Kirjoittaja Aihe: [PERUTTU] Tampere: Lautapeli-ilta tiistaina 17.3. 18:00 alkaen Tavernassa  (Luettu 3481 kertaa)

nossopos

Taas olisi mahdollista tulla pelaamaan yhdessä lautapelejä Tampereella Tavernassa (http://lautapelikahvila.fi/) tiistaina 17.3. Osallistuminen maksaa 4€ pelikirjastomaksun (opiskelijat 3,50€) ja mahdollisesti paikalta tilatut syötävät ja juotavat. Laittakaa ilmottautuminen osallistumisestanne tähän ketjuun tai yksärillä minulle niin osaan sitten varata meille riittävän suuren pöydän.

Ehdottaisin, että pelataan tällä kertaa toinen kierros Eldritch Horroria ainakin toisessa pöydässä - jos siis paikalle tulee yhtä monta kuin viimeksi.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2020, 11:15 kirjoittanut nossopos »

kitinen365

Tänne pitää tähdätä, kunhan taas vaan muistais vielä lähempänä 😅 Mä voin vaikka sitten pelata jonkun kanssa jotain kevyempää tai toimia vaan katseluoppilaana.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
 ^-^
Täältä lähtis 2 noppaa, en tiiä mitä pelaamaan, mutta tulossa ollaan.

Victoria

  • Vieras
Voisin tulla taas pelailee ✨

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vois olla mahdollinen osallistuminen. Ehkä kans joku kevyempi peli.

Pinus

  • Vieras
Tulossa ☺️ Ja Eldritch Horror kiinnostaa!

Esko Mörkö

  • Vieras
Voisinpa tulla, vaikkakaan en ehkä ehdi ihan kuudeksi.

nossopos

Hienoa, saadaan taas hyvät pelit aikaiseksi.

Tänne pitää tähdätä, kunhan taas vaan muistais vielä lähempänä 😅 Mä voin vaikka sitten pelata jonkun kanssa jotain kevyempää tai toimia vaan katseluoppilaana.

Meinaatko, että sinulle kelpaisi sellainen vaniliaisempi (peli)sessio? No, ei tuossa Eldritch Horrorissa tarvitse hirveästi taktikoida tai osata. Se on kuitenkin tarinavetoinen peli, jossa ollaan samalla puolella. Hyvätkin taktiikat vain hidastavat häämöttävää häviötä.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
^-^
Täältä lähtis 2 noppaa, en tiiä mitä pelaamaan, mutta tulossa ollaan.

Allekirjoittanut peruu ainakin oman osuutensa peleistä (ja varmaan peruuntuu muutenkin tämä anyways?) mutta tulipa mieleen :o että, mites ois etäpelimiitti? Siis niille jotka jotain etäpelattavaa voi pelata?

kitinen365

Mäkin tulin tänne haistelemaan, että tääkin miitti varmaan peruuntunee? Vaikka ei 10 ihmisen kokoontumista syntyisikään niin silti vähän kyseenalaista istua päät yhdessä hieromassa samoja osia kädestä käteen 😅

Tänne pitää tähdätä, kunhan taas vaan muistais vielä lähempänä 😅 Mä voin vaikka sitten pelata jonkun kanssa jotain kevyempää tai toimia vaan katseluoppilaana.
Meinaatko, että sinulle kelpaisi sellainen vaniliaisempi (peli)sessio?
Joo kyllä, mä olen täysin vaniljaa tässäkin 😁 Mutta oikeasti pitäis päästä pelailemaan vuosien tauon jälkeen, että pääsis tässäkin taas alkuun ja löytyis se rohkeus kokeilla uutta.

kitinen365

^-^
Täältä lähtis 2 noppaa, en tiiä mitä pelaamaan, mutta tulossa ollaan.

Allekirjoittanut peruu ainakin oman osuutensa peleistä (ja varmaan peruuntuu muutenkin tämä anyways?) mutta tulipa mieleen :o että, mites ois etäpelimiitti? Siis niille jotka jotain etäpelattavaa voi pelata?
Mulla vois olla kiinnostusta etäpelailuunkin, mutta täytyy vähän selvitellä, että saanko mä sen mahdollistumaan!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Etäpeleiksihän menis aikalailla monikin peli. Ja vaikka ei sitten sitä reaaliaikaista keskustelua voisikaan pitää yllä niin voi vaikka sitten itsekseen pelata jotain ja raportoida tuloksia?

( Okei oon mä joskus pelannut unoakin ihan perus puhelinkeskustelujen kautta, mut siihen kukaan tuskin on tarpeeks hullu, vaikka tarvitaankin vaan oma Uno ja puhelin..)  :))

nossopos

No, mutkistuipa tilanne peli-illan osalta nopeasti. Taverna on 4 tuntia sitten ilmoittanut seuraavaa:

Lainaus
Huomisesta alkaen ainakin seuraavat kaksi viikkoa olemme avoinna vain ti-pe klo 17-19 (21 asti sopimuksen mukaan), jolloin palvelemme ensisijaisesti pelivuokraajia, sekä pelipassien ja -kertojen ostajia. Olemme lauantaina suljettu ja keittiömme on koko viikon osalta kiinni. Peluutukset, kuukauden pelivisa ja roolipelipäivä on peruttu.

Eli perutaan peli-ilta tältä erää sekä kokoontumissuositusten sekä peliajan kutistumisen takia. Järjestelen peliä uudemman kerran sitten, kun epidemia on ohi ja poikkeustilasta on päästy taas normaaliin päiväjärjestykseen.

...mutta tulipa mieleen :o että, mites ois etäpelimiitti? Siis niille jotka jotain etäpelattavaa voi pelata?

Etäpeli voisi kiinnostaa myös. Pitää tutkailla, josko jokin sopiva sellainen jostain löytyisi.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Odotin innolla Tavernan reissua. Tällä menolla lienee kohta syytä tyhjentää ikkunaton pakettiauto, lastata joku pöytä, kuumemittari, peli + taskulamppu ja katsoa uskaltautuuko joku kyytiin pelaamaan.  Tällä menolla hyytelöpainialtaaseenkin laittetaan täytteeksi käsidesiä.

Laivan upotustahan voi pelata etänä ja ainakin noin teoriassa vaikka isommallakin porukalla. Ainakin silleen että periaatteessa laivat ovat samalla gridillä, jokaisella samat esim 4 laivaa ja mormipeliin erona jos osuma tulee laivoihin jotka ovat samassa ruudussa niin molemmat tuhoutuvat kerralla kokonaan. Muussa tapauksessa ruutu kerrallaan. Kommunikointiväline, ruutupaperia ja kynä.

Ehkä joku keksii jotain parempaa?   

 

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Ystävät!!

Koska pelailtais?
Saattaisin niiin tulla paikalle taasen jos joku järkkää ja aikataulut natsaa  ;D