 09.03.2020, 15:40 »
Nyt pitää äkkiä perua toinen homma minkä oon merkannu sille päivää koska voi jumalauta tänne pitää päästä 😂😂

Chennai

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 315
  • Galleria
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #6 : 09.03.2020, 20:47 »
Kovasti yritän tulla paikalle katsomaan mitä siellä näkyy  ^-^

Sorburin

Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #7 : 10.03.2020, 14:37 »
Pitäähän sitä jo pestinkin puolesta jo kokoukseen ja sitä myötä miittiin.

Marytv

Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #8 : 12.03.2020, 02:31 »
Ehdoton ehkä. Ennen töitä kerkee maholisesti piipahtaa.

knotberry

  • OuSM
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Queer she/her domme
  • Galleria
Vs: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #9 : 13.03.2020, 11:45 »
Hei yliopistolla suljetaan aikalailla kaikki toiminta pandemian takia. Toivon että keskustelette ousm:n kanssa miten kannattaa toimia tapahtuman kanssa, kannattaako sitä pitää, pitäisikö siirtää, järjestetäänkö etänä... Olkaa kaikki turvassa!  :love:

OuSM ry

Vs: PERUTTU: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #10 : 13.03.2020, 13:28 »
Hallitus on eilen pohtinut asiaa kuunneltuaan niin Suomen edustajistoa, THL:ää ja muita virastoja kuin Suomen kinky-yhdistyksiä.
Oulu sulkee tällä hetkellä teattereita, opistoja yms. sekä oppilaitoksissa varaudutaan etäopiskeluun.

Koska tiedämme, että jäsenistössämme on kriisiryhmään kuuluvia henkilöitä ja tämä tapahtuma on suunnattu kaikille asiasta kiinnostuneille (mutta pääpaino tarjota jäsenille kinkyilypaikkaa), siirrämme tapahtumaa.

Yhdistyksen kokous on pidettävä sääntöjen mukaan toukokuun loppuun mennessä ja hallitus pohtii, järjestämmekö sen jossain pienemmässä tilassa jäsenille erikseen vai pyrimmekö löytämään etäyhteyskokouspaikan, jotta mahdollisimman moni voisi osallistua.

Hra K

Vs: PERUTTU: OuSM kevätkokous ja miitti pe 27.3 @Tukikohta
« Vastaus #11 : 14.03.2020, 01:24 »
Fiksu ja vastuullinen päätös. Toivottavsti esim. etävaihtoehto saadaan sujuvasti toimimaan.
Luulen, että tämä tilanne ei oikein hellitä yhdistyskokousmääraikaan mennessä.

Pervoillaan ja kokoustellaan sitten loan laskeuduttua triplasti!

Perkele

 hallitusten sun muiden ulkopuolelta huudellen
 K