Kirjoittaja Aihe: Miten puhua tuhmia?  (Luettu 2397 kertaa)

MissPeony

Miten puhua tuhmia?
« : 14.04.2020, 16:26 »
Kumppanini toivoisi, että puhuisin tuhmia alistavaan sävyyn. Itselle se ei tule hirveän luonnostaan, mutta olen valmis harjoittelemaan ja oppimaan siinä paremmaksi. Tiedän ettei väkisin pidä mitään tehdä tai sanoa, mutta luulen itsessäni heräävän pienen alistajan, kunhan saisin pienen alkupotkun siihen suuntaan.

Mitä voi siis miehelle sanoa, joka on alistavaa?

Kutsuin häntä jo huoraksi ja pieni munaiseksi, mutta hänellä oli toiveessa "tuhmemmat" puheet. Kaipaan siis ilmeisesti vinkkejä ja esimerkkejä asioista joita voisin hänelle sanoa.

Lmr01

Vs: Miten puhua tuhmia?
« Vastaus #1 : 14.04.2020, 16:33 »
Ekaksi kannattaisi tentata minkälaiset asiat ovat kumppanin mielestä tuhmia. Siinä on aikamoisesti varianssia ja sanavaraston kartuttaminen on helpompi aloittaa jos on jo jotain ideoita pohjilla.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Miten puhua tuhmia?
« Vastaus #2 : 14.04.2020, 19:09 »
Joo, kuten ylempänä mainittiinkin niin kannattaa kysellä että mihin suuntaan hän ehkä toivoisi puheiden menevän :) Esim cuck-teemaisia juttuja tuskin kannattaa kuiskia jos toinen ei niistä syty tai jos se on "ihan sama". Alistaa voi niin monella tapaa.

Itsellänikin on kovasti työn alla oman seksiverbaliikan parantaminen. Sen oon huomannut, että ei kannata sanoa mitään, mikä ei omaan suuhun sovi, tai mikä ei itseä millään tapaa kiihota. Ei siinä kuitenkaan oo tarkoitus mitään satuja kertoa.
Mulla on auttanut se, että on joskus aiemmin pyytänyt toista kuvailemaan mitä toivoisi itselleen tehtävän, ja siitä oon inspiroitunut. Mietin myös itseäni kiihottavia lauseita tai sanoja kun runkkaan, ja se on auttanut siihen että en mee niin hiljaiseksi jos vähääkään kiihotun (tää on mulla aika iso ongelma).

Ville81

  • Vieras
Vs: Miten puhua tuhmia?
« Vastaus #3 : 15.04.2020, 07:37 »
Tuhmien puhuminen, suuri rakkauteni  ;) mä olen itse naisia kohtaan dominoiva, mut ajattelin silti osallistua keskusteluun. Mun tuhmien puhuminen lähtee aina positiivisuuden kautta. Mä en hauku tai mollaa, vaan kerron mitä koen. Muten hyvältä peppu tai rinnat näyttävät. Miten söpö ja nussittavan näköinen toinen on. Miten hyvältä kieli tuntuu seikkaillessa terskan ympärillä, miltä näyttää kun kyrpä työntyy tiukkaan peppuun - mä sanoitan sitä mitä ajattelen ja mitä tunnen. Kerron miten hyvä tyttö toinen on, tai miten tuhma lutka hän on kun ei tottele, ja tehostan sanojani ottamalla hiuksista kiinni, tai läpsäisen poskelle. Käskytän avaamaan suun kun olen tulossa ja kerron miten hienosti viimeisetkin pisarat spermaa päätyivät huulilta nieluun.

Tämä kaikki toimii myös esileikkinä, fantasioiden tarinoiden muodossa ääniviesteillä... Mutta samalla tavalla myös livenä.

Tämä toimii varsinkin jos sub on hieman ujo, pikkarit kastuvat välittömästi ja siitä onkin sitten kiva kertoa miten kiimainen lutka toinen onkaan kun työntää kättä housuihin ja siellä on valuva pillu....