Äänestys

Käytkö treffeillä normaalisti näinä aikoina?

Käyn normaalisti
5 (4%)
Käyn normaalisti, mutta en mene ekalla tapaamisella täynnä olevaan kahvilaan ja huolehdin treffeillä käsihygieniasta
30 (23.8%)
Olen ajatellut siirtää deittailut myöhemmäksi
44 (34.9%)
En harrasta ollenkaan deittailua tässä tilanteessa
38 (30.2%)
So what, me kuollaan kumminkin jossain vaiheessa
9 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 95

Kirjoittaja Aihe: Deittailu näinä poikkeusaikoina  (Luettu 5212 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Deittailu näinä poikkeusaikoina
« : 21.03.2020, 12:24 »
Mites kinkyjen deittailu tässä ikävässä tilanteessa? Käyttekö normaalisti treffeillä jne?

Itse olen ajatellut siirtää deittailua vähän myöhemmäksi. Tai jos tapaisin nyt jonkun, niin ehdottaisin esimerkiksi kävelylenkkiä kahvilatreffien sijaan.

Eralumi

Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #1 : 21.03.2020, 12:38 »
Mä haluaisin vastata että "so what" mutta kun työskentelen riskiryhmään kuuluvan/kuuluvien kanssa niin en voi vain ajatella itteeni ja joudun olemaan erityisen varovainen. Toki tällä hetkellä ei ole aikomuskaan treffata uusia tyyppejä niiden lisäksi keitä jo tapailen. Mutta jos tilanne olis toinen, niin välttäisin kahviloita, ravintoloita jne. ja lähtisin vaikka ulos kävelylle, tai parasta olis lähteä metsään ja keitellä siellä nokipannukahvit.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #2 : 21.03.2020, 12:51 »
Tapauskohtaisesti. Toki mielummin ihmisiä näkee nopeammin kuin hitaammin, mutta ei tässä ole mikään pakottava tarve lähteä istumaan väkipaljouteen. Toisaalta kelit ovat ainakin viime päivinä tarjonneet aurinkoista keliä, joten treffeillä voi lähteä, vaikka ulkoilemaan.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #3 : 21.03.2020, 12:57 »
Tällä hetkellä en tapaa uusia ihmisiä, osittain koronan takia, osittain sen takia että en koe nyt tarpeelliseksi etsiä uusia leikkikavereita/partnereita/kumppaneita. Ne ketkä ovat jo mun elämässä ja joiden kanssa mulla on jo jonkinasteinen suhde, niin heidän kanssa tapaan yksityisesti esim. mun luona ja käsihygieniasta huolehditaan tietysti.

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #4 : 21.03.2020, 13:12 »
Eipä treffejä ole ollut normaalinakaan aikana, saati sitten nyt  :(


Mooky

  • Vieras
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #5 : 21.03.2020, 13:23 »
Eipä treffejä ole ollut normaalinakaan aikana, saati sitten nyt  :(
+1

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #6 : 21.03.2020, 14:18 »
Periaatteessa on sen verran hiljaista ollut deittisektorilla että ei vallan kauheasti ole vähentämisen varaa. Vanhojen tuttujen osalta täytyy arvioida sitäkin onko tapaamattomuudesta enemmän haittaa kuin hyötyä. Esimerkiksi eilen oli vanhan tutun kanssa ihan vaan syöminen kieppaus parin kaupan kautta hakemassa oikeat polttimot.

Jonkin muunkin vanhankin tutun kanssa vois käydä ihan vaan kävelemässä ja kenties juttelemassa vähän pervoja. Toki nyt on auton perässä crostraineri odottamassa jos kohta ei saa lähteä edes sinne lenkille.

Mut joo- muutama vuosi sitten oli kirjaimellisesti ensitreffit saunassa. Eikös sekin olis hyvä idea alkuun polttaa ja pestä pöpöt pois ja sitä rataa. Täällä ainakin tulee taivaalta hillittömästi rakeita, joten ei tee mieli lenkille lähteä.   

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #7 : 21.03.2020, 16:18 »
Alkuun kimppariennot toteutu normaalisti, pientä kyselyä oli onko kellään ollut oireita. Nyt on itseasiassa itse halunnut vähentää riskin rajoille menemistä. Runkkailu on ihan jees ja parisuhdeseksi edelleen kukoistaa. Kaksin treffailu.. mikä ettei, yleisen ohjeistuksen mukaan. Vaikka ylimääräisiä sosiaalisia kontakteja kai kehoitetaan välttämään. Kehoitus on kehoitus.

Kun ehtiihän sitä.. kyllä tuolla toisella foorumilla joku huuteli privabileitä, jossa kokoonnutaan "me terveet kuitenkin". Tuntui lyhytnäköiseltä ja turhalta, sekä snadisti itsekkäältä..

Jos kaikki muutkin elämänalueet ovat vaikuttuneita ja jokainen joustaa, niin kai seksipositiiviset voivat kanta oman kortensa pidättäytymällä niistä kontakteista jotka eivät ole välttämättömiä. Nyt ei ole mun mielestä aika sanoa, että jokainen itse määritelköön mikä on "välttämätöntä", vaan voi tässä tilanteessa antaa muiden määritellä, jotka joutuvat katsomaan asiaa laajemmalta kantilta.

"Kurittomat vanhukset ja himonussijat" ;)

Lähtikö sivuraiteelle? Deittailu on mulle aina minimi 4 hlö  :))  :))  :))

Acanth

  • Vieras
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #8 : 21.03.2020, 18:23 »
Olen siirtänyt deittailun myöhempään ajankohtaan. Deitti-ilmoitus tänne oli itseasiassa jo laadittunakin, mutta sen julkaisu jääköön johonkin tulevaisuuteen. Juuri nyt en koe että ylimääräiset ihmiskontaktit olisivat omalla kohdallani fiksu veto, ehtii sitä sitten myöhemminkin kun ei olla enää pandemian kourissa

Sananjalka

Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #9 : 21.03.2020, 18:48 »
Jos tulisi tilanne eteen, sopivat treffit olisivat esim. kävely luonnossa hyvällä turvavälillä.

an_emi

  • Vieras
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #10 : 21.03.2020, 21:14 »
Tässä tilanteessa on täysin ajattelematonta olla rajoittamatta ihmiskontakteja vain niihin välttämättömiin, koska taudilla on pitkä itämisaika ja se on tarttuva jo ennen oireiden ilmestymistä. Ei ole kyse vain siitä, ketä sinä tapaat ja oletteko te kaksi nuoria ja perusterveitä. (Itsellänihän ei tätä ongelmaa ole karanteenikaverin takia. Että hähää.)

Eettinen vaihtoehto olisi etäleikitys, jos haluaa säpinää. Luuri käteen ja kuvia jakoon  :P

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #11 : 21.03.2020, 21:20 »
Tästä syystä Emi on kilttinä tyttönä luvannut auttaa paria kilttiä setää purkamaan paineitaan etänä.
Itse valitsee ketä haluu totella ja tää tarjous ei sisällä kipua tai tai alistamista vaan nautintoo ja kivoi leikkei molemmille.

Protip: Ei dickpickei tai härskii käytöstä ekassa vietsissä jos halusit leikkikaverin karanteenin ajaksi.

P.s. Mulle tärkee olento kyseessä olkaa kilttejä!

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #12 : 21.03.2020, 21:57 »
Tämä on varmaan vaikeampi kysymys niille jotka on tottuneempia aktiiviseen sinkkuelämään eikä ole vakkaria tai mitään. Mun ja näemmä muidenkin ketjun miesten deittirintamalla on sen verta kuollutta muutenkin ettei tuota isompia ongelmia sopeutua tilanteeseen, enemmän olen huolissani niistä joille random seuraa löytyy livenäkin. Kerrankin jotain hyötyä paskasta deittimenestyksestä :P

bound67

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Ei minun takia tarvi solmuja aukoa.
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #13 : 22.03.2020, 12:26 »

Sen verran hiljaista ollut että en edes ole tarkemmin tullut asiaa ajatelleeksi.
Kyllähän sitä varmaan lähtisi treffeille ja ehkä jopa hyväkin asia että joutuu vähän miettimään
muitakin paikkoja ja tapoja kohdata toinen ihminen. Pilkille ei nyt taida enää uskaltaa mutta
vaikka kiintorastien etsintä metsästä voi olla mukavaa vaihtelua kahvittelulle tai elokuvissa
torkkumiselle.

Bunniess

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Little/sub tipahti kaninkoloon :)
  • Galleria
Vs: Deittailu näinä poikkeusaikoina
« Vastaus #14 : 22.03.2020, 13:14 »
Vähäntänyt sitä vinkunaa, että hetijustnyt pitää tavata tai olet feikki, mikä on kiva. Itse kun en suostu jotain random nettiheeboa heti näkemään vaan haluan joka tapauksessa tutustua ennen tapaamista ja varmentaa, että edes jokseenkin terve pää(t) löytyy.

Toki ei varmaan mikään oikeasti ole muuttunut eli ne jotka eivät jaksa tutustua tekniikan välityksellä, eivät sitä edelleenkään tee. Mutta paljon miellyttävämpää jotenkin deittailusta tullut ^_^ Tai sitten olen vain törmännyt normaaleihin kohteliaisiin ihmisiin viime aikoina, joita kaiken lisäksi kiinnostaa enemmän se ihminen kuin hyppääminen suoraan sänkyyn. ::)