Kirjoittaja Aihe: Brat ja brat tamer  (Luettu 1440 kertaa)

SweetVanilla

  • Vieras
Brat ja brat tamer
« : 02.05.2020, 11:03 »
Hei,
Löytyykö täältä brat/brat tamereiksi itseään kokevia? Mua kiinnostaa tää kovasti ja ois kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia aiheesta. Miten tää näkyy sinussa ja kumppanissasi? Mitkä teitä sytyttää? Oon siis aivan newbie täällä ja tutustun aiheisiin :

Lmr01

Vs: Brat ja brat tamer
« Vastaus #1 : 02.05.2020, 13:26 »
Mun pieni ei tiennyt olevansa pieni saati sitten brat kun ruvettiin seurustelemaan. En kyllä toisaalta minäkään että minussa olisi mitään isoa tai brätinmurskaajaa. Se vaan lipsahti ulos molemmista ja todettiin että hupsis.

Tiedostan olevani myös brätintekijä. Harva asia on yhtä sykähdyttävää kuin katsoa kapinan kipinän kytemistä toisen silmissä pitkällisen henkisen tökkimisen jälkeen. En oo koskaan nähnyt silmiäni kun pienen brät pompsahtaa pintaan, mutta veikkaan että pupillini pollahtavat lautasen kokoisiksi. Saalis on laskettu irti, takaa-ajo alkakoon.

Meillä on jonkinasteinen ero siinä mitä haemme brättäilystä. Pieni tarvitsee kapinoidessaan oikean nujertamisen että tilanne ei siirry puhtaasti seksuaalisesta turhautumistunnepurkaukseen. Nujertaminen on minusta kivaa, mutta pidän kans huomattavasti rääkkäämisestä siihen asti että lattialla on itkevä limainen ihmismössö joka täytyy kaapia ja hoivata kokoon. Sitä ei vaan passaa tehdä joka kerralla tai toisen tarpeet jäävät huomiotta.

Syrena1997

Vs: Brat ja brat tamer
« Vastaus #2 : 02.05.2020, 15:33 »
Tunnistan kyllä itsessäni paljon brat piirteitä. Varmaan kytköksissä mun ADHD ominaisuuksiin  :D Näkyy minussa siinä, että tykkään testailla rajojani ja välillä kapinoida vastaan. Joskus ihan ruotuunpistämisen toivossa. Lopuksi kyllä huomaa, ettei ehkä ois kannattanut, mutta saan siitä jotain kiksejä.

Lisäksi mun masokistiperse toivoo piiskaa "palkinnoksi"  >:D Vaikkei kyllä yleensä oo jostain syystä tapahtunut ainakaan useasti  ::) Toimivampia rangaistuksia on sitoa pakettiin ihan liikuntakyvyttömäksi tai henkinen nöyryytys.


MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Brat ja brat tamer
« Vastaus #3 : 02.05.2020, 16:31 »
Mä en koe olevani lähtökohtaisesti brätti, vaan enemmän alistuva, mutta jos toinen osaa provosoida oikein niin sisäinen brättini nousee esiin. Ja mun kumppani osaa provosoida sisäisen brättini esille. :D Mä brättään kiusaamisella, provosoimisella ja fyysisellä vastustamisella. Ja minkä takia mä brättään - koska mä haluan että mun kumppani näyttää mulle mun paikan, koska mä haluan tulla alistetuksi.

Brätinkesyttäjää mussa ei ole oikeastaan ollenkaan, vaikka bdsmtest.org-testi niin väittääkin.