Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Alkukantainen kohtaaminen 10.3. klo 18.30 -> Telakka  (Luettu 3599 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Miitit ovat avoimia kaikille asiasta kiinnostuneille ja kaikki ovat tervetulleita. Miitin toiminnallisuudesta huolimatta voi tulla myös vain juttelemaan ja katselemaan.

Miitti järjestetään ravintola Telakan 2. kerroksen kabinetissa osoitteessa Tullikamarin aukio 3.


Miitin toiminnallisen osuuden kannalta olisi suositeltavaa, että osallistujat ehtisivät paikalle 19.00 mennessä, joilloin aloitetaan yhteisten pelisääntöjen ja toimintatapojen läpikäynti. Tässä myös lyhyt alkulämmittely, jos epäilet tarvitsevasi pidempää lämmittelyä niin huolehdi siitä itse.
Miten varustautua? Vaatetuksen kannattaa olla mukavaa, liikkumisen mahdollistavaa ja sen kestävää. Pitkät hiukset kannattaa laittaa kiinni.
Paikalla on lattialla pehmusteet, mutta jos koet tarvitsevasi esim polvisuojia niin niitä ei ole tarjolla. Paria et mukaasi tarvitse.
Mistä on kyse? Alkukantainen kohtaaminen on kulloistenkin toimijoiden näköinen, kaikkea painista kevyempään leikittelyyn.
Tervetuloa!

Rsyke järjestää kahden viikon välein kaikille avoimia keskusteluiltoja, ns. tiistaimiittejä, joissa aiheesta kiinnostuneet ihmiset voivat tavata toisiaan ja verkostoitua. Illat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Usein keskusteluilloissa on jokin ennalta sovittu teema ja lista tulevista teemoista löytyy yhdistyksen sivuilta osoitteesta rsyke.net.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Näitä yhteenottoja on aina kiva kattella. Osa on lähes henkien taistoa ja toisiset pursuaa testosteronia.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Sitähän vois laittaa painihousut jalkaan ja pistää vääntäen joku tatamiin.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Ensin olin et ei hitos, mut sit olinki et hmmmm  :o

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Mä en paini, koska oon huono häviäjä. ::) Mutta saavun paikalle katselemaan menoa!

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria

MasterPiece

  • Vieras
Paikalla ollaan mutta painiin on turha haastaa, vaikka Pohojammaalta olenkin  ;D

Havina

  • Vieras
Paikalla ollaan mutta painiin on turha haastaa, vaikka Pohojammaalta olenkin  ;D
Elä vielä sano! Saatat hyvinkin joutua matolle pyöriteltäväks  ;D

Elikkäs mukana ollaan! Selkä kiukuttelee mut jos joku laittais sen vaikka pakettiin niin loppuu kiukuttelut.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Paikalla ollaan mutta painiin on turha haastaa, vaikka Pohojammaalta olenkin  ;D
Keskitytään me kaiken kivan suunnitteluun  8)

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Kattoo jos tulis kattoon.

HerrasmiesMaster

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Otan sen minkä haluan, ja sinä kiität minua.
  • Galleria
Aika touhua   ;D
Kiitos ja kumarrus!

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Painimaan en ikävä kyllä päässyt tänään, mutta oli mukavaa jutskailla ihmisten kanssa! Kirja-iltama toteutuu 27.3., siitä nakkelen vielä yksäreitä kiinnostuneille (anteeksi oma tapahtumamainostus!)  :)

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Itsekään en paininut, mutta oli oikein mukavaa! Painimista on aina kiva seurata. Ja muutenkin oli kiva hengata teidän kaikkien kaa :love:

kitinen365

Ihan mahtavaa seurattavaa vaan sivustakin! Toivottavasti näille paineille löytyisi vielä taas se paikka, jossa pääsisi säännöllisesti vääntämään. Tai tilaa matsata useempi yhtä vastaan 😎

Havina

  • Vieras
Kiitos! Tulin ajatuksella et katson vaan mut miten ihmeessä mä taas päädyin asian ytimeen ja tatamille? Kitisen sanoin, toivottavasti saatais tästä toistuvampaa ja joskus pääsisi kaksin kokeilemaan akakabuton kaatoa  >:D