Kirjoittaja Aihe: Kinkyt applikaatioissa  (Luettu 1748 kertaa)

sumekoj

  • Vieras
Kinkyt applikaatioissa
« : 01.04.2020, 09:19 »
Moi kaikille,

Semi-aloitteleva kinky täällä, kuulin tästä paikasta Himocast podcastissa ja ajattelin tulla tutustumaan. Ihanaa nähdä avointa ja hyväksyvää keskustelua aiheen ympärillä, te rokkaatte.

Ex opetti mulle kuinka upeeta onkaan olla omistettu ja käytetty, jäin kaipaamaan lisää. En kuitenkaan koe olevani valmis etsimään seuraa kinky-miiteistä tai clubeilta. Joten kysymykseni onkin: miten tunnistaa kinkyilyyn taipuvaiset ihmiset deitti-appeissa (tinder, bumble jne.)? Olen törmännyt muutaman kerran ”ei vaniljaa” eri muodoissaan ja sen tiedän, mutta onko muita?

Sori, jos aihe on jo koluttu läpi. En nopeasti ainakaan löytänyt lankaa aiheesta.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kinkyt applikaatioissa
« Vastaus #1 : 01.04.2020, 09:27 »
Tervetuloa! :)

Aihetta on sivuttu esim. ketjussa Miten kertoa Tinder-profiilissaan kinkyydestä? Sinne on linkattuna pari muutakin tinder-keskustelua. Niistä näin alkumutusteluksi ehkä jotain ajatuksia.

sumekoj

  • Vieras
Vs: Kinkyt applikaatioissa
« Vastaus #2 : 01.04.2020, 09:41 »
Kiitosl Sieltähän ne itseä askarruttaneet vastauksetkin löytyivät, oon vähän epäillytkin noita mustia sydämiä. Tosin ne tuntuu olevan myös esteettinen valinta monelle. Oma ehkä vähän liiankin kryptinen yritykseni vihjata asiasta oli linkata sinne Ursus Factoryn kappale Oot Pomo  :D

Nopea jatkokysymys: tuo D/s ei taida vielä itsessään kertoa kumpi puoli kiinnostaa?

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kinkyt applikaatioissa
« Vastaus #3 : 01.04.2020, 10:48 »
D/s ei tosiaan vielä kerro käsittääkseni muuta, kuin että valtadynamiikka kiinnostaa :) Jotkut lihavoivat sen kirjaimen, kumpi rooli itsellä on.